سبک پوشیدنمردانه

پنج توصیه برای ست کردن کت تک با تیشرت

چگونه کت تک را با تیشرت ست کنیم؟ 5 نکته برای ست کردن کت تک با تیشرت

یکی از آیتم هایی که هر مرد خوشپوشی باید در کمد لباس خود داشته باشد یک کت تک مردانه میباشد. در زمان های گذشته اغلب کت را با پیراهن میپوشیدند اما مدتی است که دنیای مد کمی از چهارچوب ها فراتر رفته و از از آیتم های دیگری همراه با کت های تک استفاده میکنند. یکی از این آیتم ها تیشرت میباشد که برای آقایان یک استایل روزمره راحت را فراهم میکند.

داشتن یک استایل روزمره راحت و البته شیک با کت تک نکاتی دارد که سعی کردیم در این مقاله به شما آموزش دهیم و مطمئنا با رعایت این نکات میتوانید یک استایل جذاب داشته باشید.

پنج توصیه برای ست کردن کت تک مردانه با تیشرت

توصیه شماره یک: به اندازه کت و تیشرت توجه کنید.

برای داشتن یک استایل مناسب باید به اندازه تیشرت و کت توجه کنید. کت و تیشرت شما نه باید آنقدر تنگ باشد که گویی لباس برادر کوچکترتان را پوشیده اید نه آنقدر گشاد که استایل شما را ژولیده و نامرتب نشان دهد.

انتخاب سایز مناسب به شما کمک میکند که یک استایل فوق العاده داشته باشید.

توصیه  شماره دو: به رنگ آیتم هایتان توجه کنید.

اگر تصمیم دارید که کت تک مردانه شما تا چند فصل برایتان باقی بماند بهتر است از کت هایی که دارای دو دکمه هستند استفاده کنید. برای انتخاب رنگ تیشرت به این نکته توجه کنید که هرچه از رنگ های خنثی تری استفاده کنید استایل شما  جذابیت بیشتری خواهد داشت.

رنگ های سفید، سورمه ای و خاکستری میتواند بهترین پیشنهاد باشد زیرا قابلیت ست شدن با بیشتر رنگ ها را دارد.

توصیه شماره سه: به یقه تیشرت دقت کنید.

برای اینکه یک استایل اسپرت داشته باشید از تیشرت های یقه گرد استفاده کنید اما همواره به یاد داشته باشید یک تیشرت با یقه گشاد و شل اصلا انتخاب مناسبی برای ست کردن با کت مردانه نیست.

برای استایل های کمی رسمی تر میتوانید از تیشرت های یقه هفت استفاده کنید اما در هر صورت به این توجه کنید که یقه فرم داشته باشد و شل و وارفته نباشد.

توصیه شماره چهار: از دو رنگ روشن همزمان استفاده نکنید.

اگر رنگ کت تک مردانه شما روشن است تیشرت خود را از بین رنگ های تیره انتخاب کنید زیرا پوشیدن دو رنگ روشن کنار هم باعث میشود استایل شما جلوه ای نداشته باشد و سرد دیده شود.

نکته دیگر در انتخاب تیشرت اینست که حدالامکان از تیشرت های ساده استفاده کنید. تیشرت های شلوغ چندان مناسب این استایل نیستند.

توصیه شماره پنج: به مدل کت دقت کنید.

ست کردن تیشرت با کت های دو دکمه کار سختی است ولی میتوان به جای آن از کت های تک دکمه و اسپرت استفاده کرد. اگر تصمیم دارید استایل شما اسپرت دیده شوید لزوما لازم نیست از کتانی ورزشی استفاده کنید میتوان از گزینه های دیگری مانند کالج های مردانه استفاده کرد و یک استایل شیک داشت.

در زمستان و پاییز که هوا کمی خنک تر است می‌توانید از کت های کتان گرم هم با تیشرت استفاده کنید و از استایل خود لذت ببرید.

برچسب ها

نوشته های مشابه

بستن