سبک پوشیدنمردانه

نه اشتباه در انتخاب استایل مردانه

برای چه لباس هایی نباید هزینه کرد؟ ایا هر لباسی که در نگاه اول از آن خوشتان بیاید میخرید؟اگر به عکس های قدیمی تان نگاه کنید متوجه میشوید که گاهی چه انتخاب های عجیب و غریب و حتی وحشتناک در انتخاب لباس داشته اید. اما نگران نباشید اگر این ده اشتباه را در انتخاب استایل مردانه شیک کنار بگذارید میتوانید به خیال راحت یک ست زیبا و جذاب بوجود بیاورید.

اشتباه های رایج در انتخاب استایل مردانه شیک

تیشرت های تایپو گرافی خنده دار

وقتی شما شعار یا نوشته خاصی روی تی شرت می بینید ممکن است فکر کنید که نوشته خنده دار و بامزه ای دارد اما اینطور نیست. شاید همه ما با دیدن این مدل تیشرت ها به خاطر با مزه بودن اقدام به خرید کنیم اما شاید دیگران همچین نظری نداشته باشند. به یاد داشته باشید پوشیدن این نوع تیشرت ها زمان و مکان خاص خود را می طلبد و باید آنها را در خانه خود بپوشید تا حس شوخ طبعی را از آن دریافت نمایید. پوشیدن این تی شرت ها در مکان های عمومی ظاهر چندان جالبی ندارد.

دوری کردن از استفاده بیش از حد اکسسوری ها

در استفاده از اکسسوری ها اغراق نکنید. استفاده بیش از حد از هرچیزی باعث میشود استایل شما مضحک دیده شود. همانطور که داشتن اکسسوری باعث میشود یک استایل معمولی به استایلی جذاب و فوق العاده تبدیل شود اما فراموش نکنید ککه استفاده بیش از حد از آنها فاجعه آمیز است.

لباس های بیش از حد تنگ یا گشاد

تناسب یکی از مهمترین اصول برای بهبود استایل مردانه است. وقتی لباسی برای شما مناسب نیست ظاهر و همچنین احساس خوبی نخواهید داشت. برخی از مردان که اندامی عضلانی دارند برای نشان دادن عضلاتشان از لباس های بسیار تنگ استفاده می کنند اما در حقیقت این کار تاثیر منفی دارد. همین امر در مورد مردانی که اضافه وزن دارند نیز صدق می کند. آنها سعی می کنند با پوشیدن لباس های قواره بزرگ اضافه وزن شان را مخفی کنند اما این نیز تاثیر منفی دارد. بنابراین همیشه سعی کنید لباسی انتخاب نمایید که دقیقا اندازه شماست.

مطالعه بیشتر: ۵ آیتم ضروری برای داشتن یک استایل روزمره جذاب

تیشرت یقه هفت باز

در کمد هر مردی یک تیشرت یقه هفت باید وجود داشته باشد اما این به معنای باز بودن زیاد یقه آن نیست. این تی شرت ها را معمولا مردان عضلانی استفاده می کنند که یک انتخاب اشتباه محسوب می شود. کسی یک تی شرت یقه هفت باز را دوست ندارد. این نوع تی شرت ها روزگاری مد شده بود اما اکنون از پوشیدن آن جداً دوری کنید. اگر تی شرت های یقه هفت را دوست دارید سعی کنید مدلی را انتخاب کنید که زیاد باز نباشد.

صندل به همراه جوراب

یک اشتباه بزرگ و رایجی که اکثر آقایان آن را انجام میدهند پوشیدن صندل ها به همراه جوراب است. صندل برای روزهای گرم تابستان انتخاب بسیار عالی است اما لطفا اگر میخواهید از جوراب استفاده کنید صندل را کنار بگذارید.

شلوارک تا پایین زانو

یک شلوارک کوتاه را با یک شلوارک بلند مقایسه کنید. کدام یک زیباتر است؟ برای داشتن یک استایل مردانه شیک قید شلوارک های بلند را بزنید و به جای آن از شلوارک های کوتاه و بالای زانو استفاده کنید.

یکی از مهم ترین دلایلی که باید از شلوارک های پایین زانو استفاده کنید اینست که این شلوارک ها را نمیتوان با اکثر کفش ها ست کرد.

مطالعه بیشتر: داشتن یک استایل راحتی مردانه زیبا با رعایت چند نکته

دوری از پیراهن های براق

پیراهن های براق هم از آن لباس هایی هستند که زمانی مد بودند اما اگر اکنون یکی از آن ها را دارید بهتر است هر چه زودتر از آن خلاص شوید. پوشیدن این پیراهن ها در روشنی روز کمتر براق بودن خود را عیان می کنند اما وقتی شب آنها را به تن می کنید بیش از اندازه چشم را آزار می دهند. اگر می خواهید توجه کسی را جلب کنید، پوشیدن پیراهن براق گزینه مناسبی نیست. این پیراهن ها تاثیر منفی دارند و شما را از مد افتاده نشان می دهند.

لباس با لوگو های بزرگ و چشم گیر

اگر میخواهید هزینه زیادی بابت برندهای مختلف بپردازید لازم نیست حتما برندی را که  لوگوی بزرگتری دارد انتخاب کنید. همه ما ممکن است یک برند خاص را دوست داشته باشیم اما وقتی از آرم های بزرگ استفاده می کنید انگار می خواهید ثروت تان را به زور به چشم دیگران فرو کنید. هیچکس از نمایش دادن خوشش نمی آید پس بهتر است برندی را انتخاب کنید که آرم تجاری ظریف و کوچکی دارد.

بیرون گذاشتن پیراهن از شلوار

این مورد هم یکی از اشتباهات رایجی است که مردان آن را انجام میدهند. اگر دوست دارید یک استایل مردانه شیک و رسمی داشته باشید باید حتما پیراهنتان را در شلوار قرار دهید مگر اینکه دوست داشته باشید نامرتب به نظر بیایید.

اگر تیپ رسمی ندارید بیرون گذاشتن یا نگذاشتن پیراهن به برش آن بستگی دارد. کوتاه بودن یا بلند بودن طول پیراهن به شما می گوید که باید با آن چه کار کنید.

مطالب مرتبط: 

۶+۱ اکسسوری که هر مردی باید داشته باشد.

هشت سبک مردانه که نباید آنها را فراموش کنید.

۴۵ راهنمایی برای ساخت سبک مردانه

 

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

بستن