آموزش و نگهداریاخبار و نکات

چند توصیه و راهنمایی برای ست کردن کیف و کفش برای خانم های با سلیقه

نحوه لباس پوشیدن رازهای بسیار زیادی شخصیت را به نمایش میگذارد. کیف و کفش از مواردی هستند که خوش سلیقه بودن افراد را نشان میدهند اما ست کردن کیف و کفش گاهی واقعا مشکل ساز میشود. ابتدا این قوانین را بدانید و سپس خرید کنید.

قوانین ست کردن کیف و کفش زنانه برای خانم های با سلیقه

موقعیت را فراموش نکنید.

همیشه برای انتخاب کیف و کفش موقعیت را در نظر بگیرید همانطور که نمیتوانید در مراسم عروسی کتانی بپوشید در باشگاه ورزشی نیز نمی توانید کفش پاشنه بلند بپوشید.

توجه به موقعیت باعث میشود یک خرید هوشمندانه و به صرفه داشته باشید. برای موقعیت های روزمره از کفش های کتانی یا عروسکی استفاده کنید. با این کفش ها میتوانید همچنان شیک پوش باقی بمانید.

اندازه کیف مهم است.

دنیای مد به گونه ای پیش رفته که شما هر کیفی که بخواهید به راحتی میتوانید پیدا کنید. برای انتخاب کیف نیز به موقعیت توجه داشته باشید اگر استایل شما رسمی است بهتر است از کیف های کوچکی که رسمی بودن آن را نشان میدهند استفاده کنید. کیف های بزرگ تر مخصوص استایل های نیمه رسمی و اسپرت است.

 

مراقب کفش و کیف خود باشید.

کفش ها بسیار سریع تر نسبت به کیف ها تغییر شکل میدهند. مراقب کفش های خود باشید و به طور مداوم از یک کفش استفاده نکنید. این کار باعث میشود کفش تغییر حالت داده و از فرم اصلی خود خارج شود. اگر به کفش چرم علاقه دارید باید به طور ویژه ای از انها نگهداری کنید.

مطالعه بیشتر: چطور کفش چرم را نو نگه داریم ؟

مراقب رسمی ها باشید.

برای یک مهمانی رسمی کیف مورد نظر خود را انتخاب کردید و حالا میخواهید به سراغ کفش هایتان بروید در انتخاب کفش به اندازه پاشنه ها توجه کنید. احتمالا بارها شده کفش های پاشنه بلند برای مدتی در پایتان بوده و در نهایت باعث کمردرد شما شده است.

برای انتخاب کفش به این نکته توجه کنید که چه مدت میخواهید از کفش استفاده کنید؟ هر چقدر این زمان بشتر بوده از کفش هایی با پاشنه کوتاه تر و پهن تر استفاده کنید.

پاشنه های پهن فشار را به زمین منتقل میکنند و از اسیب به کمر جلوگیری میکنند.

طرحدار ها را امتحان کنید.

برای ست کردن کیف و کفش خود از مدل های طرح دار استفاده کنید. البته این نکته را فراموش نکنید که لازم نیست طرح کیف و کفشتان شبیه هم باشد.

اگر میخواهید از مدل های طرح دار استفاده کنید بهتر است به سراغ مانتو و شلوار ساده بروید. به هماهنگی بین رنگ ها توجه کنید.

کیف و کفش یک شکل استفاده کنیم؟

در گذشته ظاهرا یک قانون نانوشته وجود داشت که کیف و کفش شبیه به هم باشند اما خوشبختانه مدتی است که این قانون شکسته شده است

شاید شما هم بخواهید از این قانون پیروی کنید اما بهترین نکته ای که میتوانید به آن توجه کنید هم رنگ بودن کیف و کفش میتواند جذاب باشد. استایلیست ها به شما توصیه  میکنند از کیف و کفش های ناهمسان استفاده کنید. جسور باشید و از قوانین سرپیچی کنید.

 

 

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

بستن