سبک پوشیدنبچگانه

چگونه یک کودک خوش استایل داشته باشیم؟

توجه به مد و زیبایی نه تنها در میان مردان و زنان جایگاه ویژه ای دارد بلکه راه خود را به دنیای کودکان نیز باز کرده است و افراد سعی میکنند که کودکشان طبق مد روز لباس بپوشد. این به تنهایی بد نیست اما لازم است در این خصوص به نکات ویزه ای توجه کرد که در عین لباس پوشیدن بر اساس مد یک کودک زیبا و خوش استایل داشته باشید. به این نکات برای داشتن یک استایل شیک بچگانه توجه کنید.

نکاتی برای داشتن یک استایل شیک بچگانه

نکته اول: سادگی مهم ترین اصل شیک پوشی است.

دنیای مد در زمینه لباس و پوشش کودکان بسیار فعالیت کرده است اما فراموش نکنید که سادگی در عین داشتن آیتم هایی مطابق مد یک استایل فوق العاده را برای کودک شما خواهد ساخت.

لزوما برای خوشتیپ شدن نباید از وسایل و لباس های گران قیمت استفاده کرد بلکه میتوانید با استفاده از لباس هایی که کودک قبلا داشته یک استایل ساده اما شیک را بوجود آورد. کودکان به لیل تحرک و جنب و جوشی که دارند باید به طور مداوم به آنها رسیدگی شود و به طور مرتب لباس های آنها عوض شود به همین دلیل خرید لباس های بسیار گران قیمت چندان به صرفه نیست در این موارد از لباس هایی با قیمت مناسب تر و البته کیفیت مناسب استفاده کنید.

نکته دوم: سایز و جزئیات کودکتان را در نظر بگیرید.

انتخاب سایز درست بسیار اهمیت دارد. لباسی که مناسب و اندازه کودک نباشد علاوه بر اینکه ظاهر نا متناسبی پیدا میکند باعث آزار و اذیت کودک هم میشود. پس  قبل از هر چیزی به اندازه و سایز کودک توجه کنید.

شناخت سایز صحیح کودک به شما کمک میکند راحت تر لباس مورد نظر خود را پیدا کنید.

نکته سوم: برای داشتن یک استایل شیک بچگانه به رنگ ها توجه فراوان داشته باشید.

توجه به رنگ ها یکی از اساس خوشتیپی است. ترکیب درست رنگ ها در کنار هم باعث ساخت یک هارمونی جالب میشود و چشم ها را نوازش میکند. اولین نکته ای که باید در انتخاب رنگ به ان توجه داشت اینست که بر اساس رنگ سال لباس نپوشانید به این توجه کنید که چه رنگی به تناژ پوشتی کودکان می آید و از این رنگ در استایل او بهره ببرید.

نکته دوم اینست که از رنگ های شاد استفاده کنید و اگر هم به رنگ های تیره علاقه دارید بهتر است در ترکیبات پایین تنه کودک از آن بهره ببرید.

مطالعه بیشتر: مدل لباس مجلسی بچگانه و راز های انتخاب آن

نکته چهارم: به جنسیت در هنگام انتخاب لباس توجه کنید.

بعضی از خانواده ها دوست دارند که دخترشان همانند پسرها لباس بپوشند یا حتی برعکس این کار شاید برای مدتی جذاب باشد اما فراموش نکنید تکرار دائمی آن باعث میشود شخصیت کوک عوض شده و رفتارهایی دور از جنسیت خود نشان دهد.

خوشبختانه لباس های دخترانه و پسرانه آنقدر تنوع دارند که بتوانند پاسخ گوی نیازها باشند. ساخت یک استایل مناسب با جنسیت کودک سبب میشود که کودک اعتماد به نفس بیشتری داشته باشد و رفتاری مناسب تر از خود بروز بدهد.

البته هراز گاهی میتوانید از چنین لباس هایی استفاده کنید اما بهتر است بیشتر از لباس هایی مناسب با جنسیت کودک استفاده کنید.

 

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

بستن