دنیای مدزنانهسبک پوشیدن

مد بهار و تابستان ۲۰۱۸

مد بهار و تابستان ۲۰۱۸ پر است از لباس‌ها و طراحی‌های عجیب و غریب از طراحان مطرحی که روی کت واک‌ها به نمایش گذاشته می‌شود، اما همه مدهای سال ۲۰۱۸ غیرقابل استفاده در زندگی روزمره ما نیستند!

این لباس‌ها، همان‌هایی است که مد بهار و تابستان ۲۰۱۸ به شما توصیه می‌کند، بپوشید یا اگر بخواهیم بهتر بگوییم، این‌ها همان لباس‌هایی است که شما باید در کمد بهاری و تابستانی‌تان قرار دهید!

راه راه‌های عمودی (Vertical stripes)

سال گذشته طرح های فانتزی بسیار محبوبیت داشت و جایگاه خاصی داشت اما امسال راه راه های عمودی توانسته اند این جایگاه را از آن خود کنند.این طرح در بیشتر لباس ها کاربردی است و ویژگی های منحصر به فرد دارد برای قد بلند بودن این ترند را فر اموش نکنید.

 

رنگ‌های نئونی (Neon shades)

بهار و تابستان فصل پوشیدن رنگ‌های جذاب و خیره‌کننده است نکته‌ای که در مد بهار و تابستان ۲۰۱۸ هم به خوبی بازتاب داشته است. اگر رنگ‌های جیغ، براق و نئونی تا به حال در کمد لباستان جایگاهی نداشته‌اند آن‌ها را امسال وارد استایل‌تان کنید، چون دیدن زرد و نارنجی و قرمزهای خیره‌کننده امسال عادی‌ترین چیز در یک استایل است.

این رنگ‌ها را کم اما دقیق به موقع به کار بگیرید تا بهترین بهره را از مد روز ببرید.

سرتا پا جین

جین‌ها در مد هر فصلی جایگاه مخصوصی دارند دارند، همانطور که در مد بهار و تابستان ۲۰۱۸ هم به چشم می‌خورند. سرتاپا با جین برای خانم‌ها، ترندی است که برندهایی مانند شانل (chanel)، فندی (Fendi) و دیور (Dior) با سرهمی جین یا ست دو تکه بلوز و شلوار یا دامن جین توصیه میکنند.

اما کرگ گرین (Craig Green) در کت واک بهار و تابستان ۲۰۱۸ لندن، جین‌های Mid-wash با پارچه‌های سبک و بافت ظریف‌تر را برای این فصل در استایل مردان به نمایش گذاشت.

طرح‌های متفاوت و خلاقاقانه؛ 

از گوچی (Gucci) تا لویی ویتون (Louis Vuitton) لوگوهای درشت را روی انواع لباس زنانه قرار دادند تا طرح‌های LOGOMANIA به یکی از چشم‌گیرترین بخش‌های مد بهار و تابستان ۲۰۱۸ تبدیل شود.

اما برای مد مردانه، طراحان طرح‌های گرافیکی عجیب و متفاوت را با بهره گیری از نقاشی‌های رنگارنگ گرافیتی را روی انواع لباس گنجاندند.

 

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

بستن