دنیای مدمد روز

با ترندهای بهار ۲۰۱۹ آشنا شوید.

امسال سال هیجان و سرشار از زندگی است این را میتوان از ترندهای بهار ۲۰۱۹ فهمید. استفاده از طیف وسیعی از پترن های زیبا،رنگارنگ و متنوع  ثابت میکند که امسال سالی سرشار از زیبایی و هیجان را پیش رو خواهیم داشت. از میان این ترندها استایل خود را پیدا کنید و از آنها استفاده کنید.

آشنایی با ترندهای بهار ۲۰۱۹

فیش نت ها

احتمالا کلمه فیش نت شما را یاد جوراب شلواری های طرح دار می اندازد اما این مدل لباس ها تنها به جوراب شلواری محدود نمیشوند. یکی از ترندهای پر طرفدار امسال فیش نت ها هستند که میتوانند طرح های درشت متوسط یا حتی ریز داشته باشند.

میتوانید از فیش نت ها به عنوان مانتو استفاده کنید و در زی آن از شومیز یا تونیک های زیبا و جذاب بهره ببرید البته آنها به صورت پیراهن های بلند هم دوخته میشوند.

رنگ آبی پاستلی

از رنگ آبی در استایل خود استفاده کرده اید؟ آبی پاستلی چطور؟ رنگ آبی طیف های وسیعی دارد و یکی از رنگ های اصلی در چرخه رنگ است اما رنگ آبی پاستلی از این طیف رنگ یکی از ترندهای محبوب و دوست داشتنی این فصل میباشد.

آبی پاستلی ترکیب رنگ آبی به همراه سفید است اگر دوست ندارید که در تمام استایل خود از این رنگ استفاده کنید میتوانید در اکسسوری هایتان از این رنگ بهره ببرید و یک استایل خارق العاده بوجود بیاورید.

کت و شلوار پترن دار

اگر به دنبال تنوع هستید و جسارت بالایی دارید میتوانید در بهار امسال به جای استفاده از کت و شلوار های ساده مدل پترن دار آنها را انتخاب کنید. استفاده از طرح های شرقی در پترن ها میتواند زیبایی لباس شما را افزایش دهد.

بلوز های چین دار

خیلی از افراد برای روزهای گرم بهار و تابستان از بلوز و شومیز  استفاده میکنند این ترند همچنان جزو ترندهای بهار ۲۰۱۹ هست اما با اندکی تفاوت و اینکه این بلوز ها در قسمت یقه یا استین ها چین خورده اند. میتوانید جای بلوز های ساده خود را به بلوز های چین دار بدهید و با خیال راحت از این لباس ها استفاده کنید.

پترن طرح پوست حیوانات

خیلی ها برای حمایت از حیوانات استفاده طبیعی از چرم،پوست و دیگر اشیایی که متعلق به حیوانات باشد را استفاده نمی کنند. کمپانی های بزرگ در سراسر جهان نیز برای حمایت از حقوق حیوانات استفاده از پوست و چرم آنها را کنار گذاشته اند اما اگر به طرح های پوست علاقه دارید به این معنا نیست که دیگر اثری از این طرح ها در لباس ها نباشد شما میتوانید لباس هایی که دارای پترن های پوست حیوانات هستد را به راحتی بپوشید.

لباس های ریش ریش

لباس های ریش ریش اینبار پر قدرت تر از همیشه در صحنه مد حاضر شدند و اگر این نوع لباس ها را در کمد خود دارید، الان زمانی است که میتوانید آنها را از کمد درآورده و بپوشید

قلاب بافی ها

خب شما هم فکر میکنید قلاب بافی قدیمی است و باید آنها را در صندوقچه های مادر بزرگتان پیدا کنید؟ به شما توصیه میکنم اگر لباس هایی از نوع قلاب بافی دارید با کمی تغییر به راحتی از آنها استفاده کنید.

بله یکی از ترندهای محبوب امسال لباس های قلاب بافی است که شاهد قلاب بافی در کل لباس یا حاشیه انها هستیم.

 

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

همچنین ببینید

بستن
بستن