دنیای مد

مگان مارکل عروس خانواده سلطنتی چه لباسی میپوشد؟

مگان مارکل معمولاً لباس‌های ساده می‌پوشد. رنگ‌های انتخابی او خاص و روشن است. استایل او، تیپ پرنسس دایانا را به خاطر می آورد. لباس‌های طرح‌دار و لوکس را کمتر در بین انتخاب‌هایش می‌بینیم. تیپ کژوال و راحت در بین لباس‌هایش زیاد است. بهترین مدل‌های لباسی که مگان مارکل پوشیده است را با هم مرور می‌کنیم.

مگان مارکل در لباس‌های گوناگون:

کت و شلوار مشکی + کفش پاشنه بلند

این کت و شلوار در اولین نگاه بدون ظرافت‌های زنانگی به نظر می‌آید. اما هنگامی که بیشتر دقت می‌کنید از سادگی و رنگ مشکی آن لذت می برید. قد شلوارش کاملاً با هیکل او و کفش‌هایش متناسب است. همانند مگان مارکل به جزییات دقت کنید و سادگی را از یاد نبرید.

 

کت بلند لبه‌دار + شلوار لوله‌تفنگی + کفش پاشنه بلند

به استایل مگان مارکل دقت کنید تمام زیبایی این تیپ، به آن نوار روشنی است که مگان مارکل را متفاوت می‌کند. او مدل گشاد کتش را با شلوار نسبتاً تنگ به تعادل و تناسب رسانده است. نکته‌ای که برای ست کردن تیپ خودتان می‌توانید همیشه استفاده کنید.

 

پیراهن میدی با دامن کلوش + کفش پاشنه بلند به رنگ پوست

این استایل مگان مارکل یادآور حضور در برنامه‌ها و مهمانی‌های هالیوودی است. او به ندرت از جواهر و زیور آلات استفاده میکند. رنگ قرمز این پیراهن بدون زیورآلات بیشتر هم به چشم می‌آید و بر زیباییش اضافه میکند. پاهای قلمی و باریک با این کفش‌ها زیباتر هم به نظر می‌رسد. می‌توانیدحتی با زیور آلات کمتر هم زیبا باشید.

 

پیراهن با یقه‌ی شنلی + کمربند باریک

مگان مارکل پیراهن ساده‌ای به رنگ استخوانی به تن کرده است. این پیراهن با مدل خاصی که سرشانه‌هایش دارد، او را منحصر به فرد می‌کند. یک کمربند باریکی از ژیوانچی، ظرافت را به استایل او میبخشد. شما هم بهتر است به جزییاتی مثل اکسسوری توجه کنید.

 

پیراهن دکمه دار + کفش پاشنه بلند مشکی

این پیراهن کرم روشن با راه‌های باریک مشکی و دکمه دار نمونه ای از مد روز است. مگان مارکل در عین راحتی و سادگی به روز است. کفش‌های مشکی با بند‌های ظریف، برای یک مهمانی عصرانه و خودمانی تناسب دارد. یادتان باشد پیراهن‌های جلودکمه‌دار ترند سال ۲۰۱۸ است.

 

 

پیراهن میدی + کفش پاشنه بلند به رنگ طبیعی پوست

اگرچه مگان مارکل از رنگ‌های درخشان پرهیز می‌کند اما این پیراهن زرد زیبا، متفاوت است و زیبایی ان در سادگی آن است. این رنگ درخشان با کفش‌هایی که به رنگ طبیعی پوست بدن هستند خیلی بیشتر به چشم می‌آید و در عین حال چشم را نوازش میکند. کفش هایی که به رنگ طبیعی پوست بدنتان هستند را فراموش نکنید.

 

پیراهن با پارچه‌ی چین خورده + کیف کوچک

این مدل پیراهن با برش‌ها و پارچه‌ی متفاوتش، خاص و مدرن است. مگان مارکل با انتخاب این پیراهن مشکی که کتی کوتاه روی آن پوشیده، شیک وزیباست. پیراهن های ساده و زیبا باعث متفاوت بودن شما میشوند.

 

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

بستن