سبک پوشیدنمردانه

نکاتی که باعث میشود خوشتیپ تر دیده شوید.

داشتن یک استایل مردانه جذاب کار چندان سختی نیست شما تنها باید به چند نکته توجه کنید تا با رعایت آنها مثل یک ستاره بدرخشید. داشتن یک استایل درست اهمیت بسیاری دارد پس کمی از وقت خود را صرف بررسی بر روی استیلتان بگذارید.

نکاتی که باید برای داشتن یک استایل مردانه جذاب رعایت کنید:

 انتخاب کفش را در اولویت قرار دهید.

برخلاف تصور عموم که در هنگام خروج از خانه کفش را انتخاب میکنند، کفش باید در ابتدا انتخاب شود. با توجه به موقیعیت کفش خود را انتخاب کنید و سپس به سراغ استایلتان بروید.

از خود بپرسید امروز کجاها باید بروم، چه کفشی مناسب سِت امروز من است؟ آیا باید زیاد پیاده‌روی کنم؟ یا باید برای یک قرار کاری رسمی حاضر شوم؟ جواب این سوال‌ها ظاهر شما را تعیین می‌کند.

 لباس و کفش ها را باهم ست کنید.

لزوما ست بودن به معنای هم‌رنگ بودن نیست؛بلکه منظور هماهنگ بودن نوع استایل است واین بستگی به ظاهر و استایل رسمی یا نیمه رسمی دارد شما دارد. چندان جالب نیست که کفش‌های آکسفورد یا رسمی مردانه را با تی‌شرت بپوشید. یا کفش‌های اسپرت پوشیده باشید در حالی‌که پیراهن و شلوار کلاسیک برتن دارید.

 مدل موهایتان را بر اساس فرم صورت انتخاب کنید.

اینکه الان چه مدل مویی مد شدههیچ اهمیتی ندارد و شما باید مدل مویی را انتخاب کنید که به فرم صورت شما بیاید. همراه مد روز بودن خوب است به شرطی که آن مد متناسب شخصیت شما باشد.  پس در این مورد فرم  چهره و صورت‌تان را بشناسید و بدانید چه مدل‌هایی متناسب صورت شماست. اگر صورت‌تان گرد است، مدلی برای شما بهتر است که گردی صورت را کم رنگ کند و اگر هم استخوانی‌ست به خاطر فرم مطلوبی که چهره تان دارد، آرایشگرهای ماهر خودشان بهترین پیشنهاد را به شما می‌دهند.

 لباس های بافتنی نباید آویزان شوند.

لباس‌های بافتنی را حتما تا کنید و هیچ وقت آنها را آویزان نکنید؛ نه فقط لباس های ضخیم و سنگین را بلکه حتیلباس‌های بافتنی سبک و ظریف را. استفاده از چوب لباسی باعث می‌شود لباس از ناحیه‌ی سرشانه‌ها آویزان دیده شود و با توجه به جنس بافتنی و حالت کشسانی آن، پس از مدتی لباس از حالت قبلی خود خارج می‌شود و اصطلاحا «جا» می‌اندازد. در نتیجه وقتی آن را میپوشید جای چوب لباسی روی آن مشخص خواهد شد که باعث می‌شود ظاهرتان بد به‌نظر برسد. از طرفی توصیه می‌کنیم بقیه‌ی لباس‌های‌تان، حتی تی‌شرت‌ها را روی چوب لباسی آویزان کنید تا صاف باشند و چروک نشوند و بعدا زحمت اتو کردن‌شان را به خودتان ندهید.

همیشه بوی خوش بدهید.

استفاده از اسپری های خوشبو کننده، عطر و ادکلن را هرگز فراموش نکنید. تاثیری که عطر و ادکلن بر روی استایل و جذابیت شما میگذارد فراموش نکنید. برای داشتن یک استایل مردانه جذاب از این مئارد غافل نشوید.

 

 

 

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

بستن