سبک پوشیدنمردانه

استایل مردانه جذاب در پاییز با رعایت این ده نکته

فصل پاییز یکی از فصل های دوست داشتنی آقایان میشود مخصوصا اگر بتوانند استایل مردانه پاییزی جذاب خود را بسازند. شاید ساخت استایل پاییزی مردانه برای شما کار دشواری باشد اما ما در کنار شما هستیم تا این کار سخت را برای شما هموار تر کنیم.

با این مقاله همراه باشید تا ده نکته برای ساخت استایل پاییزی مردانه و جذاب را بدانید.

ده نکته برای ساخت استایل پاییزی مردانه

نکته شماره ده : بارانی را فراموش نکنید.

دیگر مدت هاست از تابستان فاصله گرفتیم و خبری از آن آفتاب داغ و سوزنده آن نیست اما به جای آن در این فصل شاهد باریدن باران های بسیار زیادی خواهیم بود پس بهتر است خودتان را مجهز کنید و بارانی ها را یکی از آیتم های کمد لباستان قرار دهید.

انتخاب بارانی شیک و مناسب هم شما را در برابر خیس شدن از باران های پاییزی خلاص میکند و هم کمک میکند یک استایل پاییزی مردانه متفاوت و خاص داشته باشید.

بارانی ها کوتاه و بلند هستند و شما میتوانید بر اساس علاقه خودتان یکی از آنها را انتخاب کنید اما اگر دوست ندارید ریسک کنید میتوانید از رنگ های خنثی مانند مشکی، کرم یا سورمه ای استفاده کنید و یک بوت شیک هم رنگ آن را بپوشید.

نکته شماره نه : روی کت ها سرمایه گذاری کنید.

برای اینکه در این فصل جذاب تر به نظر برسید میتوانید از یکی از بهترین آیتم های فصل پاییز یعنی کت استفاده کنید. در روزهایی که گمی گرم تر هستند شما میتوانید کت را روی تیشرت خود بپوشید و  در هر زمان که احساس گرما گردید آن را دربیاورید.

بهترین جنس برای پوشیدن این کت ها پشم، پارچه فلانل یا پنبه است.

نکته شماره هشت : بوت ها بهترین دوست شما هستند.

با توجه به تغییرات آب و هوا در این فصل فراموش نکنید که باید همیشه مجهز و آماده باشید. در برابر بارش ناگهانی یک بوت مناسب میتواند از شما محافظت کند.

یک جفت بوت چرمی احتمالا چیزیست که شما به آن احتیاج دارید. چکمه های چلسی برای ساخت استایل مردانه پاییزی بسیار مناسب هستند زیرا هم راحت پوشیده میشوند و هم هرگز از دایره مد خارج نمیشوند.

بوت ها انواع مختلفی دارند که با توجه به موقعیت میتوانید رسمی یا نیمه رسمی را انتخاب کرده و در موقعیت های خاص آن را بپوشید.

بیشتر بخوانید: راهنمای انتخاب کفش مناسب برای مردان

نکته شماره هفت : لایه ای لباس بپوشید.

ممکن است که شما در حال حاضر این آب و هوایی که در آن قرار گرفته اید را دوست نداشته باشید خوبی این سبک لباس پوشیدن آن است که میتوانید خودتان را در برابر تغییرات آب و هوا به روز کنید.

شما از کت یا بارانی میتوانید به عنوان بیرونی ترین لایه استفاده کنید و بعد از آن از میتوانید از پیراهن یا پیراهن جین و تیشرت برای ساخت زیر لایه ها استفاده کنید.

یادتان باشد از لباس هایی استفاده کنید که هم گرم باشد و هم امکان آزادی عمل به شما بدهند.

نکته شماره شش : کیف مناسب را فراموش نکنید.

شما هم از ان دسته مردانی هستید که تمایلی ندارد کیف با خود حمل کند؟ خب اگر میخواهید استایل منحصر به فرد خود را داشته باشید و استایل پاییزی مردانه خود را کامل کنید استفاده یک کیف مناسب را فراموش نکنید.

به طور طبیعی یک مرد احتیاج به یک کیف دارد و خوشبختانه صنعت مد در تهیه انواع کیف های مردانه پیشرفت بسیار زیادی داشته است.

یک کیف مردانه مناسب با فصل پاییز انتخاب کنید و آن را در استایل پاییزی خود به کار ببرید.هر چند به شما توصیه میکنیم در فصل پاییز از یک کوله پشتی مردانه استفاده کنید.

هر مردی به یک کوله پشتی نیاز دارد که اگر لایه های اضافی لباس خود را خارج کرد د ران بگذارد یا حتی کوله پشتی وسیله ای مناسب است تا محصصولات مراقبت از موی خود را داخل آن قرار دهد.

نکته شماره پنج : از رنگ های جسورانه و پاییزی غافل نشوید.

با شنیدن کلمه پاییز ناخود آگاه یاد رنگ های قرمز، قهوه ای، نارنجی و دیگر رنگ های پاییزی می افتیم. همانطور که از اسمش پیداست بهتر است از رنگ های پاییزی در استایل خود بهره ببرید.

میتوانید یکی از آیتم های استایل پاییزی مردانه خود را از این رنگ ها انتخاب کنید. جسور باشید و از انتخاب این رنگ ها در استایل مردانه پاییزی خود نترسید.

استفاده از رنگ نارنجی سوخته، قهوه ای، خردلی، سبز، بنفش یا قرمز در این فصل پیشنهاد میشود.

نکته شماره چهار : سبک خود را فراموش نکنید.

درست است که فصل پاییز غیر قابل پیش بینی است اما اگر شما سبک خودتان را پیدا کرده اید لزومی ندارد که آن را تغییر بدهید. راه حل اینکار اینست که شما با داشتن سبک خودتان میتوانید از آیتم های گرم تر به جای لباس های تابستانی استفاده کنید.

سبک خودتان را ضخیم تر کنید و مانند حرفه ای ها لباس بپوشید.

نکته شماره سه : مراقب پوست و موی خود باشید.

شاید شما هم متوجه شده باشید پوست در مقابل سرما واکنش نشان میدهد و سریع نازک شده و خشک میشود. مو ها هم از این قاده مستثنی نیستند و در سرما آسیب میبینند.

این باور غلطی است که در پاییز و زمستان دیگر نیازی به ضد آفتاب و عینک آفتابی ندارید. پوست شما همواره در معرض اشعه های مضر خورشید قرار دارد و در برابر آن باید محافظت شود. اگر این مراقبت به درستی انجام نگیرد حتی باعث پیری زود رس نیز میشود.

به دنبالی کرمی حاوی ویتامین E باشید. در این فصل به یک کرم مرطوب کننده شبانه نیز احتیاج دارید زیرا پوست در هنگام شب خود را بازسازی خواهد کرد.

نکته شماره دو : از کفش هایتان محافظت کنید.

بارها این نکته گفته شده و نیازی نیست که دوباره یادآوری کنیم که کفش مهم ترین جز از استایل شماست و بر خلاف تصور خیلی ها اولین چیزی که دیده میشود کفش هایتان است.

ممکن است پس از گذراندن یک روز بارانی با کفش های گلی و بارانی به خانه بازگشته اید. از شما میخواهم تتبلی را کنار گذاشته و سریعا کفشتان را تمیز کنید تا کفشتان صدمه ای نبیند.

اگر از کفش های چرم برای این فصل استفاده میکنید یادتان باشد که نوع اصل این چرم هارا تهیه کنید. با اینکه هزینه چرم اصلی خیلی بیشتر از نمونه های تقلبی  آن است به جای خرید کفش های تقلبی در حراج های آخر فصل با قیمت های مناسب آن ها را خریداری نمایید

اگر کفش چرمی شما خیس شده است بهترین راه اینست که بگذارید به طور طبیعی خشک شود زیرا گرما باعث شکستگی چرم میشود.

برای محافظت از کفش ها و چکمه های خود حداقل هر دو هفته یک بار با اسپری حفاظت کننده از آنها محافظت کنید و اگر هم دائما حوصله چک کردن کفش هایتان را ندارید قبل از خروج از خانه وضعیت آب و هوای روز را چک کنید.

فراموش نکنید که کفش ها کمک بسیار زیادی در ساخت استایل پاییزی مردانه شما میکنند.

نکته شماره یک : وضعیت موهای خود را فراموش نکنید.

گام پایانی برای ساخت استایل مردانه و جذاب پاییزی داشتن موهای سالم و صد البته زیباست.شاید شما هم با فرا رسیدن فصل سرما و باد و باران های گاه و بیگاه تصمیم گرفته اید که موها و ریش های خودتان را برای محافظت در برابر سرما کمی بیشتر از حد معمول بلند نگه دارید.

این موضوع مشکلی ندارد اما فراموش نکنید که مراقبت از انها لازم است و هر دو یا سه هفته به آرایشگاه بروید و از آرایشگرتان بخواهید موهایتان را مرتب کند.

به دلیل گرد و خاک و سرمای این فصل ممکن است موها شکننده شوند و آسیب ببینند پس استفاده از محصولات مراقبت از مو را در این فصل فراموش نکنید.

امیدوارم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و با دانستن این ده نکته استایل پاییزی مردانه، زیبا و جذاب خود را بسازید.

شاید به این مطالب هم علاقه مند باشید:

۴۵ راهنمایی برای ساخت سبک مردانه (قسمت اول )

لباس های مردانه و اشتباهات رایج در پوشیدن آن

این ۱۰ مدل لباس مردانه و اکسسوری را بخرید!

مدل موی مردانه برای انواع فرم صورت

 

 

 

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

بستن