سبک پوشیدنمردانه

لباس های مردانه و اشتباهات رایج در پوشیدن آن

انتخاب لباس مردانه و خرید آن می‌تواند ریسک‌هایی داشته باشد که باعث میشوند ظاهر شما را خراب کنند. در این مطلب که از وبسایت RealmenRealstyle برگزیده شده است، با پنج اشتباه اساسی که امکان دارد موقع پوشیدن لباس مردانه انجام دهید، آشنا می‌شوید.

لباس مردانه با یقه‌ ایستاده

تصور کنید بعد از کلی جست و جو و خرید لباس مردانه ، تصمیم دارید به استایل‌تان تنوع ببخشید. نگاهی به لباس‌های جدید می اندازید، پیراهن را بر‌می‌دارید و تصمیم می‌گیرید برای ایجاد تغییر، تای یقه را باز کنید و یقه را ایستاده نگه دارید. درهمین جا به شما عرض میکنم که مرتکب اولین اشتباه فاحش شدید. خیلی از مردان جوان برای اینکه احساس «با‌حال» بودن کنند، به سراغ این کار اشتباه میروند. یقه‌ی لباس مردانه شما به عنوان یک مرد خوشتیپ باید مرتب، اتو خورده و رو به پایین باشد.

امان از ساسپندر

ساسپندر ها، شلوار شما را نگه می‌دارد، کمربند نیز همین کار را می‌کند. یعنی وجود فقط یکی از این‌ها برای نگه داشتن شلوار مردانه کافی است و در نتیجه استفاده همزمان از هر دوی آن‌ها اشتباه است. علاوه بر این اگر از ساسپندر و کمربند باهم  استفاده کنید، از لحاظ دیداری یک مستطیل می‌سازید که اصلا چشم  را نوازش نمی‌دهد و حتی قد شما را هم کوتاه‌تر نشان خواهد داد. بنابراین دور این اشتباه فاحش را خط قرمز بکشید

ست نکردن شلوار و جوراب

آن لحظه ای را به خاطر بیاورید که با کت و شلوار طوسی، جوراب سفید با دو خط راه راه قرمز و آبی پوشیده بودید یا دفعه‌ی دیگری که فکر می‌کردید جوراب آبی راه راه‌تان از داخل کفش معلوم نیست اما دیده میشد! قانون خوشتیپ بودن به ما هشدار میدهد که رنگ جوراب حتما باید به رنگ شلوارتان نزدیک باشد، به عنوان مثال می‌توانید با شلوار طوسی‌تان جوراب مشکی یا طوسی تیره بپوشید. در عین حال به این نکته هم توجه د اشته باشید  این دو، رنگ جوراب و شلوار، باید با رنگ کفش‌هایتان هم ست باشند.

وقتی اشتباه می‌بندیم

مردان زیادی امکان دارد  اصلا ندانند که نباید تمام دکمه‌های کتشان را ببندند و اتفاقا بستنشان مساوی است با خراب شدن استایل شیکشان. این سه قانون ساده را به خاطر داشته باشید:

  •  اگر کت شما دو دکمه است اکیدا توصیه میکنیم فقط دکمه بالای کت را ببندید.
  •  اگر کت شما سه دکمه دارد به شما میگوییم فقط دکمه‌ی میانی کت را ببندید.
  • مجازید تمام دکمه‌ها را ببندید اگر کت شما «دبل برست»، (Double Breasted) است. یعنی چهار دکمه دارد و در هر طرف کت دو دکمه وجود دارد. (شبیه کت تصویر زیر)

در مورد پیراهن مردانه لازم است به شما بگوییم  تمام دکمه‌ها از سرآستین گرفته تا نوک یقه‌ها حتما باید بسته شوند. مگر اینکه قصد تا زدن آستین‌هایتان را داشته باشید که در این صورت می‌توانید دکمه‌های سر آستین‌ها را باز کنید.

 

هماهنگی بین کمربند و کفش

باید بین رنگ کمربند و کفش شما هماهنگی وجود داشته باشد. هرگز کمربند قهوه‌ای سوخته را با  کفش مشکی نپوشید. امکان دارد بتوان از متفاوت بودن جنس کمربند و کفش شما چشم پوشید، اما از ناهماهنگی بین رنگ‌ها هرگز نمی‌توان این کار را کرد.

 خرید!

اگر دلتان می‌خواهد در ظاهرتانتنوع ایجاد کنیدو به سر و وضع‌تان سر و سامانی دهید، سراغ کارهای بالا نروید و درست بر عکس‌شان را انجام دهید. اگر  دلتان خرید لباس مردانه جدید می‌خواهد یا دنبال فروشگاه اینترنتی لباس مردانه می‌گردید، سری به فروشگاه تیپ تیک بزنید. با کلیک کردن روی دکمه‌‌ی زیر وارد بخش مردانه این فروشگاه می‌شوید و محصولات مردانه را مشاهده می‌کنید.

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

همچنین ببینید

بستن
بستن