ارایش و سلامت پوستزیبایی

نه ترفند آرایشی مفید برای چشم های کوچک

ترفند های آرایشی

۱) در استفاده کردن از خط چشم اغراق نکنید :

خط چشم بسیار زیاد چشم های کوچک را تیره می کند و آنها را کوچکتر نشان می دهد. از خط چشم خود تنها برای دو سوم از چشم خود استفاده کنید، در هنگام کشیدن از وسط خط مچ دست خود را بالا ببرید و ادامه آن را بکشید تا کمی از گوشه بیرونی چشم تان بیرون بیاید. این ترفند باعث بزرگ نشان داده شدن چشم های شما خواهد شد.از استفاده کردن خط چشم های تیره تر به قسمت پایینی چشم خودداری کنید مگر اینکه بخواهید چشمان خود را کوچک تر از آنچه هست نشان بدهید.

۲) گوشه چشمان خود را فراموش نکنید :

یکی دیگر از ترفندهای آرایشی بزرگ و مفید برای افرادی که چشم های کوچکی دارند ، توجه  به گوشه های داخلی چشم است. با استفاده از رنگ سفید یا سایه ای از سایه چشم، گوشه های داخلی چشمان خود را برجسته تر کنید، آن را در نزدیکی مجرای اشک قرار دهید و میتوانید فورا جادوی این تکنیک را ببینید.

۳) از رنگ ها بهره ببرید :

اضافه کردن برخی از رنگ ها به آرایش چشمانتان  نیز می تواند یک اثر شگفت انگیز داشته باشد.  کمی فکر کنید و سعی کنید از رنگ ها استفاده کنید.با استفاده از رنگ ها شما میتوانید چشمانی بزرگ تر ، روشن تر و جذاب تر داشته باشید.

بیشتر بخوانید: راز های جادویی مراقبت از مو ها

۴) پف چشم ها را از بین ببرید :

چشمانی که پف دارند باعث میشود چشم ها بسته دیده شوند و این موضوع باعث میشود چشمان شما کوچک تر از حالت عادی خود دیده شود.بنابراین برای اینکه این مشکل را رفع کنید از برش های خیار یا سیب زمینی های تازه استفاده کنید تا این پف ها از بین بروند. شما میتوانید از یخ نیز برای از بین بردن پف چشم ها استفاده کنید

ترفند های آرایشی

۵) در هنگام آرایش از ریمل حجم دهنده استفاده کنید:

یکی دیگر از ترفند های آرایشی فوق العاده و جالب که میتوانید برای بزرگ نشان دادن چشم ها از آن استفاده کنید استفاده همزمان از ریمل چشم ، ریمل ابرو و ریمل حجم دهنده میباشد.پس از اینکه ارایش خود ا تمتم کردید ریمل مژه و ابرویتان را تمدید کنید و سپس از حجم دهنده استفاده کنید و آن را به سمت مژه های بلند تر بکشید.این کار باعث میشود که چشمان شما به اندازه کافی بزرگ تر و زیبا تر نشان داده شود.

۶) از یک آماده ساز پلک استفاده کنید :

استفاده از یک آماده ساز سایه برای چشم ها باعث میشود که سایه و آرایش مدت زمان بیشتری روی چشمان شما بماند و آن را برای مدت طولانی حفظ کنید.این یک ترفندی است که در همه مواقع به شما کمک خواهد کرد.ببعد از آن یک سایه روشن بر روی پلک ها بزنید و هرچه به سمت خارج می روید سایه را تیره تر کنید.فراموش نکنید که اگر میخواهید چشمان درشت تری داشته باشید سایه تیره را برای قسمت های بیرونی چشم نگه دارید.

۷) مداد چشم سفید را فراموش نکنید :

افرادی که چشمان ریز و کوچکی دارند هرگز به سراغ مداد مشکی نروند زیرا این کار باعث ریز تر شدن چشمان آنها میشود.از مداد سفید برای پایین پلک ها و درشت نشان دادن چشم ها استفاده کنید.این یکی دیگر از ترفند های آرایشی کاربردی است.

بیشتر بخوانید: خط چشم مناسب برای رنگ چشم‌های شما

۸) از فر مژه کمک بگیرید :

چون شما چشمان ریزی دارید باید به طور صحیحی مژه هایتان را فر کنید تا چشمان شما زیبا تر و جذاب تر دیده شود.

۹) به ابرو هایتان توجه کنید :

شما باید توجه داشته باشید که ابرو ها در بزرگ و ریز نشان دادن چشم ها موثرند.اگر شما هم جزو ان دسته از افرادی هستید که چشمان ریزی دارید حالت ابرو های شما باید نه خیلی باریک و نه خیلی پهن باشد.یکی از بهترین مدل ها برای چشمان ریز ابرو هایی با دم کشیده می باشد.فراموش نکنیدکه همیشه ابروهایتتان را تمیز و بدون مو نگه دارید زیرا  این کار سایه ای روشن به چشمان شما میبخشد و باعث جذابیت شما می شود.

ترفند های آرایشی

ترفند های آرایشی تکمیلی برای آرایش چشم های ریز :

  • اگر پلک هایتان حالت افتاده ای دارد ، بالای پلک ها را روشن تر کنید.میتوانید خط چشم را کنار گذاشته و تا دلتان میخواهد از ریمل استفاده کنید.
  • اگر فاصله بین دو چشم شما از اندازه یک چشم کمتر است می توانید با روشن کردن قسمت های داخلی چشم و تیره کردن قسمت های بیرونی چشم هایتان را از یکدیگر دورتر نشان دهید.

 

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

همچنین ببینید

بستن
بستن