اخبار و نکاتاخبار مد

مداکس اولین نمایشگاه هنر و صنعت مد در کشور

اولین نمایشگاه هنر و صنعت مد در کشور (مداِکس) در تاریخ ۹ تا ۱۱ اسفند ماه ۱۳۹۷ در محل برگزاری نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد. مداکس با تحولی عظیم و تغییر نگاه سنتی حاکم در دنیای مد ایران برگزاار خواهد شد.

صنعت مد که صنعتی پرچالش و رو به پیشرفت است یکی از مطرح ترین موارد در حوزه اجتماعی و اقتصادی هر کشور می باشد. این نمایشگاه فرصت خوبی را برای فعالان در صنعت مد و لباس فراهم کرده است.

نگاهی به نمایشگاه مداکس

نمایشگاه مداکس شرایطی را برای رقابت و همکاری بین تولیدکنندگان و عرضه کنندگان فراهم کرده که بتوانند در شرایط سالم با یکدیگر رقابت و عرضه و تقاضای محصولات را همسو سازی کنند.

مداِکس فضایی را برای برای داد و ستد و بهره مندی از کالاها برای مشتریان و عرضه کنندگان فراهم نموده که این یک فرصت استثنایی و فوق العاده برای مشارکت کنندگان در این نمایشگاه میباشد.

چرا مداِکس؟

با توجه به اینکه صنعت مد یک صنعت تاثیر گذار نه تنها در ایران بلکه در تمام  دنیا میباشد مداِکس این شرایط را فراهم کرده تا دستاورد هایی که در این مدت در صنعت مد بدست آمده را به عرضه نمایش بگذارد.

این ویژگی برای فعالان و دوست داران به صنعت مد یک فرصت طلایی و فوق العاده میباشد.

هنر و صنعت مد و مدگرایی

بارها شده مطابق مد لباس پوشیده ایم یا کارهایمان را انجام داده ایم. بیشتر نوجوانان و جوانان امروزه به دنبال مد هستند و به اصلاح مد گرا نامیده میشوند. یکی از اهداف برگزاری این نمایشگاه تولید نوگرایی و زایش مداوم فرهنگی آن میباشد که با توجه به پیامد های مثبت و منفی که مد بر روی جوامع میگذارد باید راهی به بهبود تعقلات فرهنگی و کمک گرفتن از مد برای بهبود زندگی باشد.

چگونگی پیدایش صنعت مد در ایران

صنعت مد در ایران از دوران قاجار شروع و در دوره پهلوی بیشتر نمایانگر شد. مسافرت رجال و دانشجویان برای تفریح و تحصیل به اروپا باعث تغییر و تحول دید افراد در سبک لباس پوشیدن شد.

در زمان قاجار همسر فتحعلی شاه با تاثیر گرفتن از زنان اروپایی اولین پایه های مد و مدگرایی را در ایران بنا کرد.

مطالعه بیشتر: نگاهی به تاریخچه و سرگذشت مد در ایران

محل برگزاری نمایشگاه

این نمایشگاه در تاریخ ۹ اسفند ۱۳۹۷ در محل نمایشگاه بین المللی اصفهان برگزار خواهد شد.

شما برای ثبت نام در این نمایشگاه میتوانید به سایت رسمی این نمایشگاه ( mod-expo.ir ) مراجعه کنید.

برچسب ها

نوشته های مشابه

بستن