تیپ تیک | سایت  آگهی های تخصصی صنعت مدو پوشاک
تماس بگیرید
شماره آگهی: 2184
تیپ تیک | سایت  آگهی های تخصصی صنعت مدو پوشاک

توضیحات آگهی

تولیدی شیک شو بستری را جهت خرید به صورت انلاین و سریع برای همراهان و همکاران خود در زمینه ی پخش پوشاک زنانه فراهم کرده است.

اکنون شما به راحتی و در هر مکان، زمان و ساعتی از شبانه روز قادر به بررسی،انتخاب و مشاهده ی دقیق پوشاک و محصولات ما وخرید و سفارش اجناس مورد نیاز برای بوتیک و مانتو سرای خود هستید.

شیک شو با در اختیار داشتن سهم قابل ملاحظه ای از بازار پوشاک زنانه در سطح کشور ،با تنوع بسیار بالا از انواع پوشاک زنانه،استفاده از مطرح ترین و به روز ترین مدل ها در تولیدات خود و در دست داشتن پارچه ها ،الیاف متنوع و با کیفیت و به کارگیری آن در تولیدات خود در راستای کسب رضایت مشتریان میکوشد.

فروش مستقیم پوشاک به همکاران و ارائه ی قیمت های مناسب و پایین با سیاست حذف واسطه با هدف حمایت از حقوق مصرف کننده و جلب رضایت مشتریان و همراهان از الویت های اهداف و برنامه های مجموعه ی شیک شو در سال های جاری و آتی بوده است

تولیدی شیک شو آماده پذیرش سفارش برش و دوخت مدل و طرح های مورد نظر شما به صورت عمده میباشد و همچنین سفارشات گل دوزی و مهره دوزی با دستگاه های فوق پیشرفته را به بهترین شکل انجام خواهیم داد.

فروش-پوشاک-بچگانه-دخترانه-پسرانه--در-مرجع-تخصصی-ثبت-آگهی-پوشاک-تیپ-تیک

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروشگاه آنلاین شیک شو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عمده-فروشی-پوشاک-پوشاک-عمده-لباس-عمده-مردانه-زنانه-بچگانه2