سبک پوشیدنزنانه

با ترندهای پاییز ۲۰۱۹ آشنا شوید.

پاییز این فصل جذاب و دلربا، زیبایی های مخصوص به خودش را دارد. این فصل آب و هوای مخصوص به خودش را دارد و مانند بقیه فصل ها باید با توجه به آب و هوای آن لباس پوشید. در پاییز نیز مانند تابستان میتوانیم از آیتم های بسیاری در استایل خود استفاده کنیم و محدودیت چندانی برای انتخاب آنها نداریم. اگر استایلمان هم مطابق مد و ترندهای روز باشد که جذابیت بیشتری خواهد داشت. بابررسی ترندهای پاییز ۲۰۱۹ بهترین استایل پاییزی را برای خود بسازید.

نگاهی به ترندهای پاییز ۲۰۱۹

سبز پسته ای رنگ ترند پاییز ۲۰۱۹

رنگ های قرمز نارنجی و زرد را در استایل های پاییزی هر سال میتوان دید اما علاوه بر این رنگ ها امسال رنگ سبز پسته ای در میان مجموعه های پاییزی زیاد دیده شد. استایل مونوکروم این رنگ نیز بسیار زیباست. کت و شلوارهایی که خودشان بسیار ترندی هستند، در رنگ سبز پسته‌ای غوغا می‌کنند. پالت سبزهای یشمی نیز از ترند امسال  عقب نمانده‌اند و وارد دنیای ترندهای پاییز ۲۰۱۹ شدند. به غیر از رنگ سبز یشمی، انواع مختلفی از سبز ها ترند امسال هستند.

مشکی ترند دیگری در پاییز ۲۰۱۹

هر جند که رنگ های مشکی مدتی بود در این فصل دیده نمیشد اما این رنگ دوباره به دنیای مد پاییزی بازگشته است. رنگ مشکی ،  بسیار ترند و همه گیر است. استایل مشکی بهترین استایل برای زمانی است که نمی دانید چه چیزی به‌تن کنید.

کت های بسیار بلند در پاییز امسال

در سال‌های گذشته استایل های خیابانی پاییزی زرق و برق زیادی داشتند. خزها، رنگ ها ،پارچه‌های براق. اما امسال بسیاری از زنان از پوشیدن آن‌ها دست برداشته‌اند. این فصل کت های فتوژنیک زیبایی را در خیابان‌ها خواهید دید. این کت‌ها دو ویژگی دارند: بلند و اورسایز با رنگ‌های روشن و براق  یا طرح‌های چاپی. افرادی که از این ترند استفاده می‌کنند، معتقدند احساس راحتی مهم ترین ویژگی آن است.

بیشتر بخوانید: چطور پاییز امسال قهوه ای بپوشیم؟

پترن های راه راه و خال خالی در کنار پلنگی

لباس‌های خالدار و راه راه یکی دیگر از ترندهای پاییز ۲۰۱۹ هستند. طرح پوست حیوانات مثل طرح‌های پلنگی و گورخری هم همچنان به ترند بودن خود ادامه داده‌اند.پس پلنگی‌های سال گذشته را از کمد بیرون بیاورید و همچنان مد روز باشید.

جین در میان ترندهای پاییز ۲۰۱۹

استایل‌هایی که از آیتم های جین تشکیل می‌شوند به دلیل زخیم بودن پارچه‌های جین برای فصل‌های سرد مناسبند. این پاییز اما آیتم‌های جین ترند هستند. یک مانتوی جین یا کت جین به همراه یک کابویی بوت، استایل شمارا آراسته و بروز می‌کند.در پوشیدن استایل‌های کاملا جین، به رنگ و تناژ آن‌ها دقت کنید.

پارچه ها و طرح های شطرنجی

پارچه‌هایی با طرح های چهارخانه یا همان شطرنجی هم از ترندهای پارچه ی این فصل هستند. از این طرح در بیشتر آیتم های لباسی مثل: کت، مانتو، شلوار و دامن هم می‌شود استفاده کرد.

 

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

بستن