تیپ تیک | سایت  آگهی های تخصصی صنعت مدو پوشاک
تیپ تیک | سایت  آگهی های تخصصی صنعت مدو پوشاک

صنعت مد و پوشاک،‌ یکی از پر رونق‌ترین صنایع قرن بیست‌و‌یکم به شمار می‌رود و این رونق چند سالی است که به کشور خودمان هم رسیده است. برندهای پوشاک بزرگ و کوچکی در ایران مشغول به فعالیت هستند که هر یک نیاز بخشی از جامعه را تامین می‌کنند و در بخش‌های لباس، کیف و کفش،‌ پوشاک ورزشی و اکسسوری محصولاتشان را ارائه می‌دهند.

برندهای پوشاک فعال در داخل ایران از کشورهای بسیاری به ایران سفر کرده‌اند، کشورهایی مثل ترکیه، اسپانیا و ایتالیا. این کشورها همگی در زمینه‌ی فشن و پوشاک سابقه‌ی دراز مدتی دارند و حرفه‌ای بودنشان در زمینه‌ی فشن از ویژگی‌های مهم‌شان به حساب می‌آید. اما این تنها برندهای خارجی نیستند که در ایران فعالیت می‌کنند! در سال‌های اخیر صنعت فشن و پوشاک ایران پیشرفت بسیاری داشته و برندهای ایرانی توانسته‌اند کیفیت و خلاقیت خود را به رخ بکشند.

شاید برندهای مدرن و جوان پسندتر داخلی سابقه‌ی دراز مدتی در ایران نداشته باشند، اما در همین چند سال توانسته‌اند مخاطبان بسیاری به‌دست بیاورند و با برندهای پوشاک خارجی رقابت کنند.

با همه‌ی این‌ها، یکی از مشکلات صنعت فشن، اشباع شدن آن از برندهای کوچک و بزرگ است. به علت محبوبیت فشن در میان مردم، تعداد برندهای پوشاک به شکل بی‌رویه‌ای افزایش یافته و گاهی پیدا کردن برند مناسب با سختی‌های بسیاری مواجه می‌شود.

عمده-فروشی-پوشاک-پوشاک-عمده-لباس-عمده-مردانه-زنانه-بچگانه2