بچگانهسبک پوشیدن

لباس تابستانی پسرانه برای بازی

مدل لباس تابستانه پسرانه ازآن جهت اهمیت دارد که در روز های گرم تابستان بتواند از کودک شما در برابر نور آفتاب و زمین خوردن محافظت کند و مهم تر از آن بتواند او را خنک نگه  دارد.اما کدام لباس این خصوصیات را دارد؟

تابستان فرا رسیده!فصل شیطنت پسر بچه های بازیگوش.در این فصل حتی شما هم دلتان میخواهد لباس خنک بپوشید و از گرمای دلچسب این فصل لذت ببرید.اما برای این پسر بچه های بازیگوش چه کنیم؟ما به شما کمک خواهیم کرد لباس مناسب این فصل را برای آنها تهیه کنید که آنها با خیال راحت بتوانند از تمام این فصل لذت ببرند.

اهمیت انتخاب درست مدل لباس پسرانه در تابستان

اگر به این فکر هستید یک تیشرت آستین کوتاه یا آستین حلقه ای برای تابستان برای پسرتان مناسب است به جز گرمای هوا به این نکات نیز توجه کنید.یک لباس تابستانه پسرانه باید دارای ویژگی های زیر باشد.

  1. محافظت از پوست در برابر خراشیدگی و آسیب ناشی از زمین خوردن
  2. خنک بودن پارچه ی لباس
  3. محافظت از گزیدگی‌های ناشی از نیش حشرات و برگ گیاهان
  4. جلوگیری از آفتاب سختگی
  5. مراقبت از پوست در برابر آسیب ها

 

هر چه روشن تر بهتر، اولین گام برای انتخاب لباس اسپرت پسرانه

اولین قدم برای محافظت پسر دلبندتان از گرما زدگی و عرق کردن اینست که به سراغ رنگ های روشن بروید زیرا این رنگها کمتر نور خورشید را جذب میکنند.

 

همه ما از این قانون خبر داریم اما باید به این نکته توجه کنیم که لباس مناسب لباسی است که پوست را در برابر آفتاب سوختگی و تابش نور هم محافظت کند.بنابراین طبق این قانون لباس سفید پسرانه نازک برای طولانی مدت اولویت خود را از دست میدهد زیرا بیش از اندازه پرتو های خورشید را از خود عبور میدهد.

خوب تر است به سراغ رنگ‌های روشنی بروید که گرما را جذب نمی‌کند و در عین حال نور آفتاب را هم بیش از اندازه از خودشان عبور نمی‌دهند، در غیر این صورت خودتان را برای پوست‌های تیره و آفتاب سوخته آماده کنید.­

 

نخی‌ انتخاب کنید

الیاف طبیعی مثل نخ یا پنبه این قابلیت را دارند که  هوا را به راحتی از خود عبور داده و میتوانند بدن را خنک نگه دارند. همچنین ضد حساسیت هستند باعث ایجاد حساسیت در پوست لطیف کودکان نمی‌شوند.

 آیا همیشه می‌توان سراغ نخ رفت؟ در حقیقت یک لباس بچگانه ی نخی می‌تواند گزینه مناسبی برای بازی‌های تبستانی معمول باشد اما اگر پسر شما  قرار است برای مدتی طولانی ورزش کند، بهتر است سراغ خرید لباس ورزشی پسرانه بروید.

اما چرا؟ لباس های ورزشی حرفه ای به طور معمول از الیاف مصنوعی تشکیل شده‌اند که علاوه بر دارا بودن  قابلیت تنفس، عرق را به خود جذب نمیکنند و سریعا خشک می‌شوند. این درحالی است که اگر یک فعالیت ورزشی پر جنب و جوش را با یک تی شرت نخی پسرانه انجام دهید، پارچه نخی عرق شما را به خود جذب کرده، خیس می‌شود و باعث می‌شود به آسانی سرما بخورید.

 

شلورک و تی شرت آستین کوتاه یا شلوار و لباس آستین بلند؟

اگر فقط به گرما فکر می کنید، اولویت شما با لباس‌های آستین کوتاه و شلوارک خواهد بود. اما به فکر زمین خوردگی‌ها و نیش حشرات هم هستید، پس برای انتخاب مدل لباس پسرانه ای برای بازی کردن، به این دو مورد دقت کنید:

  • اگر محیط بازی، یک پارک کف پوش شده است، می‌توانید سراغ شلوار و لباس آستین کوتاه بروید، با این حال برای محافظت از پوست کودکان کرم ضد آفتاب مخصوص کودکان را فراموش نکنید.
  • اگر پسر شما می‌خواهد در یک زمین خاکی، سنگلاخ یا با چمن‌های بلند بازی کند، بهتر است یک مدل لباس پسرانه را انتخاب کنید که تمام بدن او را به خوبی می‌پوشاند.

 

 

سر پسربچه کلاه بگذارید

کلاه یکی از آن اکسسوری‌های کاربردی است، که هم ظاهر زیبایی به یک لباس اسپرت پسرانه می‌دهد و هم توانایی این را دارد که از پوست صورت در برابر آفتاب محافظت کند. در انتخاب کلاه به این نکات توجه کنید:

  • سعی کنید یک کلاه کپ با نقاب بزرگتر را برای محافظت بیشتر از پوست انتخاب کنید.
  • کلاه پسرانه ای را انتخاب کنید که سایز آن مناسب فرزند شما بوده، یا قابلیت تغییر سایز داشته باشد.
  • انتخاب رنگ و طرح را به عهده پسرتان بگذارید تا همان چیزی را که بیشتر دوست دارد و دلش می‌خواهد همیشه داشته باشد را انتخاب کند.

 

کدام مدل کفش پسرانه مناسب بازی‌های تابستانی است؟

در این مورد باز هم به محیط بازی کودک توجه کنید، اگرچه تابستان فصل مناسبی برای پوشیدن صندل پسرانه و کفش جلوباز است، اما نه در هر جایی. برای بیشتر بازی‌های پسر بچه‌ها، مناسب‌ترین انتخاب، کفش کتانی پسرانه است. یک کتانی مناسب تابستان باید این ویژگی‌ها داشته باشد:

  1. انعطاف پذیری کافی در زیره
  2. قابلیت تنفس برای خنک نگه داشتن پاها
  3. مراقبت از مچ پا در برابر پیچ خوردگی
  4. کفی راحت

 

هرگز از جوراب غافل نشود،  چون هوا گرم است قرار نیست بی‌خیال جوراب‌ها شویم. یک جوراب به خصوص با رنگ سفید برای آنکه از پا در برابر ناراحتی‌های پوستی محافظت کند، بهترین انتخاب است.

برچسب ها

نوشته های مشابه

بستن