تیپ تیک | سایت  آگهی های تخصصی صنعت مدو پوشاک
تیپ تیک | سایت  آگهی های تخصصی صنعت مدو پوشاک

قوانین کلی

تیپ تیک همیشه خود را ملزم به رعایت قوانین و مقرارت جمهوری اسلامی ایران خواهد دانست و آگهی هایی که بر خلاف قوانین و مقررات درج شده در ادامه بارگذاری شود را تایید نمیکند و به نمایش نخواهد گذاشت. خواهشمندیم در صورت مشاهده چنین مواردی به ما اطلاع دهید. پیشاپیش از همکاری شما سپاس گزاریم.
قرار دادن آگهی در سایت تیپ تیک به معنی پذیرفتن شرایط درج شده در این سایت است.
تیپ تیک همواره در تلاش است نشر آگهی‌ها با اطلاعات صحیح و درست باشد اما نمی‌تواند صحت آگهی‌ها را تضمین نماید و تیپ تیک هیچ‌گونه تعهد یا مسئولیتی در قبال آگهی‌های درج شده در سایت را برعهده نمی‌گیرد و اطلاع از صحت آگهی ها به عهده کاربران است.
تیپ تیک در قبال خسارات مستقیم، اتفاقى، تبعى، غیر مستقیم و کیفرى، ناشى از دسترسى و استفاده شما ازاین سایت هیچ تعهدى ندارد و تمامی مسئولیت استفاده از آگهی‌های این سایت بر عهده شماست.
ثبت نام در تیپ تیک هیچ قرارداد، تعهدنامه یا سندی را با آگهی‌دهندگان حقیقی یا حقوقی منعقد نمی‌کند.
آگهی‌ها توسط کاربران سایت هر لحظه قابل تغییر هستند و تیپ تیک در این زمینه، هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال هر نوع آگهی درج شده در سایت را نمی‌پذیرد و صرفا مطالب درج شده توسط کاربران را نمایش می‌دهد.
هرگونه نوشته، پیام، توضیح، اطلاعات، عکس، مشخصات تماس یا موارد مشابه که به تیپ تیک ارسال می‌شود یا درآن برای ثبت آگهی قرار می‌گیرد، غیر محرمانه، عمومی و غیر قابل تملک تلقى خواهد شد و مسئولیت هر گونه استفاده از آن شامل باز تولید، افشاء ، مخابره، نشر، پخش بر عهده فرستنده اطلاعات است.
تیپ تیک مجاز است هر گونه پیام، آگهی و یا عکسی که به این سایت ارسال می‌کنید و یا هر حساب کاربری و اطلاعات دیگری که مربوط به شما یا ایجاد شده توسط شما باشد را هر زمانی و به هر شکلی که "ضروری" و "خلاف قوانین و مقررات" بداند حذف نماید.
هر لینک ، مطلب و ادعایی مربوط به تیپ تیک که به واسطه‌ی اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر در سایت، بلاگ یا شبکه‌های اجتماعی و باقی رسانه‌ها منتشر می‌شود، مسئولیتش با خود این افراد است و تیپ تیک مسئولیتی در قبال آنها ندارد.
قوانین جمهوری اسلامی ایران بر تعبیر، تفسیر، اجرا و تاثیر این توافق نامه حاکم خواهند بود.
سوء استفاده از تیپ تیک در جهت آسیب رساندن به شبکه ها یا کامپیوتر دیگران پیگرد قانونی خواهد داشت.
اطلاعات متقاضیان در هنگام ثبت نام به صورت محرمانه در سایت تیپ تیک به امانت ذخیره می گردد و تحت هیچ شرایطی در معرض دید یا استفاده ی دیگران نخواهد گذاشت. و تنها اطلاعاتی را به نمایش می‌گذارد که در آگهی ها قرار خواهد گرفت.
عمده بازدید آگهی های تیپ تیک از گوگل است و همچنین مدتی است که موتور جست و جو گر گوگل با محتوای کپی مبارزه می‌کند و با وب سایت هایی که از محتوای دیگران و سایر وب سایت ها استفاده می‌کنند برخورد میکند لذا خواهشمندیم اگر تمایل به درج آگهی در تیپ تیک دارید از محتوای تکراری خود در سایر سایت ها استفاده ننمایید و حتماً محتوا و عنوان آن را به طور کامل تغییر دهید و سپس آن را درج کنید.
تیپ تیک به دلیل اینکه با ثبت کردن مطالب تکراری همواره با کاهش رتبه در گوگل و کاهش شدید بازدید مواجه خواهد شد، از پذیرش تبلیغات تکراری معذور است و این موضوع بررسی شده و به صورت کاملاً دقیق توسط مدیریت صورت می پذیرد.
تیپ تیک به دلیل احترام به مخاطبان خود همواره به کیفیت آگهی ها و تبلیغات اهمیت خواهد داد و کمیت آگهی ها کمترین اهمیت را دارد.

ثبت نام

در هنگام ثبت نام اطلاعات خود را به درستی وارد نمایید. از وارد کردن اطلاعات غلط پرهیز نمایید. در صورت وارد کردن اطلاعات نادرست با متخلف برخورد قانونی خواهد شد. وظیفه نگهداری از رمز عبور تعیین شده به عهده کاربر خواهد بود. کاربر موظف است در حفظ اطلاعات حساب کاربری خود کوشا باشد و این اطلاعات را در اختیار کسی نگذارد. در صورت قرار دادن رمز عبور و اطلاعات حساب کاربری به غیر تیپ تیک هیچ گونه مسئولیتی به عهده ندارد. در صورت لو رفتن رمز عبور حساب کاربری سریعا این مورد را به تیپ تیک اطلاع دهید. اطلاعات ضروری شامل نام و نام خانوادگی، ادرس محل کار یا منزل، شماره تماس معتبر می‌باشد در مورد درج آگهی استخدام درج اطلاعاتی زیر ضروری است:
- عنوان شغلی مورد نیاز
- نام کامل شرکت استخدام کننده
- آدرس دقیق شرکت
- شماره تلفن ثابت به همراه نام شخص پاسخگو

ثبت آگهی

آگهی نباید موجب توهین به ادیان رسمی کشور ، آداب ، رسوم ، قومیت‌ها ، لهجه ها و گویش‌های مختلف شود.
درج آگهی تکراری در سایت تیپ تیک امکان پذیر نیست.
چنانچه تیم بررسی و نظارت تیپ تیک به آگهی های مشکوک برخورد نماید بدون هیچ اطلاعی اقدام به حذف آن می‌نماید.
درج عكس تكراري و يا عكس متعلق به آگهي ديگران تخلف به حساب می‌آید و در صورت دریافت گزارش با متخلف برخورد خواهد شد.
آگهی های ثبت شده نباید تولیدات داخلی را بی ارزش نماید.
استفاده ابزاری از بانوان در آگهی، درج عکس صورت اشخاص و یا عکس بانوان بدون پوشش و یا استفاده از عکس کودکان برای معرفی کالا و خدمات ، که مخاطب آن کودکان نیستند، مجاز نیست.
استفاده از تصاویر بانوان در آگهی ها تنها به شرط پوشاندن چهره و پوشش کامل یا محو شده مجاز است.
چنانچه در آگهی نقض حریم شخصی افراد صورت بگیرد همه آگهی ها و حساب کاربری حذف شده و با متخلف برخورد قانونی خواهد شد.
از قرار دادن تعداد مکرر آگهی در یک بازه زمانی ثابت خودداری نمایید.
لطفا در هنگام ثبت آگهی به املا و جمله بندی جملات خود دقت نمایید.
آگهی دهنده باید مقید باشد که تصاویر و مطالب یا آگهی با محتوای مستهجن و مقابله با مقامات جمهوری اسلامی ایران و ادیان نباشد.
تبلیغاتی که تصویر آن ارتباطی با مفهوم آگهی نداشته باشد حذف خواهد شد.
جهت تسهیل و تسریع فرآیند تأیید و انتشار آگهی‌ها، درج آگهی ممکن است در مواردی به ویرایش جزئی آگهی شما بر اساس قوانین بپردازد.

آگهی های ممنوع

ارائه منابع اموزشی غیرقانونی و بدون ارائه مجوز درج آگهی‌های آموزشی بدون قراردادن اطلاعاتی در مورد مدرس
آگهی شبکه‌های هرمی و یا مباحثی شامل پولدار شدن و مانند آن
هر نوع مسابقه و یا قرعه کشی (با جایزه و یا بدون جایزه)
درخواست دریافت مبلغ به هر عنوان در متن آگهی
درج شماره حساب در متن آگهی
عمده-فروشی-پوشاک-پوشاک-عمده-لباس-عمده-مردانه-زنانه-بچگانه2