دنیای مدمد روز

با ترندهای کیف بهار و تابستان ۲۰۱۹ آشنا شوید.

با نزدیک شدن به پایان فصل اکثر افراد به دنبال تغییر در استایل خود هستند. یکی از تغییراتی که میتوان در استایل بوجود اورد و یک سبک خاص را ساخت استفاده از اکسسوری هایی همچون کیف است. ترندهای کیف ۲۰۱۹ به شما کمک میکند که یک استایل شیک و به روز داشته باشید.

دنیای مد به سرعت در حال پیشرفت است و مد ها به سرعت یکی پس از دیگری معرفی میشوند. در هفته مد و فشن امسال هم بعضی از ترندهای محبوب و پرطرفدار طراحان را مشاهده میکنیم که میتوانید برای ساخت استایل بهاری خود از انها استفاده کنید.

ترندهای کیف ۲۰۱۹ در بهار و تابستان

کیف های اور سایز

یکی از محبوب ترین طرح های مورد استفاده طراحان مد کیف های اور سایز یا بسیار بزرگ هستند که در طراحی بسیاری از خانه های مد بزرگ به چشم میخورد. اگر شما هم از کیف های کوچک خسته شدید میتوانید به راحتی از این کیف ها استفاده کنید و تمام وسایل ضروری و مورد نیازتان را در ان قرار دهید.

کیف های وینتیج قفلی

این کیف ها برای بسیاری تداعی کننده خاطرات هستند. کیف های قفلی که چند وقتی بود از دنیای مد جدا شده بودند مجدادا وارد دنیای مد شده و طراحان از انها به عنوان ترند ۲۰۱۹ استفاده کرده اند.

کیف های استوانه ای

در ترند های امسال کیف هایی با حجم هندسی را بسیار مشاهده میکنید. یکی از این کیف ها کیف های استوانه ای هستند که میتوانند جایگزین خوبی به جای کیف های معمولی در دوران عید یا مسافرت باشند.

کیف های گردنبندی

کمتر کسی است که با دیدن این کیف ها یاد کیف های گردنی تلفن همراه نیوفتد اما این کیف ها با کاربردی جدید وارد دنیای مد شدند و برای کسانی که علاقه زیادی به حمل کردن وسایل زیادی در کیف ندارند پیشنهاد مناسبی است.

کیف های بافت

اگر هم به دنبال مد هستید و هم دوست دارید استایل هنری منحصر به فرد خود را داشته باشید پیشنهاد ما به شما استفاده از کیف های بافت است. یکی از محبوب ترین ترندهای ۲۰۱۹ کیف های بافت هستند.

کیف های مکعبی

همانطور که بالاتر گفته شد کیف های هندسی بسیار مورد توجه قرار گرفته اند و یکی از ترندهای کیف ۲۰۱۹ هستند. به جز کیف های استوانه ای، کیف های مربعی میتوانند به شما کمک زیادی بکند. البته با توجه به ظاهرشان شاید برای استفاده روزمره از انها صرف نظر کنید.

کیف های حصیری

این کیف ها مدتهاست در میان مردم جا باز کرده و امسال هم پرطرفدار تر از قبل وارد دنیای مد شده اند پس اگر طرفدار این کیف ها هستید با خیال راحت این کیف ها را با سایر اجزای لباستان ست کنید.

کیف های خاص

اگر جرئت و جسارت کافی را برای تجربه کردن چیزهای جدید دارید و از امتحان کردن انها هراسی ندارید میتوانید از کیف هایی با اشعال خاص استفاده کنید.

 

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

بستن