آموزش و نگهداریاخبار و نکات

۴ قانون خرید کفش پاشنه دار زنانه

خرید کفش زنانه در اکثر مواقع یکی از چالش های بزرگ برای خانوم هاست به ویژه اگر آن کفش پاشنه بلند باشد.برای خرید اینترنتی کفش پاشنه بلند باید به نکاتی توجه کنید که توجه به این نکات باعث میشود کفش برای شما راحت تر باشد و پاهایتان را اذیت نکد

 

اگرچه خرید کفش زنانه مجلسی و کفش پاشنه بلند ، همیشه کمی سخت‌تر است اما بعضی وقت ها کفش‌هایی مثل کفش پاشنه کوتاه یا لژدار که شما فکر می‌کنید حتما کفش‌های راحتی هستند، در نهایت می‌توانند حتی از پاشنه بلندها هم آزاردهنده‌تر باشند.

چطور خرید کفش زنانه آن هم کفش پاشنه بلند را آسان کنیم؟

ممکن است شما به این فکر کنید که نمیشود درست تشخیص داد که کدام یک از کفش ها راحت و مناسب و کدام میتواند پا را اذیت کند.اما با دانستن چند نکته ساده در مورد کفش های پاشنه بلند میتوانید از خرید کفش پاشنه بلند لذت ببرید.

 

به فاصله پاشنه تا زیره کفشرا هنگام خرید کفش توجه کنید.

فاصله پاشنه تا زیره  میزان فشار وارده به پا را مشخص می‌کند. هرچقدر این فاصله بیشتر باشد (حالت ایده‌آل ۳ سانتی متر  و بیشتر است) کفش راحتی بیشتری خواهد داشت. در واقع فاصله بیشتر بین پاشنه کفش تا بخش زیره به معنا شیب کمتر است. هر قدر فاصله بین این دو کمتر شود (یعنی از ۲٫۵ سانتی متر کمتر) شیب کفش بیشتر شده و هنگام راه رفتن وزن بدن روی پنجه پا قرار می‌گیرد که این امر می‌تواند باعث آزار شما شود.

پس پیش از خرید یک کفش یا بوت پاشنه دار فاصله بین پاشنه تا زیره کفش را اندازه بگیرید.

اگر شما هم سراغ خرید اینترنتی کفش پاشنه بلند زنانه می‌روید، می‌توانید به سادگی فاصله پاشنه تا زیره کفش را از روی عکس روی سایت اندازه گیری کنید و آن را با ارتفاع پاشنه مقایسه کنید. اگر فاصله کفی کفش تا پاشنه بیشتر از طول پاشنه باشد، آن کفش به اندازه کافی راحت است و اگر چنین نباشد انتخاب مناسبی برای خرید نیست.

خرید کفش زنانه با توجه به میزان انعطاف‌پذیری

با یک دست پاشنه را نگه دارید و با دست دیگر پنجه کفش را. سپس کفش را خم کنید، تنها جایی که از کفش باید به خوبی انعطاف‌پذیر بوده و خم شود قسمت ابتدای پنجه کفش است، یعنی قسمتی که کفش برای رسیدن به پنجه کمی باریک می‌شود.

انعطاف‌پذیری بیش از اندازه کفش نیز مناسب نیست. اگر کفش را درست مانند یک حوله می‌توانید تا کنید، این کفش چندان نمی‌تواند از پا محافظت کند.

کفش مجلسی زنانه را برای چه مدتی می‌پوشید

در نظر داشته باشید که قرار است کفش پاشنه بلند یا کفش مجلسی به پا داشته باشید. اگر قرار است بیشتر یک روز را با کفش پاشنه بلند قدم بزنید و با آن مسافت زیادی را طی کنید یا قرار نیست جایی برای نشستن داشته بشید بهتر است هنگام خرید کفش زنانه ، پاشنه‌های نازک را انتخاب نکنید و سراغ کفش‌های پاشنه‌داری بروید که برای ایستادن و قدم زدن در آن احساس راحتی می‌کنید.

خرید کفش زنانه پاشنه دار بهتر از کفش تخت است

شاید به این فکر نکنید اما یک کفش زنانه پاشنه دار  از کفش تخت مناسب تر است. در واقع هیچ چیزی بیشتر از یک کفش تخت برای پا مضر نیست. بهتر است یک کفش پاشنه یک‌سره یا همان لژدار یا کفش زنانه با پاشنه استاندارد را برای استفاده در تمام طول روز انتخاب کرده وکفش‌های تخت و بدون پاشنه را برای گردش در کنار ساحل یا رفتن به یک مغازه نزدیک خانه بگذارید.

اگر به فکر خرید کفش زنانه مطابق با استانداردهایی که متخصصان پیشنهاد می‌دهند هستید و کیفیت را در کنار زیبایی در نظر می‌گیرید بهتر است سراغ برندهای معتبر در زمینه تولید کفش بروید. تیپ تیک تلاش کرده از جدیدترین مجموعه‌های فصلی بهترین انتخاب‌ها را در اختیار شما قرار دهد که در کنار کیفیت بالا و دوام پاشنه‌ها، استانداردهای لازم برای قدم زدن روی پاشنه بلندها را هم داشته باشد.

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

بستن