سبک پوشیدنمردانه

استایل مردانه مخصوص برای ورود به پاییز

داشتن یک استایل زیبا چندان کار آسانی هم نیست. برای این که وقتی در خیابان راه می‌روید همه را مجذوب خود کنید باید برای لباس پوشیدنتان برنامه ریزی کنید. بعضی اوقات بهتر است برای این کار از توصیه‌های افراد اهل مد و کارشناسان این زمینه ایده بگیرید و بتوانید با ترکیب نظرات این اشخاص و شناخت خودتان از موقعیت‌ها و سبک‌های مورد علاقه‌تان خاص‌ترین و بهترین تیپ را در هر موقعیتی داشته باشید.

تغییر فصل از تابستان به پاییز سبب می‌شود تا در خیلی از مواقع  نتوانیم به درستی لباس مناسب با شرایط محیطی و آب و هوایی را انتخاب کنیم، بنابراین امکان دارد در این فصل که هوا آرام آرام  سردتر می‌شود دچار بیماری شویم. پس بهتر است استایل پاییزی خود را به بهترین شکل ممکن بسازید.

شما برای ساخت استایل پاییزی باید این موارد را در کمد لباس خود داشته باشید.البته لازم نیست هزینه زیادی بکنید ممکن است بعضی از آنها را در کمد خود داشته باشید.میتوانید آنهایی را که دوست دارید تهیه کنید و یک تیپ شیک و به روز برای خودتان بسازید.

یک استایل پاییزی مردانه با پیراهن پشمی یا فلانل

پیراهن­‌های فلانل بسیار نرم­تر و ضخیم‌­تر از پیراهن­‌های معمولی است و این باعث میشود در فصل پاییز و زمستان محبوب تر از دیگر پیراهن هاشود،زیرا باعث گرمای بیشتری میشوند.

پس بهتر است برای در پاییز از این پیراهن ها استفاده کنید که هم باعث گرم تر شدن شما میشوند و هم تیپ شما را بهبود میبخشند.

 پوشیدن پیراهن های آستین بلند

شما می‌­توانید از این پیراهن ها در زمان‌­های متفاوتی از سال در پوشش خود استفاده کنید. یکی از طرح هایی که به شما پیشنهاد میکنیم پیراهن آستین بلند با طرح راه راه است.لباس­‌هایی با طرح­ راه‌­راه را می­‌توان با هر پوششی (از شلوار جین تا شلوار مخمل کبریتی، و از کفش کتانی تا کفش رسمی مردانه) به تن کرد. پس بدون شک، یک بلوز راه­‌راه آستین بلند می‌­تواند گزینه مناسبی برای پوشش تعطیلات آخر هفته شما باشد.

یک ژاکت جلوبسته بپوشید

ژاکت‌­ها می­‌توانند بیشترین کاربرد را  در آب و هوای سرد داشته باشند. اگر پیراهن شما به اندازه کافی شما را گرم نمیکند، می‌­توانید به سادگی یکی از این ژاکت‌­ها را روی آن بپوشید.

کاپشن های بادگیر انتخابی مطمئن

یکی از پوشیدنی های  معمولی و رایج هوای پاییزی، کت و کاپشن است. در همین میان، میتوانیداز یک کت یا کاپشن بادگیر استفاده کنید تا هم شما را گرم نگه داشته و در عین حال، با سبک کلی پوشش‌تان مطابقت داشته باشد.

شلوارهای جین را فراموش نکنید.

حتما شما هم در کمد خود حداقل یک شلوار جین خواهید داشت با ورود به فصل سرما معمولا پوشیدن شلوار جین هم بیشتر میشود.اکثرا در این روزها از پارچه های سنگین تر استفاده میکنیم.شلوارهای جین تیر‌ه‌­تر گزینه‌های مناسب­‌تری برای این فصل به حساب می­‌آیند.

جلیقه ها به کمک شما می آید.

یکی از ویژگی های مثبت جلیقه ها اینست که میتوان آنها را روی لباس اصلی پوشید.شما میتوانید آنهارا روی یک ژاکت یا پیراهن پشمی دکمه ای بپوشید و تاثیر آن را به چشم ببینید.

چکمه‌­های بندی همراه خوب شما در پاییز

اگر این روزها به بازار رفته باشید حتما انواع مختلفی از بوت ها را دیده اید.شما میتوانید یکی از آنها را برای خود انتخاب کنید اما اگر میخواهید بوتی انتخاب کنید که هم با استایل رسمی و اداری و هم غیر رسمی بپوشید چکمه هایی با چرم بندی گزینه مناسبی برای شما هستند.

کفش­‌های راحتی جیر یک زیبایی منحصر به فرد

کفش‌­های راحتی، آن هم از نوع جیر معمولا در فصل های پاییز و زمستان در پوشش افراد استفاده می‌­شوند. شما می­‌توانید این کفش­‌ها را با شلوار جین ست کرده کرده، و یا می­‌توانید آن را با کت و شلوار خود بپوشید.

این نکات را برای ساخت استایل پاییزی خود به یاد داسته باشید و هر زمان که نیاز داشتید از ان استفاده کنید:

  1. مدل لباس های حاشیه دار: سعی کنید در لباس پوشیدنتان از مدل های حاشیه دار هم استفاده کنید مدل های حاشیه دار محبوبیت خود را در پاییز همچنان دارند. از مدل های رایج ،کت های کلاسیک با حاشیه ی وارونه است . 
  2. کت هایی با شکل های مختلف:خلاقیت به خرج دهید و نترسید کت هایی با مدل های مختلف را امتحان کنید و هر کدام که مناسب تر بود در استایل خود استفاده کنید.

  3. مدل های خاص و شیک:مدل لباسی را انتخاب کنید که هم شیک باشد و هم شما را منحصر به فرد کند.

 

 

 

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

بستن