سبک پوشیدنزنانه

چگونه لاغر به نظر برسیم؟

شاید بارها از خودتان پرسیده اید که چگونه همیشه جذاب و خوش استایل برسید اما نمیدانید چگونه؟ با رعایت این نکات همیشه استایل و سبک زنانه خاص خود را داشته باشید.

لباس پوشیدن تاثیر بسیار مهمی در اعتماد به نفس دارد و برای شیک و خوش استایل بودن باید همواره به پوشش خود توجه کنیم اما فرم بدن هم برای زیبا و متناسب شدن لباس مهم است. خیلی ها دوست دارند هنگامی که لباس میپوشند لاغرتر به نظر بیایند. اگر جزو آن دسته از خانم ها هستید این آیتم ها را در کمد لباس خود قرار دهید.

این نکات کاربردی را در استایل و سبک زنانه خود به کار ببرید و معجزه و کارایی آن را ببینید.

این آیتم ها را در استایل و سبک زنانه خود قرار دهید:

جین های فاق بلند

اگر دوست دارید لاغرتر و جذاب تر به نظر برسید به جای جین های معمولی از جین های فاق بلند استفاده کنید. اینکار باعث میشود پاهای شما کشیده دیده شود و شما لاغر تر به نظر برسید.

برای جذاب تر شدن و تکیل استایل از شومیز های کوتاه استفاده کنید و اگر میخواهید از شومیز های بلند استفاده کنید آن را داخل شلوار قرار دهید.

کفش های پاشنه دار

یکی دیگر از مواردی که باید برای لاغرتر دیده شدن استفاده کنید کفش های پاشنه بلند است. در مواقعی که میخواهید از کفش پاشنه بلند این دو نکته را به خاطر داشتتهت باشید که در گام اول راحتی کفش مهم است پس اگر در کفش های پاشنه بلند راحت نیستید از آنها صرف نظر کنید در گام دوم سعی کنید که کفش هایی که نوک تیز هستند را انتخاب کنید البته این راهم به خاطر داشته باشید که کفش های نوک تیز به پا آسیب میزنند پس در مواقع خاص از آنها استفاده کنید.

کفش هایی که به رنگ پا هستند بیشترین تاثیر را دارند سعی کنید از این رنگ استفاده کنید.

لباس با راه راه عمودی

این یک ترفند بسیار شناخته شده است که راه راه های عممودی شما را لاغرتر نشان میدهند. دقت کنید که عکس این نکته هم درست است که راه راه های افقی باعث چاق نشان دادن شما خواهند شد.

شلوار هایی با رنگ تیره

یکی دیگر از ترفند های لاغری انتخاب رنگ تیره تر از لباس در شلوار است. اینکه رنگ شلوار شما از لباستان تیره تر باشد به شما کمک میکند لاغرتر دیده شوید.

استفاده از کمربندهای باریک

کمربند های باریک برخلاف کمربندهای پهن باعث میشود که شما لاغرتر دیده شوید. این کمربندها کمرشما را لاغرتر نشان میدهند

استایل تماما مشکی

شما هم بارها و بارها شنیده اید که لباس مشکی باعث لاغرتر دیده شدن افراد میشوند. اگر میخواهید لاغر به نظر برسید آیتم های بیشتری را مشکی کنید یا تماما از رنگ سیاه در استایل خود استفاده کنید.

برای جذاب تر شدن و دوری از  یکنواختی از اکسسوری های متنوع استفاده کنید.

برچسب ها

نوشته های مشابه

بستن