اخبار و نکات

فروشگاه فیزیکی یا فروشگاه اینترنتی؟

تفاوت فروشگاه اینترنتی با فروشگاه فیزیکی چیست؟کدام یک میتواند گزینه مناسب تری باشد؟شما در خانه نشسته اید و به تنها چیزی که نیاز دارید یک سیستم و داشتن اینترنت است که با آن میتوانید خیلی آسان و بدون دغدغه خرید کنید در صورتی که در فروشگاه فیزیکی شما میتوانید لباس ها را لمس حتی انهارا بپوشید.

 

 فروشگاه اینترنتی لباس و یک فروشگاه لباس حقیقی

حقیقت این است که شباهت‌های بسیاری بین یک فروشگاه لباس حقیقی و خرید اینترنتی لباس و البته از یک فروشگاه اینترنتی لباس وجود دارد، در واقع به عنوان یک مشتری چه در یک فروشگاه حقیقی بین ردیف‌ها لباس قدم بزنید یا در یک فروشگاه اینترنتی باشید، شاید متوجه نشوید اما اجناس به طوری چیده شده‌اند که همان جایی قرار دارند که باید دیده شوند .

تفاوت در مورد یک فروشگاه فیزیکی لباس و فروشگاه خرید انلاین لباس را انجام می‌دهید این است که در فروشگاه فیزیکی فروشنده  امکان دارد روی تجربه کارکنان و اینکه آن‌ها شما را می‌توانند به خوبی هدایت کنند، حساب کرده باشد، اما در یک فروشگاه اینترنتی لباس  از این فروشندگان و کارکنان خبری نیست و بنابراین چیدمان جنس ها باید به نحوی باشد که بدون نیاز به هیچ راهنمایی  به آنچه می‌خواهید برسید.

 

تفاوت پرداخت و قیمت کالا در یک فروشگاه اینترنتی لباس با فروشگاه حقیقی

خرید اینترنتی لباس به مشتریان این امکان را می‌دهد که بدانند برای چه کالایی دقیقا پول می‌پردازند، در واقع شما با خرید اینترنتی از یک فروشگاه اینترنتی معتبر از کیفیت و نام و نشان کالایی که خریداری می‌کنید می‌توانید اطمینان پیدا کنید.

مشتریان فروشگاه اینترنتی لباس بیش از همه چیز سراغ کالاهایی می‌روند که نام آن‌ها به گوششان خورده است ، با آن آشنایی دارند و از کیفیت آن باخبرند.

البته در یک فروشگاه اینترنتی لباس که کیفیت شناخته شده‌ای داشته باشد، می‎توانید از این هم مطمئن باشید که از نمایندگی خرید می‌کنید و کالا از کیفیت اصل و قیمت مناسبی برخوردار است و این مزیت مهمی نسبت به یک فروشگاه لباس فیزیکی است.

اما اگر قصد دارید از نامی که تا به حال نشنیده‌اید و از کیفیت آن باخبر نیستید خرید کنید شاید بهتر باشد در یک فروشگا فیزیکی آن را از نزدیک ببینید تا از خرید خود  مطمئن شوید.

مسئله اتلاف انرژی و خرید اینترنتی یا خرید از یک بوتیک

هنگامی که لباس می‌پوشید از خانه بیرون می‌آیید و وقت بسیاری را در خیابان‌ها سپری میکنید تا به فروشگاه مد نظر خود میرسید  در حقیقت به محض رسیدن به فروشگاه شما پیش از آنکه خریدی کرده باشید هزینه زیادی را صرف کرده‌اید.

پس زمان خرید احتمالا توقع دارید دقیقا همان چیزی را که قصد خریدش را داشتید، با کیفیت مناسب و البته قیمتی به صرفه متوانید بخرید، اما مسئله این است که بیرون آمدن از یک بوتیک یا فروشگاه لباس فیزیکی یا حتی نمایندگی ، درست با همان چیزی که مد نظر دارید معمولا هرگز اتفاق نمی‌افتد.

در ضمن این احتمال هم وجود دارد که بعد از گشتن در مغازه‌ها و پاساژها نتوانید آنچه را که می‌خواهید پیدا کرده و خریداری کنید. اما اگر وقت کافی برای این گشت و گذارها ندارید می‌توانید خرید اینترنتی لباس را با یک فروشگاه معتبر تجربه کنید.

برای خرید اینترنتی لباس از یک فروشگاه اینترنتی لازم نیست هزینه زیادی صرف کنید.ویژگی مثبت دیگری که دارد شما می‌توانید با آرامش در بین انتخاب‌های متنوع گشت و گذار کنید و اجناس و قیمت‌های متفاوت را مشاهده کنید و البته تخفیف‌های حقیقی داشته باشید و از پیشنهادهای متنوع یک فروشگاه اینترنتی لباس استفاده کنید.

 تعویض لباسی که دوستش ندارید

بهتر است فکر پس دادن یا عوض کردن کفش یا لباسی که از یک فروشگاه لباس یا نمایندگی فیزیکی خریده‌اید را از سرتان بیرون بیاندازید، این کار در بیشتر مواقع تقریبا غیرممکن است اما ویژگی مثبت فروشگاه اینترنتی لباس این است که شما می‌توانید در مدت زمان تعیین شده آن را پس داده و یا حتی عوض کنید.

این گزینه به این دلیل گذاشته شده است که امکان خرید اشتباه و یا انتخاب سایز اشتباه برای کسانی که هنوز  در خرید اینترنتی مبتدی هستند بیشتر است، اما به هر حال این برای شما مزیتی به حساب می‌آید که در یک فروشگاه لباس فیزیکی آن را نمی توانید داشته باشید.

امروزه در دنیای خرید و فروش اینترنتی تنوع محصولات حرف اول را می‌زند، از وسایل الکترونیکی گرفته تا لوازم منزل و حتی زیورآلات را می‌توانید در یک فروشگاه اینترنتی بخرید.

تجربه فروش اینترنتی در ایران با فروشگاه اینترنتی دیجی کالا شروع شد، تجربه‌ای که بسیاری را با دنیای خرید اینترنتی آشنا و به آن علاقه‌مند کرد.

 

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

همچنین ببینید

بستن
بستن