تصاویرگالری

چگونه با استفاده از اکسسوری ها استایل خود را بهتر کنیم؟

راهکارهایی برای استفاده کاربردی از اکسسوری ها

اکسسوری به لباس شما شخصیت میبخشند  و سبب می شود دیگران شناخت بهتری از شما به دست آورند و استایلی جالب تر از شما را به نمایش میگذارند. اکسسوری زنانه می تواند لباس شما را تکمیل کرده و به استایل کلی شما شور و نشاط بخشند.هر خانمی در هر موقعیت و شغلی  احتیاج به اکسسوری هایی دارد که معرف استایل شخصی خود باشد.

امروز در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد که بتوانید با استفاده از اکسسوری ها استایل شخصی خودتان را به بقیه معرفی کنید.همراه ما باشید.

روی یک نقطه تمرکز داشته باشید

یک نقطه ی تمرکز در لباستان در نظر بگیرید و در اطراف آن از زیور آلات و اکسسوری استفاده کنید. هنگامی که در حال تصمیم گیری در مورد این هستید که چه نوع زیور آلات زنانه ، اعم از گوشواره، گردنبند یا هر دو را بپوشید، به نقطه تمرکز لباس خود دقت کنید و ببینید که نگاه تان به کجا خیره می شود. اگر به قسمت بالای لباس یعنی یقه خیره شد، نقطه ی تمرکز همان قسمت است . در حقیقت نقطه تمرکز جایی است که ظریف کاری لباس در آن جا قرار گرفته است. در این مورد بهترین انتخاب برای انتخاب، گوشواره است نه گردن بند!

اگر قصد دارید نقطه ی تمرکز لباس تان، کمر باریک تان را نشان دهد، از یک گردن بند کوتاه و ساده استفاده کنید یا اصلا هیچ چیز استفاده نکنید. در غیر این صورت چشم های بیننده به دو نقطه معطوف شده و این موضوع ، حواس را از زیبایی کلی ظاهر شما پرت خواهد کرد. اگر در لباس تان هیچ نقطه تمرکزی وجود ندارد و یقه ی لباس تان هم ساده است،از یک گردن بند ساده استفاده کنید تا بتوانید این فضای خالی را پر کنید.

اندازه مناسب را انتخاب کنید

اندازه ی اکسسوری تان را مناسب فرم بدن خود تنظیم کنید. اگر اندام ظریفی دارید، از اکسسوری های ظریف استفاده کنید. اگر قد بلند هستید یا استخوان بندی درشتی دارید می توانید از زیور آلات های درشت استفاده کنید تا نوع استایل شخصیتی خود را نشان دهید.

همیشه نظم داشته باشید

اکسسوری های خود را همیشه منظم و در دسترس نگه دارید. اگر آن ها نامرتب باشند یا  آن ها را روی هم بریزید، تمایلی ندارید تا از آن ها استفاده کنید. به علاوه اگر آن ها را در جایی بگذارید که جلوی چشم تان نباشند به احتمال زیاد یادتان می رود که همراه لباس های خود آن ها را استفاده کنید.

حالا وقت آن رسیده که که آنها را مرتب کنید گام اول این است که جایی برای آن ها در کنار لباس ها، پیداکنید. اگر کمبود جا دارید دیوار کمدتان گزینه ی مناسبی برای آویزان کردن آن هاست. هنگامی که محل مناسب را پیدا کردید می توانید گیره های جداکننده، آویز و جعبه ی جواهرات تهیه کنید تا بتوانید اکسسوری های خود را مرتب کنید.

درست انتخاب کنید

به طور مثال تعداد زیادی النگو شاید برای افرادی که در حرفه ها و زمینه های کاری هنری فعالیت می کنند جذاب باشد؛ اما برای افرادی که شغل های محافظه کارانه دارند چندان جالب به نظر نمیرسد. اینکه با اکسسوری های خود اصالت خود را به نمایش بگذارید به همان اندازه مهم است که حرفه ی خود را نیز با آن ها نشان دهید. درحالی که النگوهای زیاد به یک عکاس حرفه ای اعتبار بیشتری می بخشد اما اگر یک حسابدار همین النگوها را استفاده کند چالش برانگیز می شود.

رنگ ها را از خاطر نبرید

اگر لباس شما با فلز خاصی مثلا نقره ای یا طلایی همرنگ  است، رنگ زیور آلات های خود را با آن ست کنید. به عنوان مثال پوشیدن یک کت با ریزه کاری ها و زیپ و دکمه های طلایی در کنار استفاده از اکسسوری های طلایی، جذاب به نظر خواهد رسید. حتی می توان قاب عینک را هم طلایی انتخاب کرد.

اکسسوری هایی که هر خانم شیک باید آن ها را داشته باشد:
۱) کیف دستی چرم

کیف های چرمی در اندازه ها و اشکال مختلف و انواع و اقسام زیادی از کیف های بزرگ سفری تا کیف های کوچک و زنجیر دار وجود دارد. پیچیدگی و ظرافت این کیف های چرمی اجتناب ناپذیر است. هیچکس نمی تواند یک خانم متشخص با یک کیف چرمی جذاب و متناسب با استایلش را نادیده بگیرد.

۲)کلاه‌های کلاسیک

به طور غیر قابل انکاری، کلاه ها بهترین چیزیست که در کمد وسایل خانم‌های مد روز پیدا می‌شود. یک کلاه کلاسیک به شما ظاهری خونسرد و شیک می‌دهد،کلاه ها فصل خاصی ندارد و شما هر موقع که خواستید میتوانید از آن استفاده کنید و کلاه سرخودتان بگذارید

۳)گوشواره های بلند و پر زرق و برق

تنوع زیادی از سبک‌ها، طرح‌ها، و رنگ‌ها در طراحی این گوشواره‌ها قرار دارند. گوشواره‌ها به شما این امکان را میدهند که به شیوه ای فوق تاعاده ظاهر خود را تکمیل کنید بدون توجه به اینکه گوشواره‌تان فشن و یا قیمتی و نفیس باشد، این گوشواره‌ها همیشه شرحی زنانه در قالبی سنتی به سبک شما اضافه می‌کنند. استایل شیکتان را با یک گوشواره‌ی هوشمندانه و زیبا زنانه کنید.

۴)کفش‌های پاشنه بلند قرمز

همه‌ی ما شنیده‌ایم که کفش‌های پاشنه بلند، خانم ها را توانامی کند. کفش های پاشنه بلند،باید در لیست اکسسوری هایش قرار بگیرد، و کفش های پاشنه بلند قرمز، اعتماد بنفس شما را دو چندان می کنند. کفشی که می تواند یک خانم را از هر وضعیت بحرانی خارج کند، یک کفش پاشنه بلند قرمز است. این کفش می تواند با هر نوع لباسی و هر زیورآلاتی برای هر موقعیتی ست شود.کفش های پاشنه بلند قرمز، اعتماد بنفس شما را افزایش دو چندان می کنند

 

 

 

۵) ساعت مچی زیبا

برای آراستگی شخصی، یک ساعت مچی طلایی زیبا، بیان کننده استایل ذاتی شماست.ساعت مچی دقیقا همان اکسسوری پر کاربردی است که هم زمان را به شما نشان میدهد و هم باعث میشود زیباتر به نظر برسید.

۶) گردنبندهایی با آویزهای زیاد و بزرگ

استفاده‌ خانم‌ها از این نوع گردنبند‌ها، نشانه‌ای از پیچیدگی است. گردنبند، اگر با یک لباس مناسب جفت شود، می‌تواند ارزش لباستان را چند پله افزایش دهد. درخشش الماس‌ها واقعا مکمل درخشش چشمان یک خانم هستند.

 

 

۷) عینک آفتابی شیک

با یک عینک آفتابی شیک و زیبا از چشم هایتان محافظت کنید. مدل مورد علاقه تان را از میان طیف وسیعی از عینک های آفتابی مانند خلبانی، گربه‌ای، مربعی، بزرگ، گرد، ورزشی و… گزینش کنید و استایلتان را در میان دوستانتان به رخ بکشید.

 

 

 

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

بستن