سبک پوشیدنبچگانه

ساخت استایل بچگانه و زیبا مناسب با شخصیت آنها

لباس پوشیدن از همان کودکی تاثیر زیادی بر شخصیت میگذارد و شخصیت را شکل میدهد به همین دلیل باید در ساخت استایل بچگانه توجه خاصی کرد. لباس های متنوع و جذاب بچگانه ای که دل هر بیننده ای را میبرند و باعث ایجاد شور و هیجان میشود.

در این مقاله سعی داریم به بررسی استایل کودکان بپردازیم. برای داشتن یک استایل بچگانه زیبا و دخترانه به این نکات توجه کنید و این آیتم ها را در کمد لباس فرزند خودتان قرار دهید.

ساخت یک استایل بچگانه زیبا با داشتن این آیتم های دوست داشتنی
بلوز و دامن

شاید شما هم بارها این لباس های کوچک و دوست داشتنی را در ویترین مغازه ها مشاهده کرده اید. بلوز و دامن یکی از لباس هایی است که به استایل دخترها فرمی بچگانه میدهد.

انتخاب این نوع لباس برای بچه ها باعث میشود که تفاوت خود را با پسرها احساس کنند. بلوز و دامن در عین زیبایی راحتی نیز دارد و بسته به موقعیت انواع راحتی یا مجلسی آن را میتوان پوشاند.

پیراهن های کوتاه فانتزی

یکی از دلبرانه ترین و جذاب ترین لباس ها برای دختربچه ها لباس های فانتزی یا عروسکی است که به راحتی میتوان آن را در موقعیت های مختلف پوشید و با انواع لباس انها را ست کرد.

این پیراهن ها قابلیت این را دارند که در هر فصلی پوشیده شوند اما به این نکته توجه داشته باشید که جنس لباس ها را با توجه به فصل انتخاب کنید. در فصل تابستان میتوانید از انواع آستین کوتاه آن استفاده کنید و یا در زمستان میتوانید از جوراب شلواری های ضخیم برای گرم ماندن پاهای آنها استفاده کنید.

تیشرت همراه شلوار

این استایل که استایل راحتی و اسپرت است به کودکان اجازه میدهد به ارحتی فعالیت های خود را انجام دهند البته با رسمی کردن این استایل و استفاده کردن از بلوز به جای تیشرت میتوانید این استایل را برای مراسم های رسمی نیز استفاده کنید.

فراموش نکنید که سلامتی بچه ها اهمیت بسیار زیادی دارد پس در زمستان به جای استفاده هم زمان از تیشرت و کاپشن میتوانید با یک پلیور نسبتا ضخیم همراه با شلوار استایل مناسب فصل کودک خود را بسازید

تاپ و شلوارک

یکی از کاربردی ترین لباس ها در فصل زمستان تاپ و شلوارک میباشد و با توجه به اینکه کودکان در این فصل تحرک بیشتری دارند و امکان دارد احساس گرمای بیشتری داشته باشد تاپ و شلوارک گزینه مناسبی برای برای این فصل میباشد.

توجه به کفش

اهمیت انتخاب درست کفش برای کودکان درسته به اندازه بزرگسالان اهمیت دارد اینکه کفش مناسب با سایز پای کودک انتخاب شود بسیار مهم است اما عوامل دیگری نیز برای انتخاب کفش وجود دارد که باید به انها توجه شود این موارد شامل راحتی کفش، زیبایی،متناسب با موقعیت و فصل میشوند.

کفش کودک باید به درستی انتخاب شود تا از بروز عارضه ها و بیماری های مربوط به پا جلوگیری شود.

انتخاب اکسسوری

اکسسوری ها قدرت این را دارند که یک استایل بچگانه معمولی را به یک استایل فوق العاده تبدیل کنند. اگر لباس هایی که نسبتا ساده هستند را اننتخاب کرده اید با استفاده از اکسسوری هایی مانند کلاه، تل و کش مو، هدبند، گیره های سر و یا انواع دستبند و گردنبند به استایل آنان درخشش بیشتری دهید

برچسب ها

نوشته های مشابه

بستن