دنیای مدمد روز

بلاگر کیست؟همه انچه که باید در مورد بلاگر ها بدانید.

شاید شما هم علاقه داشته باشید که بدانید بلاگر چه کسی است، چه کاری انجام میدهد و بدانید که چگونه میشود یک فشن بلاگر شد.ما در این مقاله سعی کردیم همه آنچه که باید در مورد بلاگرها بدانید بیان کنیم پس اگر دوست دارید پاسخ پرسش های خود را پیدا کنید با ما همراه باشید.

این روز های دوره تکنولوژی و ارتباطات است و اینترنتت نیز جزو جدا نشدنی زندگی امروزه شده است.عده ای برای اینکه از اینترنت و این تکنولوژی نهایت استفاده را ببرند محصولات خود را به این روش تبلیغ یا به اصطلاح بلاگ میکنند.

مد نویسی دیجیتالی از سال ۲۰۱۲ وارد دنیای جدیدی شده است و روزانه هزاران نفر از افراد ، دنیای جذاب و دلفریب مد و فشن را از نگاه دوربین ها تماشا میکنند.

این روزها رایج ترین روش تبلیغ کردن بلاگ کردن است و به کسی که از این راه به معروفیت میرسد بلاگر می گویند.بلاگرها افرادی هستند که در شبکه های اجتماعی فعالیت میکنند به درآمد میرسند.

بلاگر کیست ؟

انواع بلاگر

انواع مختلفی از بلاگرها وجود دارد و افراد در زمینه های متفاوت فعالیت میکنند.

بلاگر مد و لباس ، بلاگر غذا  ، بلاگر دکوراسیون  ، بلاگر اقتصادی  و …… از انواع متفاوت بلاگر ها هستند.

چطور یک بلاگر موفق شوم؟

هر کاری سختی های مخصوص به خودش را دارد و بلاگر شدن هم از این قاعده مستثنی نیست.عده ای فکر میکنند که با استفاده از شبکه های اجتماعی و گذاشتن مطالب بی مفهم و و تصاویر میتوانند فعالیت و حرفه خود را آغاز کنند.

بلاگر شدن یکی از شغل های پر درآمد در سرتاسر جهان محسوب میشود اما این شغل زمانی درامدزا میباشد که از روش های اصولی وارد آن شوید.ما اینجا چند راهکار اساسی برای بلاگر شدن را به شما خواهیم گفت.

برای بلاگر شدن باید به چند سوال اساسی پاسخ دهید:

۱ ) هدف شما از بلاگر شدن چیست؟

شما برای شروع هر کاری باید هدف داشته باشید از خوتان بپرسید که چه هدفی از بلاگر شدن دارید.طبیعی است که اگر کاری را بدون هدف شروع کنید سرانجام و نتیجه ای نخواهد داشت.پس در گام اول هدف خود را مشخص کنید.

۲ ) تفاوت شما با دیگر بلاگرها چیست؟

به این فکر کنید چه ویژگی خاصی دارید که شما را از دیگر بلاگرها متمایز میکند؟ به این سوالات پاسخ دهید.

۳ ) در چه حوزه ای میخواهید فعالیت کنید؟

به این فکر کنید که شما در چه زمینه ای توانایی و استعداد دارید و میتوانید آن را ارائه دهید.

۴ ) ایا میتوانید به صورت مداوم برای این کار وقت بگذارید؟

برای موفقیت در این زمینه شما باید زمان کافی برای این را داشته باشید که پست بگذارید ، اطلاعاتی برای کاری که میخواهید به دست آورید و… .هرچقدر شما برای این کار زمان بیشتری بگذارید در این حرفه موفق تر خواهید بود.

درآمد بلاگرها به چه صورت است؟

همانطور که گفته شد بلاگر شدن یکی از موفق ترین راه ها برای رسیدن به ثروت است اما چگونه؟

یکی از روش هایی که میشود برای این کار انجام داد معرفی کردن یک برند خاص است بدین صورت که عکس یکی از محصولات این برند را به اشتراک گذاشته و از فالوور ها و طرفداران میخواهید که این محصول را خریداری نمایند.البته پس از گذشت مدتی این برندها هستند که از بلاگر ها میخواهند با انها همکاری کنند.

چند توصیه برای بلاگر شدن

  • پلتفرم مناسب انتخاب کنید 

    بعد از اینکه متوجه شدید می خواهید در چه زمینه ای فعالیت کنید پلتفرمی که میخواهید با آن عکس یا نوشته خود را ارائه دهید انتخاب کنید.

    شبکه های اجتماعی توییتر ، تلگرام و اینستاگرام از محبوبیت زیادی بین کاربران ایرانی برخوردارند. شما از وب سایت ها نیز میتوانید استفاده کنید.شبکه های اجتماعی معمولا محدودترند ولی وب سایت ها کمی آزادی عمل به شما میدهند.

  • فعال باشید 

    برای موفقیت و جذب کاربران بیشتر اکتیو باشید ، با انها رابطه دوستانه برقرار کنید ، فعالیت زیادی داشته باشید و راه هایی که باعث جذب طرفداران تان شود را پیدا کنید.

  • الهام بگیرید

    طبیعتا افراد زیادی وجود دارند که شما بتوانید از آنها ایده بگیرید.با آنها ارتباط داشته باشید و از طرح های آنها الهام بگیرید.

  • عکس بگیرید

    برای تبلیغ کارتان سعی کنید خودتان عکس بگیرید و از عکس های دیگران تا جای ممکن استفاده نکنید.

  • ارتباط برقرار کنید

    یکی از روش های ارتباط برقرار کردن گرفتن سلفی است چون افراد ارتباط خوبی با چهره افراد برقرار میکنند.راه دیگری که برای برقراری ارتباط میتوانید استفاده کنید پاسخ دادن به نظرات آنها است.

  • هر روز فعال باشید و پست بگذارید 

    سعی کنید مخاطبان شما هر روز پست های تازه ای از محصولاتتان را مشاهده کنند.این کار به افزایش دنبال کنندگان شما کمک میکند.

معرفی چند فشن بلاگر معروف

معروف ترین فشن بلاگر های زن

۱ -نگین میر صالحی این بلاگر ۲۷ ساله و ایرانی است که در هلند به دنیا امده است.نگین میگفت “نمیخواهم یک شغل دفتری محدود داشته باشم “هم اکنون نزدیک ۴ میلیون فالوور دارد.او در سال ۲۰۱۷ بهترین بلاگر اروپا شد.

بیشتر بخوانید: آشنایی با نگین میر صالحی،بلاگر مطرح ایرانی در اروپا

۲ -هدی بیوتی نام اصلی این بلاگر هدی کتان است ولی همه ما ان را با نام هدی بیوتی میشناسیم هدی صاحب یک برند لوازم آرایشی است و در ۲ اکتبر ۱۹۸۳ در آمریکا متولد شد.او جز ده بلاگر تاثیر گذار جهان می باشد.

۳ – کیارا فرانی کیارا فرانی ۲۸ ساله اهل ایتالیا و ساکن لوس آنجلس، رتبه نخست فهرست مشهورترین و بانفوذترین مُدنویس ها یا فشن بلاگرهای دنیا در سل ۲۰۱۶ را به دست آورده است. کیارا نزدیک به ۶ میلیون فالوئر در اینستاگرام دارد و ۱٫۲ میلیون نفر در فیسبوک او را دنبال می کنند.

۴ – کریستینا بازان صفحه رسمی وی در فیسبوک بیش از ۲ میلیون دنبال کننده دارد که باعث می شود وی از این لحاظ بالاتر از دیگر مدنویسان این فهرست قرار بگیرد.

۵ – جولیا انگل جولیا اِنگِل ۲۳ ساله اهل سان فرانسیسکو است. قیافه او شباهت بسیاری به لورن کنراد دارد و استایل او کاملاً زنانه و زیباست و موجب شده که طرفداران بسیاری در شبکه های اجتماعی مانند پینترست، اینستاگرام داشته باشد.

معروف ترین فشن بلاگر های مرد

۱ – دیوید گندی  او فعالیت خود را از عرصه مدلینگ آغاز کرد  و هم اکنون طرفداران زیادی دارد.

۲ – آدام گالاگر او ساکن نیویورک است و برای الهام در زمینه مد به نقاط مختلف جهان سفر میکند. ما بیشتر او را در سبک های رسمی و کت و شلوار میبینیم.

۳ – نیک ووستر او متولد ۱۹۶۰ در ایلت کانزانس است.رشته تحصیلی او روزنامه نگاری بوده است.

فشن بلاگر های معروف

۴ – اولیور کشمیر او متولد ۱۹۸۰ در بریتانیا است و با برندی چون دولچه و گابانا فعالیت داشته است.

فشن بلاگر های معروف

۵ – ویل تیلور او یک مشاور خلاق و وبلاگ نویس است.او به طرح های رنگی و سفر علاقه دارد.

فشن بلاگر های معروف- بلاگر کیست ؟

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

بستن