زنانهسبک پوشیدن

باید و نباید های پوشیدن لباس مجلسی کوتاه

لباس مجلسی کوتاه هم برای مهمانی های کوچک می‌تواند کاربرد داشته باشد و هم برای مجالس بزرگ و مهم، اینکه چگونه این لباس را انتخاب یا با دیگر اکسسوری‌ها هماهنگ می‌کنید، می‌تواند زیبایی تیپ مجلسی شما را بیشتر کند.

با این حال دامن‌های کوتاه یا یک لباس شب کوتاه زنانه می‌تواند یکی از ریسک‌ پذیرترین لباس‌هایی باشد که برای رفتن به یک مهمانی انتخاب می‌کنید. به همین دلیل شاید اکثر زنان ترجیح دهند به ویژه در یک مهمانی رسمی لباس مجلسی بلند یا لااقل با قد تا روی زانو را انتخاب کنند. اما اینکه یک لباس مجلسی کوتاه چطور روی تن شما دیده می‌شود به جزییاتی بستگی دارد که اگر بادقت انتخاب شوند، ریسک پوشیدن آن را به کمترین حد ممکن رسانده و باعث زیبایی دو چندان شما میشود.

یک) جوراب شلواری را فراموش نکنید!

یکی از بزرگترین نگرانی‌هایی که ممکن است در مورد پوشیدن یک لباس مجلسی کوتاه داشته باشید، دقیقا همان کوتاه بودن آن‌ است. البته این کوتاه بودن لباس یک راه حل ساده‌ دارد. می‌توانید آن را با یک جوراب شلواری شیشه ای یا تیره و مات ست کنید، این بستگی به سلیقه و تیپ کلی لباس دارد.

انتخاب‌های بیشتری هم در مورد جوراب شلواری وجود دارد:

  1. با جوراب شلواری رنگی می‌توانید برای یک استایل روزمره بین پیراهن مجلسی و جوراب کنتراست رنگی ایجاد کنید.
  2. برای روزهای سرد سال که می‌خواهید تیپ مجلسی را با یک پیراهن کوتاه ست کنید، جوراب شلواری‌های تو کرکی انتخاب‌های خوبی هستند.
  3. می‌توانید از جوراب شلواری طرح دار استفاده کنید.
  4. جوراب شلواری شما می‌تواند طرح توری یا فیش نت (fishnet) داشته باشد، اما در استفاده از آن‌ها با احتیاط عمل کنید، این مدل جوراب شلواری به درد مراسم‌های رسمی یا یک استایل مجلسی و شیک نمی‌خورد، بلکه طرحی کاملا روزمره و نامناسب برای موقعیت‌های رسمی و مجلسی است.

اگرچه پوشیدن جوراب شلواری با پیراهن مجلسی کوتاه هیچگاه یک ضرورت به شمار نمی‌رود – به ویژه اگر این پیراهن را در تابستان می‌پوشید- با این حال اگر پیراهن شما به نظر زیاد کوتاه می‌رسد، یک جوراب شلواری می‌تواند ظاهری کلاسیک به پیراهن داده و البته اعتماد به نفستان را بالا ببرد.

 

مشاهده و خرید جوراب های زنانه

دو) انتخاب استراتژیک کفش مجلسی

فراموش نکنید که در مورد تیپ مجلسی کفش‌ها می‌توانند استایل شما را بسازند یا آن را کاملا ویران کنند. یک جفت کفش مجلسی زنانه می‌تواند پاشنه دار باشد یا نباشد، این بستگی به مناسبت مهمانی، زمان آن، استایل لباس و البته اندام شما دارد.

اگر کفش پاشنه بلند مجلسی را انتخاب می‌کنید، به این نکته توجه کنید که پاشنه‌ها باعث می‌شوند، پیراهن مجلسی کوتاه شما کوتاه‌تر هم به نظر برسد. پس ترکیب پاشنه بلند و لباس مجلسی کوتاه به درد مهمانی های روز نمی‌خورد و بیشتر مناسب مهمانی‌ها شب است.

مشاهده و خرید کفش های پاشنه بلند زنانه

سه) با بوت زنانه ترکیب کنید

بوت‌ها می‌توانند به پیراهن کوتاه شما استایلی کلاسیک دهند، اما نکاتی وجود دارد که باید به آن ها دقت کنید.

  • نیم بوت تا بالای قوزک پا یا یک مدل بوت زنانه که ارتفاع آن به نیمه‌های ساق پا می‌رسد، با ترکیب جوراب شلواری و پیراهن مجلسی کوتاه می‌تواند استایلی با نمک و کلاسیک به وجود آورد.
  • از پوشیدن بوت زنانه بلند تا بالای زانو با یک پیراهن کوتاه مجلسی خودداری کنید.
مشاهده و خرید نیم بوت های زنانه

چهار) کفش تخت را انتخاب کنید

کفش تخت می‌تواند به آسانی با پیراهن مجلسی کوتاه ست شود، این بستگی به استایل کلی لباس شما دارد. یک پیراهن مجلسی چین دار کوتاه می‌تواند با کتانی آل استار زنانه چه یک مدل ساق دار باشد و چه بدون ساق به خوبی هماهنگ شود.

نکته: اگرچه یک پیراهن مهمانی تقریبا روزمره را می‌توانید با کفش مجلسی ست کنید اما پوشیدن یک لباس شب پر زرق و برق و شیک با یک کفش روزمره یا کتانی معمولا اشتباه از آب در می‌آید.

اینکه چه مدل کفش تخت زنانه ای را برای لباس کوتاه خود انتخاب می‌کنید، بستگی به مدل پیراهن دارد.

مشاهده و خرید کفش تخت زنانه

 

پنج) قد و اندازه ی مناسب!

پیراهن کوتاه می‌تواند معانی متعددی داشته باشد، این بستگی به قد شما و تعریف شما از کلمه کوتاه دارد.

  • قد کوتاه‌ترها می‌توانند از این میزان بسیار کوتاه‌تر بپوشند، چراکه یک پیراهن مجلسی کوتاه آن‌ها را کشیده‌تر نشان می‌دهد.
  • پیش از آنکه پیراهن یا دامن کوتاه خود را در یک مهمانی بپوشید، مطمئن شوید که به اندازه‌ی کافی لباس شما را می‌پوشاند به ویژه وقتی می‌نشینید و بلند می‌شوید.
  • خانم‌های قد بلند بهتر است مدل پیراهن مجلسی خودشان را طوری انتخاب کنند که قد آن لااقل تا روی زانوی آن‌ها باشد، به ویژه اگر می‌خواهند آن را با کفش پاشنه بلند بپوشند.
مشاهده و خرید پیراهن های زنانه

شش) با بدن خودتان راحت باشید

پوشیدن یک لباس مجلسی کوتاه می‌توانند بدن شما را بیشتر به نمایش بگذارد و البته برای آنکه در آن زیبا دیده شوید،اولین قدم این است که اعتماد به نفس داشته باشید و بدن خودتان را بپذیرید. اگر یک پیراهن کوتاه را انتخاب کرده‌اید تمام شب را مشغول پایین کشیدن آن روی پاهایتان نباشید. کافی است قبل از آن به این فکر کنید که چه میزان از پاهایتان دیده می‌شود و آیا به یک جوراب شلواری یا ساپورت نیاز خواهید داشت یا نه. می‌توانید از یک گن استفاده کنید تا تمام شب را نگران کشیده شدن لباس به سمت بالا یا فرم بدن خودتان نباشید.

هفت) لباس کوتاه چسبان نپوشید

درحالیکه یک لباس مجلسی یا لباس شب تنگ و چسبان، خیلی هم انتخاب شیکی است اما این فرم برای لباس‌های کوتاه اصلا مناسب نیست. یک لباس کوتاه مجلسی یا دامن کوتاه میزان زیادی از بدن شما را به نمایش می‌گذارد و به اندازه‌ی کافی جذب کننده است، این لباس اگر تنگ باشد می‌تواند همه این جذابیت را از میان ببرد.

به ویژه یک لباس تنگ و کوتاه در طول شب مهمانی نگرانی‌های زیادی برای شما به وجود می‌آورد، چرا که راحت‌تر با هر حرکت شما به بالا کشیده می‌شود و شما باید تمام حواس و توجه خود را صرف مرتب کردن لباس‌تان کنید.

هشت) سلولیت ها را مخفی کنید

ورزش تنها راه از بین بردن سلولیت پشت پا است، اما راه‌های سریع‌تری هم برای آن که سلولیت ها را مخفی کنید وجود دارد و می‌توانید برای آنکه لباس شب کوتاه خود را با خیال راحت به تن کنید، سراغ آن‌ها بروید. یکی از دو روش زیر را انتخاب کنید:

  1. یکی از راه‌ها این است که از یک جوراب یا جوراب شلواری رنگ پا استفاده کنید، این جوراب شلواری‌ها دقیقا برای این طراحی شده‌اند که پای شما را صاف و زیبا نشان دهد.

    نکته: بهتر است از برنزه کننده چند ساعت پیش از پوشیدن لباس استفاده کنید تا به لباس شما رنگ پس ندهد.

  2. اما راه حل بهتر و البته مطابق با مد روز دیگری هم وجود دارد؛ از اسپری برنزه کننده پا و بدن استفاده کنید! برنزه کردن پا باعث می‌شود سلولیت پشت پا و ران ها کمتر دیده شوند. مطمئن شوید که به شکل درستی از برنزه کننده استفاده می‌کنید و اختلاف رنگ بین دست‌ها، صورت و پاهای شما بیش از اندازه نباشد، در این صورت لازم است اسپری برنزه کننده را برای کل بدن استفاده کنید.

خرید اینترنتی لباس مجلسی

اگر تا به حال به فکر خرید اینترنتی لباس مجلسی نیافتاده‌اید، یک دلیل ساده وجود دارد، اینکه نمی‌دانید لباس روی تن شما چه فرمی خواهد داشت.

ابتدا باید بدانید که چطور سایز دقیق خود را به دست آورده و از راهنمای سایز لباس استفاده کنید، نکته دیگر توجه به جزییات و توضیحات است و در نهایت لازم است به قوانین تعویض و بازگشت کالا هم دقت کنید.

فروشگاه اینترنتی تیپ تیک به عنوان یک فروشگاه معتبر در زمینه‌ی مد و لباس به شما این اطمینان را می‌دهد که از برندهای معتبر و با کیفیت، خرید خود را انجام می‌دهید و این امکان را خواهید داشت که در صورت بروز هر گونه مشکلی امکان بازگرداندن یا تعویض کالا را داشته باشید.

ورود به تیپ تیک 

برچسب ها

نوشته های مشابه

بستن