دنیای مد

بررسی استایل و زندگی شخصی جی جی حدید

جی جی حدید و سوپر مدل مشهور آمریکایی – فلسطینی است. او در سال ۱۹۹۵ در لس آنجلس آمریکا به دنیا آمد. پدر او محمد حدید یکی از مشهور ترین صاحبان املاک در ایالات متحده است.او اصالتی فلسطینی دارد. مادر جی جی حدید نیز یولاندا حدید است که تباری هلندی – آمریکایی دارد.

جی جی یک خواهر کوچک تر به اسم بلا حدید و یک برادر به نام انوار حدید دارد که هر دو در عرصه مدلینگ فعالیت میکنند.

فعالیت های جی جی حدید

جی جی در دو سالگی با برند گس همکاری داشته است اما مادر او به خاطر علاقه به فرزندش دوست نداشت که دخترش مقابل دوربین ها باشد. او معتقد بود که دخترش باید آزاد باشد و بچگی کند.

جی جی تا زمان نوجوانی از حرفه مدلینگ دور بود اما پس از آن اولین همکاریش را با برند گس شروع کرد و در سال ۲۰۱۱ سه بار در تبلیغات این برند حضور پیدا کرد.

او تا پایان دبیرستان در لس آنجلس ماند و پس از آن برای دنبال کردن حرفه مدلینگ به نیویورک مهاجرت کرد.

خواهر جی جی، بلا نیز مانند خود او به سرعت به شهرت رسید.

جی جی با برند هایی همچون ورساچه، میبلین، تامی هیلفیگر، شانلف فندی و… همکاری داشته است. او همچنین یکی از فرشتگاه ویکتوریا سکرت نیز میباشد. او در سال ۲۰۱۴ با عینک آفتابی تام فورد درخشید.

زندگی شخصی جی جی حدید

او با داشتن ۱۷۸ سانتی متر قد و ۵۷ کیلو گرم وزن جزو خوش استایل ترین مدل ها به حساب می آید. او در دو سال اخیر بسیار خوب درخشیده و به عنوان مدل برتر مجله ووگ شناخته شده است.

جی جی حدید با زین مالک در سال ۲۰۱۵ وارد رابطه شدند. زین مالک بیان کرده است که قبلا در صفحات مجازی جی جی را  دنبال میکرده اما از زمانی که او را دیده مجذوب و شیفته او شده است.

زین مالک همانند حدید مسلمان است او میگوید با اینکه من مسلمان بدی هستم اما به مسلمان بودنم افتخار میکنم. متاسفانه خبر جدایی این دو به گوش میرسد.

بررسی استایل جی جی

شاید شما هم با نگاه کردن به عکسای جی جی متوجه استایل منو کروم ( یک رنگ) ان شده باشید.

او اغلب لباس هایی به رنگ کرم، خاکستری، قرمز و مشکی را انتخاب میکند. او برای استایل روزانه خود از یک تاپ تک رنگ و شلوار جین استفاده میکند. یکی از مزیت های که استایل منو کروم به شما میدهد اینست که باعث میشود قد بلندتر دیده شوید.

جشن تولد ۲۳ سالگی جی جی حدید

او در یک هتل در بروکلین تولد خود را جشن گرفت از مهمان این جشن بلا حدید، کارا دلوین، هایلی بالدوین بودند. او در این مراسم لباسی طلایی رنگ از برند ورساچه را به تن کرده بود.

او در مراسم مت گالا ۲۰۱۸ نیز لباسی از برند ورساچه به تن کرده بود.این لباس آبی بود و حدید اکسسوری هایی طلایی استفاده کرده بود.

استایل اسپرت و ورزشی حدید

یکی از استایل های مورد علاقه او به دلیل راحتی استایل های ورزشی اسپرت است و از لگ ها، شلوار های ورزشی تیشرت و کتتانی های اسنیکر استفاده میکند.

پالتو و کت های اور سایز

او معمولا علاقه دارد در فصل زمستان پالتو و کت های بزرگتر از سایز خودش را بپوشد. او به کت های پف دار و کت های پشمی بلند علاقه دارد.

ورزش و رژیم غذایی جی جی حدید

او در تمام روز هایی که در نیویورک است به ورزش بوکس می پردازد. ورزش بوکس به گفته خود جی جی ورزش مورد علاقه اوست که تصمیم دارد به طور جدی ان را دنبال کند.

درباره رژیم غذایی او باید گفت که گاهی وقتا مجبور به برنامه ریزی برای وعده های غذایی خود میشود مخصوصا زمانی که باید سخت کار کند اما او هرگز از خوردن چیز برگر دست نمیکشد.

دانستنی های زندگی دختر شایسته جهان

  • او به ورزش والیبال علاقه خاصی دارد.
  • او به عنوان ۵۰ مدل برتر از دید مدل دات کام شد.
  • حدید در اینستاگرام نزدیک به ۱۶ میلیون هوادار دارد.
  • جی جی حدید به سوار کاری نیز علاقه مند است.
  • او امیدوار است روزی آنقدر موفق شود که بتواند یک خانه ساحلی برای خود خریداری کند.
  • پیتزا و همبرگر غذاهای مورد علاقه جی جی است.او همچنین به آشپزی نیز علاقه دارد.
  • او یکی از پر درآمد ترین فرشته های ویکتوریا سکرت شناخته شده است.

مطالب مرتبط:

همه چیز درباره تیلور سوئیفت

بیوگرافی کیم کارداشیان سلبریتی مشهور دنیا

همه چیز در مورد سلنا گومز

 

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

بستن