زنانهسبک پوشیدن

این اکسسوری ها را در پاییز و زمستان فراموش نکنید.

اکسسوری ها جزو جدانشدنی زندگی امروزه هستند و هرکس که می خواهد استایل شیک و مناسبی داشته باشد نباید استفاده از اکسسوری را فراموش کند.

با فرا رسیدن پاییز وقت آن رسیده است که اکسسوری های تابستانی را کنار گذاشته و به سراغ زیور آلات و اکسسوری های دوست داشتنی پاییزی برویم.

اکسسوری های مخصوص پاییز

۱ ) کلاه

اکسسوری پاییزی

کلاه ها جزو جدانشدنی اکسسوری های پاییزی هستند و هم میتوانند با استایل اسپرت استفاده شوند و هم استایل رسمی.استفاده از کلاه را در استایل خود قرار دهید به خصوص اگر آرایش تیره تری داشته باشید زیرا باعث می شود جذاب تر دیده شوید.

۲ ) گوشواره

اکسسوری پاییزی

در هر زمان و موقعیتی گوشواره ها جزو اکسسوری های قابل استفاده هستند اما نکته ای که باید به آن توجه کرد اینست که این گوشواره ها باید بلند و آویز باشند.

۳ ) کیف دستی

اکسسوری پاییزی

کیف ها علاوه بر کاربردی بودنشان در استایل خانم ها نقش موثری دارد به طوری که کیف می تواند تعین کند که استایل یک زن چگونه میتواند باشد پس در استایل های پاییزی خود استفاده از کیف دستی را فراموش نکنید.

بیشتر بخوانید : پاییز و زمستان امسال چه کیفی استفاده کنیم؟

۴ ) کفش های براق

اکسسوری پاییزی

شاید دل کندن از کفش های مشکی کمی سخت و عذاب آور باشد اما شما میتوانید از کفش های براق در استایل پاییزی خود استفاده کنید تا تاثیر آن را در تیپ خود ببینید.

۵ ) دستمال گردن

اکسسوری پاییزی

دستمال گردن یکی از شیک ترین و جسوانه ترین انتخاب ها برای تغییر در سبک پاییزی شماست. شما میتوانید از یک دستمال گردن با طرح پلنگی استفاده کنید. سبک پلنگی مورد علاقه خودتان را پیدا کنید و آن را در پاییز استفاده کنید.

بیشتر بخوانید : مد های پاییز ۲۰۱۸

 

چند نکته کاربردی برای استفاده از اکسسوری ها در پاییز:

اندازه مناسب را انتخاب کنید

اندازه ی اکسسوری تان را مناسب فرم بدن خود تنظیم کنید. اگر اندام ظریفی دارید، از اکسسوری های ظریف استفاده کنید. اگر قد بلند هستید یا استخوان بندی درشتی دارید می توانید از زیور آلات های درشت استفاده کنید تا نوع استایل شخصیتی خود را نشان دهید.

رنگ ها را از خاطر نبرید

اگر لباس شما با فلز خاصی مثلا نقره ای یا طلایی همرنگ  است، رنگ زیور آلات های خود را با آن ست کنید. به عنوان مثال پوشیدن یک کت با ریزه کاری ها و زیپ و دکمه های طلایی در کنار استفاده از اکسسوری های طلایی، جذاب به نظر خواهد رسید. حتی می توان قاب عینک را هم طلایی انتخاب کرد.

همیشه نظم داشته باشید

اکسسوری های خود را همیشه منظم و در دسترس نگه دارید. اگر آن ها نامرتب باشند یا  آن ها را روی هم بریزید، تمایلی ندارید تا از آن ها استفاده کنید. به علاوه اگر آن ها را در جایی بگذارید که جلوی چشم تان نباشند به احتمال زیاد یادتان می رود که همراه لباس های خود آن ها را استفاده کنید.

 

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

بستن