زنانهسبک پوشیدن

با انواع سبک زنانه آشنا شوید، سبک شما کدام است؟

در طول گذر زمان هیچ چیز ثابت نیست و همه چیز تغییر میکند به عبارتی تنها تغییر، ثابت است. انواع سبک زنانه از گذشته تا به امروز بسیار تغییر کرده است. در این مقاله چند سبک زنانه را مورد بررسی قرار میدهیم که مورد علاقه استایلیست ها و سلبریتی هاست.

آشنایی با انواع سبک زنانه

۱) استایل وینتیج

استایل وینتیج استایلی است که در یک بازه زمانی خاصی بسیار محبوب بوده اند و امروزه هم با الگو برداشتن از آن ها این سبک را دنبال میکنند. بسیاری از سلبریتی ها مانند تیلور سوئیفت از این استایل استفاده میکند.

خیلی ها گمان میکنند که چون این استایل از مدل های قدیمی بهره گرفته است میتوانند هر لباسی را بپوشند . اما قبل از پوشیدن لباس های قدیمیتان ان را به دقت مورد بررسی قرار دهید.

۲) استایل بوهمی

خانم هایی که طرفدار سادگی و در عین حال شیک بودن هستند این سبک کاملا مناسب آنهاست. این استایل اسپرت و میتوانید از لباس های گشاد و طرح دار سنتی استفاده کنید.

این استایل یکی از پرطرفدارترین سبک ها میان خانم ها است.

۳)  استایل شیک

بعضی از چهره‌های فعال در دنیای مد ثابت کرده‌اند که به آسانی می‌توان میان شیک بودن، رسمی بودن، فعال بودن و راحت بودن میانه برقرار کرد. این افراد هرگز پیرو مد نیستند بلکه شکل دهنده آن هستند و سبک خاص خود را به وجود آورده‌اند و همیشه به آن پایبند باقی می‌مانند.

در این استایل از ترکیب رنگ های زیادی استفاده نمیشود و رنگ بندی ها به یک الی دو رنگ محدود میشوند. این سبک،یک سبک نیمه کلاسیک به شمار می آید. از طرفداران این سبک میتوان به جسیکا آلبا و میراندا کر اشاره کرد.

۴) سبک هنر آرتیست یا استایل هنری

طرفداران این استایل معمولا هنرمندانی هستند که با توجه به رشته‌ هنری و نگاه شخصی‌شان ترکیب‌های هنری متفاوتی در لباس پوشیدن خود ایجاد می‌کنند، این گروه الگوی هنردوستانی می‌شوند که امکان دارد اصلا هنرمند حرفه‌ای نباشند، اما به خاطر علاقه به هنر یا هنرمند خاصی سبک لباس پوشیدن هنری را انتخاب کرده‌اند.

در این استایل شما خود خالق سبک دلخواهتان هستید و هچ قاعده و قانونی برای پوشیدن انواع لباس وجود ندارد.

۵) استایل مجلسی

این استایل معمولا برای کسانی مناسب است که به سبک کلاسیک علاقه خاصی دارند. این سبک با شیک ترین و لوکس ترین موارد فراهم میشود. در این سبک از شومیز ها، دامن و کفش های پاشنه بلند به وفور استفاده میشود.

۶) استایل کژوال

استایل کژوال ترکیبی از زیبایی و آسایش است. این استایل به تدریج وارد دنیای مد شد و در حال حاضر یکی از پر طرفدارترین استایل ها در میان خانوم ها می باشد. این استایل بسیار ساده و راحت است به طوری که میتوانید برای ساخت این استایل از لباس های درون کمد لباستان مانند تیشرت یا شلوار کمک بگیرید.

 

۷) استایل تام بوی

یک استایل جذاب برای افرادی است که می‌خواهند استایل متفاوتی داشته باشند. بلوز قرمز با شلوار جین اسکینی همیشه هماهنگ است مخصوصا اگر آن را با یک شال‌گردن قرمز و آبی همراه کنید. پخش کردن رنگ قرمز در تمام سِت از طریق انتخاب اکسسوری مناسب به شما تیپ کژوال و در عین حال شیکی خواهد داد. هماهنگی رنگ‌ها در دستکش و شال و کفش‌ها می‌تواند با یک کلاه بیس بال ترکیب فوق‌العاده مدرن و جدیدی ایجاد کند. با این تیپ در مهمانی‌ها و دورهمی‌ها و حتی در مسافرت ها یک تام بوی واقعی شوید!

 

 

 

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

بستن