سبک پوشیدنمردانه

هشت سبک مردانه که نباید آنها را فراموش کنید.

قوانین در مد همیشه ثابت نیستند. بعضی از قوانین یا شکسته میشوند یا جایگزین میشوند اما در این میان بعضی از قانون ها هستند که به ندرت تغییر میکنند و تقریبا ثابت هستند. برای داشتن یک استایل شیک مردانه به این قوانین احترام بگذارید

این قوانین تا به حال ثابت مانده اند پس شما نیز با رعایت این قوانین شیک پوشی خودتان را تضمین کنید.

هشت قانون برای داشتن استایل شیک مردانه

قانون اول : هرگز از دکمه پایین کت استفاده نکنید.

در کت ها هرگز دکمه سوم را نبندید. این دکمه ها برای این طراحی شده اند که استایل و ظاهر کت شما را درست نشان دهند. مشکل این کار در زمانی که تصمیم به نشستن دارید بیشتر به چشم می آید.

مطالعه بیشتر : یک استایل فوق العاده با کت و شلوار مردانه

شما مجبور نیستید تمام دکمه های کتتان را ببندید. این اشتباهی است که اغلب اقایان آن را انجام میدهند.

قانون دوم: شستشوی بیش از اندازه لباس خوب نیست.

برخی از آقایان عادت دارند بعد از هر مراسم، مهمانی یا جلسه کاری لباس هایشان را در ماشین لباس شویی انداخته و بشویند اما فراموش نکنید که شستن زیاد لباس باعث از بین رفتن آن میشود.

لازم نیست پس از استفاده از هر لباس آن را بشویید فقط کافی است که آنها را کمی تمیز کنید و گرد و خاک آن ها را بگیرید. این کار باعث سالم ماندن لباس هایتان میشود.

به طور کلی یک کت و شلوار بیشتر از پنج بار در سال نباید شسته شود. جین هم از این قانون پیروی میکند. شستن زیاد لباس های جین باعث از بین رفتن رنگ لباس و گشادی آن میشود.

قانون سوم: پیراهن را در شلوار قرار دهید.

این هم یکی دیگر از قانون ها برای داشتن استایل شیک مردانه است. وقتی که شما پیراهن خودتان را در شلوار قرار میدهید در زمان نشستن نه لباس شما چروک میشود نه استایل شما بهم میریزد.

اگر شما از تیشرت یا پولوشرت هم استفاده میکنید میتوانید از این قانون پیروی کنید. ترجیحا از کمربند استفاده کنید تا ظاهر شما حفظ شود.

قانون چهارم: کفش های خود را درخشان نگه دارید.

حتی اگر تمام استایلتان عالی و بی نقص باشد اما کفش هایتان جلوه خوبی نداشته باشد استایل شما یک استایل معمولی است. از کفش هایتان مراقبت کنید و انها را همیشه درخشان نگه دارید. برای این کار میتوانید از اکسسوری های مراقبت از کفش استفاده کنید.

از انواع قلمو ها استفاده کنید تا گرد و خاک روی کفش ها از بین برود.

مطالعه بیشتر: راهنمای انتخاب کفش مناسب برای مردان

قانون پنجم: همراه با کت و شلوار کیف داشته باشید.

برای داشتن یک استایل شیک مردانه و البته رسمی یک کیف را جزو اجزای استایل خود قرار دهید. بیشتر مردان برای راحتی کار از کیف هایی استفاده میکنند که بند بلندی دارد و آن را روی شانه هایشان قرار میدهند.

برای انتخاب یک کیف مناسب از کیف های دستی استفاده کنید. استفاده از بند باعث براق شدن شانه میشود که کت شما را خراب میکند.

قانون ششم: متناسب با تغییرات لباس بپوشید.

شما ممکن است در یک مدت وزنتان ثابت بماند و تغییری نکند اما این مسئله به ندرت پیش می آید. اگر تغییر وزن داشته اید به لباس های قبلی بسنده نکنید وو متناسب با ظاهر جدیدتان لباس بخرید. این بهترین راه برای ثابت نگه داشتن استایل مردانه است.

البته لباس های قبلی را دور نریزید چون ممکن است باز هم به انها احتیاج داشته باشید.

قانون هفتم: ابتکار و نو آوری داشته باشید.

بله این هم یکی از آن قانون هایی است که برای داشتن یک استایل شیک مردانه از آن استفاده کنید. در عین داشتن یک استایل ساده میتوانید چند لایه  به   استایل خودتان اضافه کنید و یک تیپ بی نظیر داشته باشید.

قانون هشتم: همیشه قبل از بیرون رفتن استایل خودتان را چک کنید.

پس از اینک تمامی لباس ها و اکسسوری هایتان را پوشیدید قبل از بیرون رفتن  از خانه یک بار به طور کامل استایل خود را چک کنید. ببینید آیا رنگ هایی که استفاده کردید مناسب هستند یا نه؟

در کل هر چیزی که شما استفاده کردید باید با هم هماهنگی کامل داشته باشند.

 

 

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

بستن