اکسسوریزیبایی

۴ قانون کیف و کفش و اکسسوری برای قد کوتاه‌ها

کیف و کفش و اکسسوری‌ها درست همانند مدل دامن یا شلواری که انتخاب می‌کنید می‌توانند در زیبایی اندام شما تاثیر گذار باشند، شما را توپر یا لاغر و کشیده‌تر نشان دهند.

انتخاب درست اکسسوری‌های  از جمله انواع زیورآلات، کیف و کفش می‌تواند به زنان کوچک و قد کوتاه کمک کند، کشیده‌تر و قدبلندتر دیده شوند، این در حالی است که اکسسوری‌های اشتباه می‌تواند دقیقا نتیجه‌ی بر عکس داشته باشد. به یاد داشته یاشید که: مد می‌تواند به شما کمک کند، قد بکشید!

 زیورآلات مناسب زنان کوچک 

به دنبال زیورآلاتی هستید که در ست لباس‌های شما به چشم بیاید؟ خب یک راهکار ساده به شما میگوید که زیورآلات خاص و متفاوت داشته باشید، البته لزومی ندارد  همیشه یکی از آن گردنبندها یا گوشواره‌های بزرگ را استفاده کنید.­

در واقع زنان قد کوتاه بیشتر باید روی این نکته تمرکز کنند که زیورآلاتشان نسبت به جثه‌ی آن‌ها بیش از اندازه بزرگ نباشد، یک زیورآلات مناسب می‌تواند شما را حتی قد بلند هم نشان دهد.

مثلا یک مدل گردنبند آویزدار از آن زیورآلاتی است که شما را کشیده‌تر می‌کند و نسبت به گردنبندهایی مانند چوکرها برایتان مناسب‌تر است.

  • گاهی هم به این فکر کنید که اصلا گردنبند را فراموش کرده و به یک جفت گوشواره‌ی کوچک بسنده کنید.
  • در تیپ روزمره‌ی خود می‌توانید یک گردنبند بلند را به کار ببرید.
  • برای تیپ مجلسی می‌توانید از گردنبند و گوشواره‌های بزرگ و براق استفاده کنید.
  • از ساعت‌های ظریف‌تری به ویژه در تیپ مجلسی خودتان استفاده کنید.

کفش زنانه ی شما به ۱۰ سانت پاشنه نیاز ندارد!

مدل کفش زنانه ای که یک خانوم قد کوتاه انتخاب می‌کند، می‌تواند باعث قد بلندی او شود یا تاثیری منفی داشته باشد اما همه چیز به پاشنه‌ها مربوط نمی‌شود.

نکته: کیف و کفشتان را با هم ست کنید! این ست استایل شما را مرتب‌تر و در نتیجه شما را قدبلندتر نشان می‌دهد.

همیشه این نکته را به خاطر داشته باشید، که همه‌ی مدهای روز برای شما مناسب نیستند، گاهی برای انتخاب مدل کفش زنانه باید از قواعد مربوط به فرم بدن خودتان پیروی کنید.

هنگامی که نوبت به انتخاب کفش می‌رسد، نیازی نیست که حتما سراغ پاشنه های بلند بروید، درحالی که پوشیدن کفش پاشنه بلند نزدیک‌ترین راه برای قدبلند شدن به نظر می‌رسد.

فراموش نکنید یک جفت کفش پاشنه بلند برای هر موقعیت و استایلی نمی‌تواند مناسب باشد. برای خرید کفش زنانه دنبال چه ویژگی‌هایی باشیم؟

  • رنگ مشابه با رنگ پوست خودتان
  • نوک تیز کفش
  • سادگی
  • پاشنه‌های باریک
  • لژ مخفی

کدام مدل کیف زنانه در دستانتان باشد؟

وقتی می‌خواهید یک مدل کیف زنانه را انتخاب کنید سه نکته‌ی اساسی را باید در خاطر داشته باشید:

  • اول؛ یک مدل کیف زنانه را انتخاب کنید که مدل آن با فرم بدن شما در تضاد باشد. برای مثل اگر توپر  هستید، یک کیف زاویه‌دار انتخاب کنید و اگر لاغرید یک کیف گردمناسب است.
  • دوم؛ از کیف های بزرگ زنانه ججدا خودداری کنید، یک کیف با اندازه‌ی متوسط یا کوچک معمولا برای یک خانم قد کوتاه انتخاب شیک و مناسب‌تری است.
  • سوم؛ کیف خود را به گونه ای دست نگیرید که حجم اضافه‌ای به شما بیافزاید. مثلا اگر بالاتنه‌ی بزرگ‌تری دارید، بهتر است کیف خود را نزدیک پایتان نگه دارید و اگر پایین تنه‌ی شما پر است بهتر است کیف را روی دوش و نزدیک به بالاتنه نگه دارید.

    کیف و کفش های ساده انتخاب‌های بهتری برای خانم‌های ریزنقش و کوتاه هستند.

این کیف‌ها برای شما مناسب‌ترند:

  1. کیف‌های بندی که به صورت کج انداخته می‌شوند
  2. کلاچ یا کیف کوچک دستی
  3. کیف‌های دوشی پارچه‌ای
  4. کیف دوشی رسمی و ساده
  5. کیف‌های قایقی

مدل بستن شال برای خانم‌های ریزنقش

شال و روسری هم به اندازه‌ی کیف و کفش می‌تواند در استایل شما تاثیر گذار باشد و اینکه باعث شود قدبلندتر دیده شوید. شال و روسری یکی از آن اکسسوری‌های مهم و تعیین کننده در استایل شما به شمار می‌روند.

بهتر است رنگ و طرح روسری و شال را با بخشی از لباس‌هایتان ست کنید، هر چقدر طرح‌ها و رنگ‌ها بیشتر با هم ست شوند شما قد بلندتر به نظر می‌رسد.

بهتر است شال را دور گردن خود نپیچید بلکه یک سمت آن را به پشت ببرید یا هر دو طرف را به صورت آزاد روی سینه رها کنید.

بهتر است روسری‌ها را جلوی گردن خودتان گره نزنید.

کیف و کفش و زیورآلات با یک ست شیک!

آخرین نکته برای خانم‌های قد کوتاه این است که آن‌ها باید بیشتر مواظب ست لباس‌های خودشان باشند. انتخاب لباس‌های مد روز و با کیفیت باعث می‌شود خوشتیپ و البته خوش اندام به نظر برسید.

فروشگاه اینترنتی تیپ تیک در بخش‌های زنانه‌ی خود شامل انواع لباس، کیف و کفش و اکسسوری بهترین پیشنهادها را برای خانم‌های ریزنقش دارد و به شما کمک میکند ظاهری متفاوت را تجربه کنید.

برچسب ها

نوشته های مشابه

بستن