زنانهسبک پوشیدن

بهترین مدل کفش مجلسی را انتخاب کنید!

مدل کفش مجلسی خودتان را چطور انتخاب می‌کنید؟ برای رفتن به یک مهمانی خانوادگی لباس می‌پوشید یا یک مهمانی دوستانه؟ به یک عروسی کاملا رسمی دعوت شده‌اید یا قرار است به جشن تولد بروید؟ مهمانی در فصل زمستان است یا بهار و تابستان؟ همه این‌ها سوالاتی است که پیش از انتخاب کفش مجلسی و خرید کفش پاشنه بلند جدیدتان باید پاسخش را بدانید.

به طور کلی به هر مهمانی که می‌روید، این مهمترین نکته است که بدون یک کفش شیک، ست لباس‌هایتان کامل نمی‌شود و اگرچه کفش مجلسی زنانه برای مردان تنها مترادف با یک جفت کفش پاشنه بلند است، برای زنان این عبارت یادآور مدل‌های و طرح‌های بیشماری است که گاهی انتخاب از بین آن‌ها سخت‌ترین کار دنیا می‌شود.

فراموش نکنید که انتخاب بی‌دقت کفش‌ها می‌تواند ارزش سایر لباس‌های مجلسی‌تان را تحت تاثیر قرار دهد، پس اگر زیباترین لباس مجلسی زنانه ممکن را انتخاب کرده‌اید، وقت آن است که یک کفش زیبا را هم با آن ست کنید. بعلاوه یک جفت کفش شیک می‌تواند به شما اعتماد به نفس بالایی بدهد.

چطور مدل کفش مجلسی خود را انتخاب کنید؟

در انتخاب  و خرید کفش مجلسی سه نکته کلی وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد، اینکه کفش پاشنه بلند مجلسی را متناسب با قدتان انتخاب کنید، مدل کفش مجلسی کاملا با لباستان همخوانی داشته باشد و در نهایت کفشی که انتخاب می‌کنید به اندازه‌ی کافی راحت باشد.

وقتی به فکر خرید لباس مجلسی هستید به اولین نکته‌ای که دقت می‌کنید این است که لباس بهترین فرم ممکن برای بدن شما را به نمایش بگذارد، در مورد انتخاب مدل کفش مجلسی هم این نکته اهمیت دارد با این تفاوت که این بار لازم است بیشتر روی بخش پایین‌تنه بدن خود تمرکز کنید. در مورد طول و کشیدگی پاهایتان فکر کنید به ویژه بخش زانو به پایین و شکی کلی ساق و مچ پا.

قانون انتخاب کفش پاشنه بلند مجلسی

شکی نیست که یک کفش با پاشنه بسیار بلند مثل کفش پاشنه ده یا دوازده سانتیمتری می‌تواند پاهای شما را کشیده‌تر نشان دهد اما آیا می‌توانید تمام شب را روی این پاشنه‌ها راه بروید یا برقصید؟

اگر قرار نیست زیاد حرکت کنید و بیشتر طول شب مهمانی را می‌خواهید یک گوشه بنشینید، می‌توانید کمی راحتی خود را قربانی ظاهر بهتر پاهایتان و استایل زیباتر کنید. در غیر این صورت کفش پاشنه هفت سانتیمتری یا اگر قد بلند هستید حتی پاشنه پنج سانتیمتری می‌تواند انتخاب مناسبی باشد و البته نگران مدل آن هم نباشید، این روزها کفش‌های مجلسی شیکی با پاشنه کوتاه‌تر وجود دارد که می‌تواند برای یک مهمانی کاملا رسمی مثل عروسی مناسب باشد.

اگر دنباله‌رو مد سال هستید، می‌توانید پاشنه‌بلندها را به کلی فراموش کرده و یک کفش مجلسی تخت انتخاب کنید، مد سال ۲۰۱۸ پیشنهادهای شیک و زیبایی از مدل‌های کفش زنانه تخت مناسب مهمانی و مجالس رسمی برای شما دارد.

کلاسیک بپوشید: یک جفت کفش پاشنه بلند ساده یا کمی لژدار

از همان مدل کفش پاشنه بلندی استفاده کنید که سال‌ها پیش هم مد بوده و همیشه هم روی مد روز باقی می‌ماند، یک مدل کفش مجلسی پاشنه بلند ساده و ظریف. این مدل کفش‌های زنانه اگرچه بسیار ساده به نظر می‌رسند اما اصلا انتخاب حوصله‌سربری نیستند. کافی است آن‌ها را با یک لباس مجلسی شیک ست کنید یا با آن یک پیراهن زنانه طرح‌دار و پرزرق برق بپوشید و به همین سادگی اجازه دهید لباس مجلسی تان بیشتر به چشم بیاید. برخی مدل های کفش پاشنه دار در بخش جلو یا پنجه کمی لژ دارند(Stilettos)، این مدل کفش زنانه تقریبا جدیدتر از مدل‌های کاملا ساده است و البته اگر یک کفش با پاشنه خیلی بلند انتخاب می‌کنید، این لژ راحتی کفش را افزایش می‌دهد.

کفش‌های پشت باز یا جلوباز را انتخاب کنید

اگر به یک مهمانی تابستانی دعوت شده‌اید احتمالا یک مدل لباس مجلسی بازتر و تابستانی‌تر را انتخاب می‌کنید، خب مدل کفش شما هم باید تابستانی باشد. قانون کفش‌های مجلسی جلوباز یا پشت باز این است که در تابستان و البته بدون جوراب یا جوراب شلواری پوشیده شوند، اما اگر می‌خواهید متفاوت به نظر برسید مد سال ه راحتی این امکان را به شما می‌دهد که خلاقیت به خرج داده و کفش مجلسی باز خود را در زمستان و با جوراب شلواری رنگی بپوشید. پیش از اینکه این کار را بکنید باید بدانید که چنین استایلی برای یک مهمانی کمتر رسمی مناسب است نه یک عروسی و مهمانی بزرگ مناسب است.

برای رقصیدن سراغ کفش مجلسی پاشنه یک‌سره (Wedges) بروید

اگر به یک مهمانی زنانه می‌روید مطمئن باشید که قرار نیست تمام شب را روی صندلی بنشینید، پس بهتر است کفشی را انتخاب کنید که در عین حال که قد شما را بلندتر نشان می‌دهد و پاهایتان را کشیده می‌کند، به اندازه کافی راحت هم باشد. یک مدل کفش زنانه لژدار یا پاشنه یک سره این ویژگی‌ها را دارد. کفش لژدار به شما این امکان را می‌دهد که وزنتان را روی تمام سطح پایتان پخش کنید و بر عکس پاشنه‌های نازک فشار روی یک بخش از پایتان نباشد. کفش‌های لژدار بیشتر برای مهمانی‌های غیر رسمی و تابستانی مناسب‌اند و به خوبی با پیراهن‌های گلدار یا لباس شب مجلسی بلند ست می‌شوند.

به هر پاشنه‌ای فرصت دیده شدن بدهید

هر کفش پاشنه بلندی می‌تواند با یک مدل لباس مجلسی یا در یک موقعیت بهترین انتخاب باشد، پس به یک مدل خاص کفش مجلسی پاشنه بلند اکتفا نکنید و کمد خود را پر از یک مدل خاص کفش مجلسی زنانه نکنید. کفش پاشنه بلند بنددار می‌تواند برای یک مهمانی عصرانه مناسب باشد و صندل مجلسی پاشنه بلند برای یک جشن تولد تابستانی انتخاب خوبی است. یک مدل بوت پاشنه دار از چرم یا جیر لوکس‌ترین انتخاب برای یک مهمانی در فصل پاییز یا زمستان است.

فروشگاه اینترنتی تیپ تیک نه تنها به زیبایی کفش‌هایتان در مهمانی‌ها اهمیت می‌دهد، ارائه یک کفش باکیفیت و دارای استانداردهای سلامتی را هم از اهداف خود قرار داده است، پس اگر به فکر خرید کفش زنانه جدیدی برای مهمانی ویژه‌ای که به آن دعوت شده‌اید هستید، پیش از هر چیز سری به کلکسیون‌های کفش زنانه تیپ تیک بزنید.

برچسب ها

نوشته های مشابه

بستن