بچگانهسبک پوشیدن

مدل لباس مجلسی بچگانه و راز های انتخاب آن

مدل لباس مجلسی بچگانه را چگونه انتخاب کنیم و چه وسایلی را همراه خود به مهمانی ببریم؟ قبل از رفتن به یک مهمانی و بعد از آنکه لباس‌های خودتان را انتخاب کردید برای انتخاب لباس کودکتان هم وقت بگذارید و به این فکر کنید که در مهمانی به چه وسایلی نیاز خواهید داشت.

برای یک مناسبت خاص قطعا به لباس‌های خاصی نیاز دارید، این قانون در مورد بزرگسالان به خوبی رعایت می‌شود اما فراموش نکنید که کودکان شما هم بعضی اوقات نیاز دارند که لباس‌های ویژه‌ای بپوشند و از همیشه زیباتر و خوش تیپ تر به نظر برسند.

ممکن است فکر کنید که بچه‌ها با یک لباس راحتی حس بهتری دارند اما این بهانه دلایل کافی به شما نمیدهد که  در یک مراسم خاص و مهمانی از خیر لباس مجلسی بچگانه بگذرید و همان پیژامه‌های همیشگی را تن آن‌ها کنید.

به جای آن می‌توانید با رعایت چند قانون ساده لباسی را برای کودک خودتان انتخاب کنید که در عین حال که آن‌ها را زیبا و مرتب نشان می‌دهد برای بازی‌های کودکانه‌شان هم مناسب باشد.

ما ۵ توصیه کاربردی میکنیم تا مدل لباس مجلسی بچگانه را هوشمندانه تر انتخاب کنید و وسایل لازم در یک مهمانی را همراه خودتان داشته باشید.

مدل لباس مجلسی بچگانه برای چه مراسمی؟

نخست باید به این توجه کنید که کودکتان را برای شرکت در چه مراسمی آماده می‌کنید. قرار است بازی‌های بیرون خانه در حیاط یا محیط باز وجود داشته باشد و یا انتظار چه آب و هوایی را دارید؟

با توجه به مراسمی که به آن دعوتید می‌توانید لباس مجلسی مناسبی را برای کودک خود انتخاب کنید مثلا برای یک مهمانی در باغ و در فصل پاییز احتمالا  یک لباس بافت بچگانه را نیاز دارید و برای مهمانی داخل خانه می‌توانید سراغ لباس های کوتاه‌تر و بازتری بروید که امکان تکان خوردن بیشتری هم به بچه‌هایتان می‌دهد.

اگر به یک جشن تولد دعوت شده‌اید که قرار است پر از بچه‌های کوچک باشد برای اینکه در این مهمانی قرار است کودک شما حسابی بازی کند و به این طرف و آن طرف بدود، آماده باشید و لباسی را به او بپوشانید که اجازه  تحرک را به او بدهد.

رنگ‌ها را درست انتخاب کنید.

رنگ لباس می‌تواند بیشتر از هرچیز روی میزان رسمی بودن لباس‌ها تاثیر بگذارد. اگر به یک مراسم کاملا رسمی دعوت شده‌اید بهتر است رنگ‌های طبیعی‌تر را انتخاب کنید که در عین سادگی جلوه لباس‌ها را بهتر می‌کند.

رنگ آبی یا سرمه‌ای می‌تواند ظاهر رسمی و مجلسی به لباس‌ها بدهد هرچند که لباس‌ها واقعا چندان رسمی نبوده و تنها یک تی شرت یا شلوار روزمره انتخاب کرده باشید.

برای دختران هم بهتر است لباس مجلسی دخترانه با رنگ‌های پاستلی را انتخاب کنید مانند یک رنگ بنفش  که اتفاقا روی مد سال ۲۰۱۸ نیز هست. برند لباس بچگانه مکث بهترین انتخاب‌های لباس مجلسی دخترانه را دارد و می‌توانید در بین پیراهن‌های مناسب مهمانی مکث گزینه خوبی را برای دختربچه خود داشته باشید.

برای مهمانی‌های تابستانه مقداری رنگ‌های بیشتری به مدل لباس مجلسی بچگانه اضافه کنید به ویژه اگر این مهمانی قرار است در یک باغ یا بیرون از خانه برگزار شود.

تلاش کنید از رنگ سفید در لباس های مجلسی بچگانه استفاده نکنید، این رنگ خطرناکی برای بچه‌ها است چراکه به راحتی کثیفی و لکه‌ها را نشان می‌دهد.

 

به جنس لباس مجلسی بچگانه توجه کنید.

توجه به اینکه لباس مجلسی بچگانه ای که انتخاب می‌کنید، چه جنسی دارد اهمیت بالایی دارد. هیچ چیز نمی‌تواند به خوبی الیاف طبیعی در لباس های بچگانه باشد. اطمینان پیدا کنید لباس‌هایی که انتخاب کرده‌اید به کودکان شما اجازه می‌دهد به راحتی حرکت کنند یا بدوند، اگر  لباس مجلسی بچگانه این ویژگی را نداشته باشد باعث می‌شود کودک شما خیلی سریع کلافه شده و بخواهد آن را عوض کند.

نخ و حریر گزینه های خوبی در لباس بچگانه هستند. پارچه‌های نخی یا ابریشمی هم ظاهر خوبی به لباس‌ها می‌دهند و هم با پوست بچه‌ها سازگارند و آن‌ها را اذیت نمی‌کنند.

اگر برای پسربچه کوچک خود به دنبال یک کت مجلسی بچگانه زیبا و در عین حال راحت هستید می‌توانید به برند ایدکس (Idex) سری بزنید و یکی از کت‌های بچگانه این برند را انتخاب کنید.

با یک لباس اضافه برای هر اتفاقی آماده باشید!

بهتر است همیشه یک ساک برای بچه‌ها همراهتان  باشد، به هر حال برای یک مادر داشتن یک ساک وسایل ضروری کاملا طبیعی است حتی اگر به یک مهمانی رسمی برود. داشتن یک دست لباس اضافه نه تنها برای شما آزاردهنده نخواهد بود بلکه به شما این امکان را می‌دهد که کمتر دغدغه این را داشته باشید که کودکتان در حال خورد آب میوه آن را روی بلوزش بریزد!

بهتر است یک لباس راحت تر از لباس مجلسی همراه خودت داشته باشید که در راه برگشت به خانه از آن استفاده ‌کنید و اگر دیر وقت از مهمانی برگشتید با خیال آسوده کودکتان  را با همان لباس توی تخت خواب بگذارید.

اکسسوری‌ها را با دقت انتخاب کنید!

اکسسوری‌ها همان تزیینات کوچکی هستند که می‌توانند به راحتی ظاهر لباس مجلسی که انتخاب کرده‌اید تغییر دهد، چه برای خودتان و چه برای بچه‌های کوچک و بازیگوش.

از یک کمربند چرم گرفته تا ساسپندر یا کلاه می‌تواند یک پیراهن و شلوار معمولی پسرانه را به ستی ویژه و خاص تبدیل کند، برای دخترها یک گردنبند مروارید کوچک انتخاب کنید یا چند دستبند کوچک و یا یک سربند گل‌دار که به راحتی ظاهر یک پیراهن دخترانه را می‌تواند تغییر دهد.

بهتر است اکسسوری‌های بسیار گران قیمت نباشند، به هر حال بچه‌ها در عین حال که زیبا و شیک به نظر می‌رسند لازم است به اندازه کافی آزادی برای بازی کردن یا فاصله گرفتن از شما داشته باشند. طلا گزینه خوبی برای دختر بچه‌ها در یک مهمانی شلوغ نیست.

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

بستن