برندها و طراحاندنیای مد

بهترین انتخاب شلوار جین ایرانی؛آنو جین

شلوار جین با کیفیتی که آنو جین آن را تولید می‌کند نه تنها یک شلوار  متناسب با سلیقه ایرانی است بلکه لباسی با کیفیت و استاندارد بین‌المللی را در اختیار مشتری ایرانی قرار می‌دهد.

تصور اینکه لباس دیگری بیش از شلوار جین پوشیده شده باشد و در بین همه طرح‌های مد روز مجبوب مانده باشد ممکن نیست، شلواری که زمانی سمبل کلاسیک غرب آمریکا بود حالا به همه جای دنیا سفر کرده و امروز می‌توانید آن را با یک نام معتبر ایرانی خرید کنید.

شاید زمانی کابوی‌ها و کارگران معدن طرفدار شلوار جین بادوام بودند اما حال جین را تجار، کشاورزان، روسای جمهور و زنان خوش تیپ و با سلیقه میپوشند.

برای جامعه بزرگ جین پوشان دوام و راحتی در کنار زیبایی و خوش فرم بودن این شلوار همه دلایلی است که یک فرد ممکن است به سراغ پوشیدن شلوار جین برود.

جین شلواری بود که در آمریکا برای کارگران معدن یا کسانی که در شرایط سخت به دنبال استخراج طلا از رودخانه‌ها بودند طراحی شد، بنابراین دوام و ماندگاری اولین ویژگی در یک شلوار جین است. اما بعد از آن جین توانست راه خود را به کمد لباس ثروتمندانی که در شرایط سختی نیز کار نمی‌کردند راه پیدا کند، دلیل آن جز اینکه شلوار جین ظاهری روزمره و کلاسیک داشتنمیتواند باشد. به راحتی با پولوشرت‌های این افراد ست می‌شد، اما همچنان دوام و ماندگاری بالای شلوار جین مهمترین ویژگی بود که همگان این شلوار را با آن می‌شناختند.

در عین حال طراحی‌های متنوع نیز کم کم به بازار راه پیدا کرده و توجه مشاهیر را به خود جلب کردند به طوریکه شلوار جین از معادن کار به فرش قرمزها راه پیدا کرد. امروزه تقریبا همه افراد چه زن و چه مرد و در هر سنی حتما یک شلوار جین یا یک لباس جین دیگر در کمد لباس های خود دارند که هر روز می‌توانند بدون فکر کردن سراغ آن بروند و آن را بپوشند.

همه ما نیز هم اکنون  چند شلوار جین یا حتی لباس‌های دیگر جین مثل کت جین یا مانتو جین را در کمد لباس‌هایمان داریم. اما آنو جین یک پیشنهاد متفاوت برای شما را دارد، طراحی‌هایی که مناسب برای فرم‌های مختلف بدن مناسب است و می‌تواند خودش را با هر سلیقه‌ای جور کند.

جین حالا با نام‌های مختلف معروف یا شناخته نشده در بازار پیدا می‌شود، آنو جین یک نام معتبر در تولید شلوار جین است که طراحی‌هایش را برای سلیقه ایرانی و با نگاهی به مد روزجهان انجام می‌دهد.

هدف این تولیدکننده ایرانی به دست آوردن بالاترین کیفیت در تولید انواع لباس جین است، تا در عین ظرافت دوخت همه سلیقه‌ها را در برگیرد. آنو جین برای سلیقه ایرانی یک جین با دوخت محکم و دوام بالا را تولید می‌کند، شلواری که برای فعالیت‌های روزمره یا لباس‌های نیمه رسمی خودتان به آن نیاز خواهید داشت.

جین تمام حوزه فعالیت آنو جین نیست. این تولیدکننده ایرانی شلوار کتان زنانه و مردانه نیز تولید می‌کند. شما در کلکسیون محصولات آنو جین می‌توانید از شلوار جین زنانه و مردانه تا انواع مدل شلوار کتان ‌را پیدا کنید،

برچسب ها

نوشته های مشابه

بستن