دنیای مد

همه چیز در مورد سلنا گومز

همه ما این ستاره مشهور سینما و موسیقی را میشناسیم و چیزهایی راجع به آن شنیده ایم.ما در این مقاله سعی میکنیم همه آنچه که نیاز است تا  این ستاره دوست داشتنی را بهتر بشناسیم.باهم نگاهی به بیوگرافی سلنا گومز و بررسی استایل او میپردازیم.

بیوگرافی سلنا گومز

سلنا گومز  در ۲۲ ژوئیه ۱۹۹۲متولد شد . مادر گومز، سلنا گومز را در سن ۱۶ سالگی به دنیا آورد. مادر سلنا که فرزندخواندهٔ خانواده‌ای بود، ملیتی ایتالیایی و پدر او ملیتی مکزیکی دارد. هنگامی که سلنا ۵ سال داشت، مادر و پدرش از یکدیگر جدا شدند و او در کنار مادرش بزرگ شد. در سال ۲۰۰۶، مندی (مادر سلنا) مجدادا با شخصی به نام برایان تیفی ازدواج کرد و حاصل این ازدواج تولد خواهر ناتنی سلنا، گرسی الیوت  در ۱۲ ژوئن ۲۰۱۳ بود.

بیوگرافی سلنا گومز

سلنا گومز یکی از خوانندگان مطرح پاپ جهان است که با سن کم توانسته موفقیت های بیشماری به دست آورد.سلنا نه تنها در موسیقی بلکه در زمینه سینما هم فعالیت دارد.او فعالیت خود را از کودکی و با شبکه دیزنی آغاز کرد و فعالیت موسیقی خودش را در کنار بازیگری ادامه میداد.او آهنگ هایش را با زبان اسپانیایی و انگلیسی تولید میکند هرچند در چند سال اخیر به خاطر بیماری اش دچار ناراحتی شده اما همچنان مانند یک ستاره میدرخشد.این روزها استایل او بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

فعالیت هنری سلنا

گومز عضو اصلی گروه سلنا گومز و صحنه است و تا به امروز همراه با گروهش سه آلبوم استودیویی با نام‌های ببوس و بگو، سالی بی باران و وقتی خورشید غروب می‌کند را منتشر کرده است. سلنا گومز در ژانویهٔ سال ۲۰۱۲ بیان کرد که از گروه خود (برای مدتی کوتاه) جدا خواهد شد و قصد دارد بر بازیگری‌اش تمرکز داشته باشد. او موسیقی متن فیلم‌های جادوگران در محلهٔ لرزان، تینکر بل، داستان سیندرلای دیگر و بلرزانش را خوانده است.

سلنا گومز در سال ۲۰۱۰ خط تولید خودش را با نام “بلند خیال پردازی کن” تاسیس کرد. این مجموعه شامل لباس‌های بوهمی، تاپ‌های گلدار، لباس‌های جین، کت و دامن و شال و کلاه بود که همه لباس‌ها از مواد بازیافتی یا سازگار با محیط زیست بودند. سلنا بیان کرده است که این خط تولید  از سبک شخصی خودش گرفته شده است و لباس‌ها را «زیبا، زنانه و بوهمی» توصیف کرد. او در مصاحبه ای دیگر گفت: «با این خط تولید، واقعاً می‌خواهم انتخاب هایی به مشتریانم بدهم که چگونه می‌توانند سبک مورد علاقه‌شان را پیدا کنند من دوست دارم لباس‌ها راحت باشند و اینکه سازگار با محیط زیست و آلی هستند، برای من بیش از اندازه مهم است. همچنین بر روی برچسب های همه  لباس‌ها، نقل‌قول‌هایی که برای من خیلی الهام بخش هستند، وجود دارد و من تنها به دنبال رساندن یک پیام خوب به دیگران هستم.»

بیوگرافی سلنا گومز-سلنا و سگ محبوب او

استایل خاص سلنا گومز

سلنا صورتی کودکانه ، دخترانه و دوست داشتنی دارد که با داشتن پوستی سبزه ،پیشنانی کوتاه صورت گرد و موهای مشکی جزو یکی از جذاب ترین دخترها به شمار میرود.

او اولین کمپین خودرا با آدیداس نئو شروع کرد و با کمپانی پوما هم همکاری داشته است.در سال های اخیر هم شاهد همکاری او با برند معروف coach هستیم.سلنا خود در یکی از مصاحبه هایش بیان کرده که بزرگتر از سنش لباس میپوشد و با اینکه بیس و سه سال سن دارد شبیه خانوم های سی ساله لباس میپوشد.

بیوگرافی سلنا گومز-همکاری گومز با برند کوچ

 

بیوگرافی سلنا گومز- همکاری گومز با برند آدیداس
کتانی ها

او از کتانی ها در استایل روزمره و کژوال خود استفاده میکند و تنها به ایشرت و جین محدود نمیشود.کتانی های استن اسمیت یکی از محبوب ترین ها برای سلنا هستند و اگر شما هم دوست دارید استایل مانند سلنا داشته باشید استفاده از این کتانی ها را در استایل خود فراموش نکنید.

بیوگرافی سلنا گومز- استایل ورزشی سلنا
جین
  • یکی از علایق او در لباس پوشیدن،پوشیدن شلوار جین است.
  • او در هر موقعیتی از شلوار و سارافون های جین استفاده میکند.ا
  • و به خوبی میداند که جین هرگز از مد نمی افتد و قدیمی نمیشود.
  • جین قابلیت این را دارد که با هر لباسی ست میشوند و میتوانید با هر کفشی که دلتان خواست آن را بپوشید.
بیوگرافی سلنا گومز-تیپ جین سلنا
موهای سلنا

سلنا به خاطر داشتن صورت تقریبا پهن همیشه از مو های باز در استایل خود استفاده میکند و در بیشتر مواقع موهای او حالت دار است.او اخیرا با رنگ کردن و کوتاه و بلند کردن موهایش در استایل خود تنوع ایجاد میکند.

بیوگرافی سلنا گومز- مدل موی سلنا
کفش های پاشنه بلند

او کفش پاشنه بلند با پاشنه نازک استفاده میکند او میگوید این کفش ها پاها را خوش فرم نشان میدهند.

بیوگرافی سلنا گومز- کفش پاشنه بلند
لوفر

یک کفش دیگر که به وفور در استایل گومز میتوان دید لوفر است او این کفش ها را با جین میپوشد و در استایل خود از رنگ های خنثی استفاده میکند.

بیوگرافی سلنا گومز-سلنا و پوشیدن کفش لوفر
کمربند

او همیشه با کمربند بر روی خط کمر خود تاکیید میکند تا اندام خود را زیباتر جلوه دهد.

بیوگرافی سلنا- کمربند و اکسسوری های او
لباس های راحت

او همیشه در کنار شیک بودن لباسی را انتخاب میکند که راحت باشد.

بیوگرافی گومز- لباس های راحتی سلنا
استایل های یک رنگ
  • او علاقه خاصی دارد تا یکدست لباس بپوشد حال آن رنگ سفید باشد یا مشکی.
  • گومز برای لباس های مشکی از اکسسوری های زیبا و متنوعی استفاده میکند.
بیوگرافی گومز- استایل یک رنگ سلنا گومز
چند حقیقت جالب در مورد سلنا گومز که شاید نمی داستید.

نام سلنا به معنای الهه ماه است.

کانال دیزنی یک گردنبند مخصوصا میکی موس به سلنا اهدا کرده است.

به گفته خودش اگر خواننده نمیشد یک آشپز میشده است.

ورزش مورد علاقه اش بسکتبال است.

سلنا گومز و لباس نارنجی

سلنا در سال ۲۰۱۳ به خاطر بیماری لوپوس که گریبان گیر او شده بود برای مدتی از خوانندگی دست کشید.بیماری لوپوس نوعی بیماری خود ایمنی است که به بدن به سلول های خودش آسیب میزند.

هنر پیشه محبوب و مورد علللاقه او ریچل مک آدامز است.

رنگ مورد علاقه گومز سبز است.

 

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

بستن