سبک پوشیدنمردانه

داشتن یک استایل راحتی مردانه زیبا با رعایت چند نکته

اقایان هم مثل خانم ها نمیتوانند در همه مواقع شیک و اتوکشیده به نظر برسند و نیاز دارند تا در استایل خود از لباس های راحتی هم استفاده کنند. برای داشتن  یک استایل راحتی مردانه زیبا باید به چند نکته توجه کرد تا در عین راحت بودن مانند همیشه زیبا، شیک و خوش استایل باقی بمانند.

هر فصلی لباس مخصوص به خودش را دارد و در تابستان فصلی است که میتوان در انتخاب لباس راحتی ازادانه تر عمل کرد. با رعایت این قوانین میتوانید یک استایل راحتی و مناسب فصل تابستان داشته باشید و با خیال راحت از منزل خارج شوید.

اصول داشتن یک استایل راحتی مردانه زیبا در تابستان

 

قانون شماره یک: به سایز خود پایبند باشید.

استایل راحتی لزوما به این معنا نیست که یک تیشرت گشاد به تن کنید بلکه زمانی یک استایل راحتی مردانه جذاب و شیک خواهید داشت که با سایز خود پایبند باشید.

از پوشیدن لباس های گشاد یا بسیار تنگ دوری کنید و این مورد را به خاطر داشته باشید که هر لباسی زمانی زیباست که در سایز مناسب خود به کار رود. انتخاب سایز مناسب یکی از فراگیرترین مشکلات در بین اقایان است.

سایز درست لباس باعث میشود که جلوه لباس دوچندان شود. انتخاب سایز درست به اندازه ای مهم است که حتی اگر بهترین و گران قیمت ترین لباس را به تن کنید اما سایز مناسبی  نباشد با یک تکه پارچه فرقی ندارد.

قانون شماره دو: ساده پوشی یکی از اصول خوشتیپی است.

شما به کمد  لباسی احتیاج دارید که استایل شما را بهتر نشان دهد و برای این کار حتما نباید از طرح ها و رنگ های زیادی استفاده کنید. ما به شما توصیه میکنیم نهایت رنگی که در یک استایل میتوانید بهره ببرید سه رنگ است مگر اینکه شما یک خواننده راک باشید.

استایل کمی شیک تر را میتوان با ست کردن یک پیراهن همراه با یک اور کت یک شلوار جین و یک کفش مناسب درست کرد.  اگر میخواهید استایلتان کمی از حالت یکنواختی و کسل بودن دربیاید میتوانید از اکسسوری ها استفاده نمایید اما در استفاده از آنها زیاده روی نکنید.

بیشتر بخوانید: ۵ آیتم ضروری برای داشتن یک استایل روزمره جذاب

قانون شماره سه: به جزئیات توجه کنید.

تاثیر جزئیات را از یاد نبرید تفاوت یک استایل ساده با یک استایل منحصر به فرد توجه و دقت به جزئیات است. استفاده از اکسسوری ها یکی از این موارد است اما همانطور که گفته شد در استفاده از آنها زیاده روی نکنید.

یکی از جزئیات دیگری که باید به آن توجه کنید جزئیات روی لباس هایتان است. سنگ کاری ها و نگین دوزی ها را فراموش نکنید. البته این جزئیات شامل مدل گره کروات شما، دستمال جیبی و .. میباشد.

قانون شماره چهار: صرفا به دنبال برند ها نباشید.

یک استایل راحتی مردانه همانطور که از نامش مشخص است باید راحتی حرف اول را بزند پس تنها به خاطر برند لباسی را خریداری نکنید. از خودتان بپرسید ایا تنها به خاطر نام ان و لوگوی لباس آن را میپوشید یا آیا همان لباس را بدون هیچ لوگویی باز هم میپوشید؟

بیشتر بخوانید: هشت سبک مردانه که نباید آنها را فراموش کنید.

قانون شماره پنج: یک استایل پر طرفدار را امتحان کنید.

داشتن یک کمد پر از لباس های رنگی و متفاوت چیز بسیار خوبی است اما برای مواقعی که وقت کمی دارید و باید سریع اماده شوید لباس ها و استایل پر طرفدار را امتحان کنید.

در کمد خود موردی را پیدا کنید که با جریان روز همراه باشد.

قانون شماره شش: رنگ های روشن را امتحان کنید.

استفاده از رنگ های روشن چند مزیت دارد. اولین مورد اینست که در فصلی که بسیار گرم است و رنگ مشکی گرما را به خود جذب میکند رنگ روشن انتخاب هوشمندانه ای است.

دومین مزیت اینست که رنگ روشن در روحیه شما بسیار تاثیر گذار است و شادی بیشتری برای شما به ارمغان می آورد.

سومین مزیت لباس های رنگ روشن اینست که رنگ روشن با رنگ های بسیاری ست میشود.

 

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

بستن