برندها و طراحاندنیای مد

کانورس را چگونه تمیز کنیم ؟

کتانی های کانورس جایگاه خاصی در تیپ جوان پسند دارد، آن ها را با هر تیپی می‌توان ست کرد، حتی با لباس عروس. پس اگر هنوز برای خریدن یک جفت کفش کتانی کانورس زنانه شک دارید، ما به شما می‌گوییم که چرا همه به یکی از این کفش‌ها نیاز دارند.

 

کژوال و خاص با کتانی ساق دار کانورس

یک جفت کفش ساقدار کانورس برای هر فصلی مناسب است و البته میتواند هر استایلی را خاص و متفاوت نشان دهد. رنگ‌ها و طرح‌ها را کنار هم بگذارید تا همه چیز خاص و متفاوت دیده شود.

سیاه و سفید با کانورس کلاسیک

کتانی کانورس با دو رنگ سیاه و سفید یکی از پرطرفدارترین مدل‌های کلاسیک این برند است. ست کردن استایل برای این مدل کتانی کانورس، ساده است. همه‌ی تیپ خود را به همین ترتیب سیاه و سفید کنار هم بگذارید.

دخترانه و تابستانی با کانورس عروسکی

خودتان در کتانی‌های کلاسیک محدود نکنید، برای تابستانبا خیال راحت یک جفت کفش عروسکی کانورس را انتخاب کنید که هم به اندازه کافی راحت است و هم می‌تواند برای یک استایل تابستانی خاص مناسب باشد.

تیپ ساده با کانورس طرح دار

اگر یک کفش آل استار فانتزی و طرح دار را انتخاب می‌کنید، باید حواستان باشد که کتانی، در مرکز استایل شما قرار می‌گیرد، پس با طرح‌های بیشتر، تیپ خود را شلوغ نکنید.

کتانی سفید با همه چیز!

یکی از محبوب ترین ترندهای سال ۲۰۱۸ کتانی سفید برای استایل تابستانی است. آن را می‌توانید با هر ست لباس بپوشید و کنار هر رنگی به کار ببرید. برای این استایل می‌توانید دو انتخاب  داشته باشید، یکی از آن‌ها یک مدل کتانی کلاسیک کانورس است و انتخاب دیگر مدل‌های استن اسمیت یا سوپر استار آدیداس (Adidas) می‌تواند باشد.

کتانی کانورس را چطور تمیز کنیم؟

کفش‌ها همیشه کثیف می‌شوند، این چیزی است که هیچکس کاری از دستش بر نمی آید. به خصوص اگر یکی از آن کفش‌های سفید کانورس را داشته باشید، زودتر متوجه کثیفی‌های عجیب و غریب روی کفش می‌شوید.

کفش‌هایتان را داخل ماشین لباس شویی نیاندازید، آن‌ها را به این روش بشویید:

  • یک قاشق پودر لباسشویی را با یک پیاله آب گرم ترکیب کنید.
  • یک برس نرم را به ترکیب بالا آغشته کرده و تا جای ممکن کثیفی‌های کفش را با آن پاک کنید.
  • آن را با یک پارچه‌ی کاملا تمیز خشک کرده تا مواد شوینده از روی آن پاک شود.
  • اگر کتانی‌های شما سفید است از مسواک و خمیردندان برای از بین بردن لکه‌های سمج باقی مانده استفاده کنید و سپس دوباره کفش را با دستمال کمی خیس تمیز کنید.
  • برای خشک شدن آن را در هوای آزاد بگذارید.

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

بستن