تیپ تیک | سایت  آگهی های تخصصی صنعت مدو پوشاک
تیپ تیک | سایت  آگهی های تخصصی صنعت مدو پوشاک
سالیان برند نام آشنای پوشاک ایرانی

با برند سالیان، برند نام آشنای دنیای پوشاک آشنا شوید.

برند سالیان برند نام آشنای دنیای مد و فشن است. برندی با کیفیت و ایرانی که کیفیتی برابر با برندهای مطرح خارجی دارد. برند لباس ایرانی سالیان سالهای زیادی است که در این عرصه فعالیت دارد و با گسترش کار خود و افزایش کیفیت جای خود را در میان مردم باز کرده است اما شاید برای شما هم تاریخچه این برند نام آشنا جالب باشد. در ادامه قصد داریم تا تاریخچه برند سالیان را بررسی کنیم، شعبات این برند مطرح را معرفی کرده و راه های ارتباطی همچون شبکه های اجتماعی، وب سایت و… به شما معرفی کنیم تا دسترسی به این برند آسان تر باشد.

آشنایی با برند لباس ایرانی سالیان

آنچه در ادامه می‌خوانیم:

آشنایی با برند خوش سابقه دنیای پوشاک، سالیان

تاریخچه برند لباس ایرانی سالیان

شعبات سالیان در سراسر کشور

راه های ارتباطی با برند سالیان

آشنایی با برند خوش سابقه دنیای پوشاک، سالیان

فروشگاه های زنجیره ای سالیان در بخش‌های مردانه ، زنانه و بچگانه و بالغ بر 500 مدل تنوع در هر فصل فعالیت داشته و دارای چندین شعبه در سراسر ایران می‌باشد. برای دسترسی به فروشگاه های زنجیره ای سالیان می‌توانید از شعبه های این فروشگاه در استان های تهران، کرج، اصفهان، مشهد، تبریز و مازندران و قم دیدن نمایید. البته شعبه شیراز این مجموعه در شهریور سال 1400 نیز افتتاح شد.

در حال حاضر سالیان در بخش پوشاک مردانه محصولاتی شامل کت، پیراهن،شلوار،شلوارک، بافت، کاپشن، پالتو، جلیقه، سویشرت و اکسسوری مردانه و همچنین کفش مردانه  ارئه میدهد.

محصولاتی که سالیان در بخش زنانه ارائه می‌دهد شامل: تاپ،پیراهن، کت، بارانی، مانتو، پالتو،سویشرت، تاپ، شومیز، بافت، سرهمی، شلوارک و همچنین اکسسوری می‌باشد. محصولاتی مانند کیف و کفش نیز از محصولاتی است که می‌توانید در کالکشن های این مجموعه مشاهده کنید.

مانتو برند سالیان

شما در فروشگاه های سالیان در بخش بچگانه نیز محصولاتی همچون تیشرت، پیرهن، شلوار، شلوارک، تاپ، پالتو و کاپشن، اکسسوری مانند جوراب، لباس زیر، کلاه و… مشاهده کنید.

سالیان مجموعه ای کامل از پوشاک و اکسسوری را ارائه می‌دهد و به طوری که قصد خرید همزمان پوشاک برای خانواده خود را دارید قطعا سالیان اولین انتخاب شما خواهد بود و حتی می‌توانید از ست های خانواده این برند نیز استفاده کنید.

یکی از ویژگی هایی که به سالیان برتری می‌بخشد محدوده قیمتی مناسب محصولات این برند می‌باشد. حتی با داشتن درآمد متوسط نیز می‌توانید از محصولات این فروشگاه استفاده نمایید.

یکی از ویژگی هایی که سالیان را از دیگر رقبای آن متمایز می‌کند تخفیف های ویژه ای است که برای مشتریان خود در نظر گرفته است. سالیان یک برند کامل ایرانی است که با کیفیتی درجه یک و قیمت هایی مناسب که به مشتریان ارائه می‌دهد با گذشت حدود 20 سال همچنان محبوب است.

تاریخچه برند لباس ایرانی سالیان

سالیان از سال 1381 پا به دنیای مد و فشن گذاشت در سال 1386 رسما در سازمان منطقه ازاد کیش به ثبت رسیده است. این برند با تکیه بر طراحی، برنامه‌ریزی تولید و کنترل کیفیت و  توزیع با شیوه‌های جدید فعالیت خود را آغاز و با استفاده از تولیدات داخل شروع به تولید محصولاتی با کیفیت و ایرانی برای پاسخ به نیازهای مشتریان نمود.

این مجموعه مواد اولیه خود را تماما از تولیدات داخل تهیه می‌نماید البته با تغییر شرایط اقتصادی عرصه بر تولید کنندگان داخلی تنگ شده است اما سالیان همواره در تلاش است از مواد اولیه درجه یک ایرانی استفاده نماید ولی در صورتی که امکان استفاده از مواد ایرانی وجود نداشته باشد از مواد خارجی با کیفیت استفاده می‌کند.

طبق گفته مدیر عامل این مجموعه این برند هم اکنون تمرکز خود را بر تولید کالای با کیفیت گذاشته است و د رحال حاضر برنامه ای برای صادرات ندارد.

مدیر عامل برند سالیان

شعبات سالیان در سراسر کشور

این مجموعه در استان های تهران دارای چندین شعبه و همچنین در استان های کرج، اصفهان، مشهد، تبریز، مازندران، قم و شیراز شعبه فعال دارد که در جدول زیر میتوانید لیست شعبات را به طور کامل مشاهده نمایید. البته شما به صورت آانلاین نیز میتوانید وب سایت سالیان دیدن کرده و خرید خود را به طور آنلاین انجام دهید.

تماسآدرسشعبهاستان
021-47672545اتوبان خرازی – ایران مال – درب شمالی طبقه G1 واحدRB 203ایران مالتهران
02126544511بلوار امام خمینی بعد از اسکای سنترلواسانتهران
02140220620اقدسیه بزرگراه ارتش مجتمع تجاری شمیران سنترشمیران سنترتهران
02122644336پارک رویال – تقاطع صدر و شریعتی – طبقه فوقانی فروشگاه رفاهپارک رویالتهران
02633325070ابتدای بلوار ارم نبش ساختمان رزمهرشهرکرج
02634205888طالقانی شمالی – نبش کوچه اول غربی – پلاک 344طالقانیکرج
02533557079جاده اراک – شهرک پردیسان – بلوار غدیر بازار شهر یا هایپر استارقمقم
01152164056چالوس به سمت نمک آبرود – به سمت هیچرودنمک آبرودمازندران
03136516845مجتمع تجاری سیتی سنتر سپاهان شهر فاز 1 طبقه دوماصفهاناصفهان
05137057860-2مشهد- بلوار جانباز شعبه پاژ طبقه همکف و اولپاژخراسان رضوی
05137114568مشهد- الماس شرق – ورودی چهارم طبقه دومالماس شرقخراسان رضوی
01144571639بین نور و محمود آباد – رستمرود جنب مجتمع باراننورمازندران
04136600248اتئبان پاسدارن – میدان شهید فهمیده -مجتمع تجاری لاله پارک طبقه دوتبریزاذربایجان شرقی

راه های ارتباطی با برند سالیان

شما میتوانید با استفاده از جدول بالا به صورت حضوری به یکی از شغبات سالیان مراجعه کرده و با این برند ارتباط گرفته و خرید خود را انجام دهید. وب سایت این مجموعه یکی دیگر از راه های ارتباطی با سالیان است. از این طریق می‌توانید وارد وب سایت برند لباس ایرانی سالیان شوید.

یکی دیگر از راه های ارتباطی از طریق شبکه های اجتماعی سالیان است.

این برند در اینستاگرام فعالیت دارد و شما از این طریق می‌توانید با این مجموعه در ارتباط باشید.

 

برای اطلاع از اخرین اخبار دنیای مد، مارا در صفحات اجتماعی دنبال کنید.

برای ثبت نام و ثبت آگهی رایگان در تیپ تبک کلیک کنبد.

اشتراک گذاری

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عمده-فروشی-پوشاک-پوشاک-عمده-لباس-عمده-مردانه-زنانه-بچگانه2