دنیای مد

بیوگرافی کیم کارداشیان سلبریتی مشهور دنیا

این روزها دنیای فشن و مد بیشتر به دست سلبریتی ها اداره میشود و در این عرصه سلبریتی های موفق نقش به سزایی دارند. کیم کارداشیان یکی این هنرمندان است. امروز در این مطلب میخواهیم به بیوگرافی کیم کارداشیان و زندگی شخصی او بپردازیم اگر شما هم دوست دارید با این هنرمند بیشتر آشنا شوید با ما همراه باشید.

بیوگرافی کیم کارداشیان

بیوگرافی کیم کارداشیان

کیم کارداشیان وست (kim kardashian west) در ۲۱ اکتبر ۱۹۸۰ در بورلی هیلز کافیفرنیا متولد شد. شناخته شدن او زمانی آغاز شد که فیلم شخصی او با جی جی ریپ رپر مشهور آمریکا در فضای مجازی منتشر شد.این فیلم به یکی از پربازدید ترین ویدئو در اینترنت تبدیل شد.

او دختر رابرت کارداشیان و کریس جنر میباشد. کیم دوخواهر تنی به نام های کورتنی، کلویی و یک برادر به نام رابرت کارداشیان دارد.

همنین کیم داررای سه خواهر ناتنی به نام های کندال جنر، کایلی و کیسی جنر و سه برادر ناتنی به نام های برت، برندون و برودی جنر دارد.

شاید یکی از علت های محبوبیت کیم کارداشیان فیلمی بود که درمورد خانواده کارداشیان-جنر ساخته شد. در این خانواده علاوه بر کیم افراد موفق دیگری هم وجود دارند و شاید گفت یکی ار تاثیر گذارترین افراد در دنیا مد خانواده کارداشیان- جنر ها هستند.

کیم کارداشیان چه کسی است؟

کیم کارداشیان یک بازیگر و مدل هست او همچنین یک کار آفرین و یک شخصیت تاثیر گذار اجتماعی به حساب می آید.او دومین فرزند رابرت کارداشیان از اولین همسر خود کریس می باشد.او در کدکی تصمیم داشت معلم شود

او در سال ۲۰۰۶ با خواهرانش کلویی و کورتنی بوتیک D-A-S-H vh را تاسیس کرد.

کیم کارداشیان و روابط او

کیم پس از انتشار فیلم شخصی خود با ری جی خواننده مشهور به شهرت رسید. او در سال ۲۰۱۴ با کانیه وست رپر مشهور ازدواج کرد و حاصل این ازدواج دو فرزند (یکی دختر و دیگری پسر) است البته گفته میشود فرزند سوم این زوج در راه است.

در این میان حواشی هایی وجود دارد که گفته میشود وست و کیم کارداشیان با تیلور سوئیفت خواننده مشهور رابطه چندان دوستانه ای ندارند.

درآمد شخصی کارداشیان

به گزارش مجله فوربس در سال ۲۰۱۸ در آمد او به ۳۵۰ میلیون دلار می رسد. به گفته این مجله او در رتبه۵۴ ام زنان خود ساخته آمریکایی قرار دارد.

سرقت از این هنرمند مشهور نیز خبرساز شد گفته میشود زماتی که کیم در اقامتگاه خصوصی اش در پاریس در حال استراحت بود تعدادی دزد وارد اتاق او شده و جعبه جواهرات وی به ارزش ۵٫۶ میلیون دلار و یک حلقه الماس را دزدیدند البته کیم کارداشیان در این سرقت آسیب ندید اما برای مدتی از دید مردم پنهان شد.

نگفته هایی از بیوگرافی کیم کارداشیان و زندگی او
  • به گفته خود او الگوی زندگی اش جنیفر لوپز است. او میگوید”همه می‌دانند که من به عشق او زندگی می‌کنم! هیچ وقت نیست که او بد به نظر برسد.”
  • حاشیه هایی مربوط به او وجود دارد که گفته میشود در قسمت چشم،  گونه و دیگر قسمت های بدنش جراحی پلاستیک انجام داده است که او این شایعات را تکذیب کرده و گفته یک بار تزریق بوتاکس را انجام داده ولی جراحی دیگری نداشته است.
  • مدل‌های محبوب کیم کارداشیان، سیندی کرافورد و لیندا اوانجلیستا هستند.
  • در ۲۰۰۸، کیم بیشترین جستجوی نام در گوگل را به خود اختصاص داده است.
  • کارداشیان یک شرکت تولیدی به نام «کیمساپرنسس پروداکشنز» تاسیس کرد که از طریق آن سه ویدیوی موفق را منتشر کرد.
  • کیم کارداشیان پر درآمدترین ستاره‌ی تلویزیون در تاریخ جهان است.

  • خوراکی مورد علاقه‌ی کیم کارداشیان بیسکویت‌های کرم‌دار اوریو کاملا سرخ شده هستند.
  • با وجود اینکه کیم کارداشیان یک شخصیت مشهور جهانی بود، آنا وینتور، کیم کارداشیان را از ورود به جشنواره‌ی لباس گالا در ۲۰۱۲ منع کرد. در ۲۰۱۳ به کیم اجازه‌ی شرکت کردن داد، اما مانع ورود کریس جنر (مادر او) شد.
  •  این زوج در منطقه‌ی مدرن بل‌ایر، در تپه‌های وست‌ساید شهر لس‌آنجلس یک عمارت جدید به ارزش ۱۱ میلیون دلار خریداری کرده‌اند. خانه‌ی جنیفر آنیستون در این محله واقع است.

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

بستن