اخبار و نکات

شخصیت شناسی از روی لباسی که میپوشید

در لباس پوشیدن وسواس زیادی به خرج میدهید یا  ترجیح میدهید وقتتان را برای کارهای مهم تر بگذارید؟ ایا میدانستید نوع لباس پوشیدن شما شخصیت شما را آشکار میکند؟ این تست شخصیت شناسی لباس به شما کمک میکند شخصیت خود را بهتر بشناسید. با ما همراه باشید.

دروره نوجوانی و جوانی دوره ای است که افراد توجه زیادی به لباس هایشان میکنند. اگر به لباس پوشیدن آنها توجه کنید میتوانید به راحتی شخصیت انها را بشناسید.

تست شخصیت شناسی لباس ، شخصیت شما کدام است؟

افرادی که لباس های رسمی به تن میکنند

همیشه و همه جا لباس های رسمی را ترجیح میدهید؟ دوست ندارید تیپتان را عوض کنید؟ خب این تست به شما میگوید که انسانی فاقد خلاقیت به نظر میرسید. اگر همیشه لباس رسمی به تن میکنید افراد در مورد شما اینگونه فکر میکنند که شخصیتی تک بعدی دارید.

افرادی که لباس های ورزشی و اسپرت میپوشند

همانطور که راحت میشود شخصیت این افراد را حدس زد، این افراد روحیه ورزشکاری دارند و علاقه خاصی به انواع ورزش ها دارند. نوع لباس پوشیدن آنها معمولا نشان دهنده ورزشی که انجام میدهند است.

افرادی که بر اساس شخصیت های نمایشی لباس میپوشند

اگر به لباس پوشیدن این افراد توجه کرده باشید حتما دیده اید که لباس های زیبا و گاهی نامعقول میپوشند. رنگ های تند در لباس این افراد به وضوح دیده میشود. این افراد با این نوع لباس پوشیدن میخواهند به شما این پیام را منتقل بکنند که شخصی منحصر به فرد و جدا هستند و دوست دارند که همواره دیده شوند.

افرادی که بر اساس مد لباس میپوشند

به افرادی که تمایل دارند دائما لباس های مارک بپوشند توجه کرده اید؟ این افراد لباس هایی را میپوشند که بر اساس مد است و غالبا هم تمام لباسشان مارک است و دوست دارند مارک لباسشان به وضوح دیده شود. شما درباره شخصیت این افراد چه فکری میکنید؟

بعضی از روانشناسان میگویند این افراد میخواهند اعتماد به نفس کمشان را اینگونه جبران کنند بعضی دیگر هم معتقدد هستند که این نوع لباس پوشیدن یک نوع موفقیت تلقی میشود.

شخصیت هایی که همرنگ جماعت لباس میپوشند

اینگونه افراد که بیشتر از رنگ های خنثی در استایل خود استفاده میکنند نشان میدهد که دوست دارند روابط اجتماعی قوی و پررنگی با دیگر افراد داشته باشند. این افراد از دیده شدن پرهیز میکنند.

 

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

بستن