علمی

داشتن یک استایل گرم و شیک در زمستان بر اساس دنیای مد(بخش دوم)

در قسمت قبل برخی از قوانینی که یک کودک خوش استایل و شیک پوش در زمستان داشته باشید را بیان کردیم در این قسمت با دیگر قوانین این موضوع با شما هستیم. در فصل زمستان گرم نگه داشتن کودکان کار بسیار مشکلی است اما میتوان به راحتی یک استایل زمستانه بچگانه زیبا کودکان ساخت. با ما همراه باشید.

قوانین داشتن یک استایل زمستانه بچگانه زیبا و گرم

قانون شماه چهار: به سایز و جزئیات توجه زیادی داشته باشید.

تئجه کنید که یک لباس گشاد یا تنگ علاوه بر شلخته نشان دادن ظاهر یک کودک به آنها حس اشفتگی و نا امنی میدهد. برای داشتن یک استایل زمستانه بچگانه به جزئیاتی مانند سایز مناسب فرم لباس رنگ توجه کنید.

اندام کودکتان را بشناسید و با هر تن پوش لباسی دقت کنید که کدام مدل به فرم بدن و صورت او می آید. با اینکار شما در انتخاب های بعدی هم راحت تر هستید و لباس های بسیاری را میتوانید انتخاب کنید.

قانون شماره پنج: در رنگبندی لباس بچگانه سخت گیرانه عکل کنید.

حتما شما تاثیر رنگ ها بر افراد ار میدانید هرچه رنگ روشن تر باشد انرژی و نیروی آن رنگ بیشتر است. سعی کنید در لباس کودکتان از رنگ های شاد، جذاب و زیبا استفاده کنید این کار باعث میشود در فصل زمستان انرژی و انگیزه بیشتری داشته باشند.

رنگ ها شدیدا بر روحیه افراد تاپیر میگذارند ولی اگر به رنگ های تیره علاقه دارید بهتر است در پایین تنه یا از اکسسوری هایی که به رنگ تیره هستند استفاده کنید.

این نکات را به یاد داشته باشید:

  • رنگ های خیلی براق شاید چندان نشان شیک پوشی نباشد.
  • از رنگ هایی که کودک به آن علاقه دارد استفاده کنید.
  • در انتخاب رنگ لباس از کودکتان هم نظر بخواهید.

قانون شماره شش: در عین سادگی کودکی خوشتیپ داشته باشید.

سادگی همیشه جواب میدهد. لزومی ندارد حتما لباس های پر زرق و برق را انتخاب کنید. سادگی همیشه جذابیت را به همراه دارد. هر چند که به دلیل فعالیت زیاد خرید لباس های گران چندان به صرفه نمی آید زیرا کودکان دائما در حال جنب و جوش هستند و امکان کثیفی و آسیب به لباس بسیار بالاست.

این نکات را به یاد داشته باشید:

  • در خرید لباس های ساده الیاف و جنس لباس توجه کنید.
  • در این نوع استایل استفاده از اکسسوری را فراموش نکنید.
  • چون در فصل زمستان هستید همیشه کت و پالتو را در این استایل قرار دهید.

 

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

بستن