دنیای مدمد روز

در بهار و تابستان امسال چه بپوشیم؟

همه برندهای معروف دنیا در هفته های مد امسال طراحی های خود را به نمایش گذاشتند اما در این میان بسیاری از ایتم های این مراسم در همه برندها تکرار شده بود که ترندهای بهار و تابستان ۲۰۱۹ را ساختند.

با هم به سراغ ترند ها و آیتم های محبوب این فصل که از میان ترندهای بهار و تابستان ۲۰۱۹ که حدود شش ماه قبل و در چهار شهر مهم دنیای مد یعنی لندن، پاریس، میلان و نیویورک به نمایش گذاشته شده اند می رویم.

آیتم های محبوب و ترندهای بهار و تابستان ۲۰۱۹

کیف های کمری

یکی از ایتم های محبوب و دوست داشتنی در میان طراحان مد کیف های کمری هستند که به طور مداوم در چند سال اخیر تکرار شده اند. این کیف ها به علت کاربری بودن و حمل راحت میتواند انتخاب خوبی به جای کیف های بزرگ باشد.

عینک های افتابی بزرگ

عینک ها همیشه پایه ثابت دنیای مد بوده اند اما چیزی که در فشن شوهای امسال بسیار به چشم می آید استفاده مدل ها از عینک آفتابی های بزرگ است. عینک های گربه و کشیده امسال چندان  محبوبیتی ندارند.

کلاه

یکی از اکسسوری هایی که طرحان مد به آن توجه کردند کلاه ها هستند. طراحان تمرکز زیادی بر روی این اکسسوری گذاشته اند به طور مثال برند گوچی در پاییز ۲۰۱۸ تنوع بسیار زیادی از کلاه را به نمایش گذاشت.

لباس های سرهمی

یکی از ترندهای بهار و تابستان ۲۰۱۹ سرهمی است. سرهمی یکی از لباس های جذاب و راحتی است که بین مردم نیز بسیار محبوب است و طراحان مد هم این آیتم را در ترندهای امسال قرار داده اند.این لباس ها اغلب گشاد، ویژگی هایی مانند زیپ و جیب‌های بزرگ دارند که یادآور دهه ۹۰ نیز هستند. گاهی هم شبیه لباس‌های کارگران صنعتی هستند که به نوعی پیام قدرت را خاطر نشان می‌کنند.

لباس هایی با طرح های بزرگ و شرقی

برند ورساچه برای گرامیداشت برادرش چند فصلی هست که به سوی این طرح ها روی آورده است. تم‌های مورد علاقه او ازجمله نقوش مشهور و ماکسیمال رفته است. محبوبیت این طرح به رشد این ترند کمک کرد و باعث شد تا ایده کلی این نقوش بزرگ با تغییرات و الگو برداری‌های متفاوت در لباس‌های برند‌های دیگر تکرار شود.

لباس های خالدار

نمیتوان به طور کلی گفت این آیتم ها مخصوص این فصل هستند چون لباس های خالدار در فصل های گذشته نیز وجو داشتند اما در این فصل پررنگ تر شدند و حضور بیشتری در میان لباس ها خواهند داشت.

لباس هایی به رنگ بژ، خاکی و کرم

این طیف رنگ که غالبا هم روشن است، در مجموعه‌های برندهای  مختلف تکرار شده‌اند. از جمله شاید بتوان گفت یکی از تاثیرگذارترین افراد درترویج آن ریکاردو تیشی در بربری بود. او که نخستین مجموعه خود را در این برند با سروصدا و تبلیغات زیاد به نمایش گذاشت بر رنگ‌های مخصوص بربری که در این طیف قرار دارند تاکید زیادی کرده بود.

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

بستن