زنانهسبک پوشیدن

پاییز و زمستان امسال چه کیفی استفاده کنیم؟

کیف ها جزئی تاثیر گذار در استایل خانم ها هستند بنابراین هر خانوم باید پوشش خود را در نظر بگیرد و مناسب با استایل شخصی اش کیف مورد علاقه اش را انتخاب کند.

کیف ها به استایل خانوم ها شخصیت میبخشند.پس در انتخاب آنها باید بسیار دقت کرد

چند نمونه از بین متنوع ترین مدل ها آماده کردیم تا انتخاب برای شما راحت تر شود:

کیف های مثلثی ساده:

این کیف ها در عین حال ساده و بسیار کاربردی هستند و شاید شما هم یکی از این کیف در کمد خود داشته باشید.این کیف ها به کیف های هوبو معروفند و البته خیلی هم راحت هستند که این ویژگی باعث شده برند های مطرحی چون تام فورد و مایکل کورس این مدل کیف را طراحی کنند که البته علاقه مندان به دنیای مد را به خود جلب کرده است.

کیف ریش دار:

اگر شما هم به این گونه کیف ها علاقه نشان میدهید پس بهترین فرصت استفاده پاییز و زمستان است.این کیف ها استایل خیابانی شما را خاص کرده و حال و هوایتان را عوض خواهند کرد.برند هایی چون کلوین کلاین و بالنسیاگا دست به طراحی خلاقانه این گونه کیف ها زده اند.

کیف های لوگو دار:

ما شاهد دیدن کیف هایی بزرگ هستیم که روی آنها نام برند و تولید کننده کیف را میبینیم و احتمالا روی دوش خیلی از ماها حمل میشود.در واقع این لوگو ها آیتم اصلی این کیف هاست.برندهایی چون دیور و لانون از پیشگامان این طرح بوده اند.

کیف های بالشی:

احتمالا این مدل برای علاقه مندان به سفر بسیار جذاب و. در عین حال دوست داشتنی میباشد.یکی از طراحی های عجیب و خارق العاده شرکت هایی چون میسون مارجیلا و مارنی این نوع از این کیف ها بود.افراد خیلی راحت میتوانند در هر کجا که تمایل داشتند کیفشان را مانند یک بالش نرم و لطیف زیر سرشان بگذارند و به راحتی به خواب فرو روند.

کیف های اور سایز:

یکی بنیان گذار این ترند خاص ویکتوریا بکهام بوده است که این کیف های خلاقانه و در عین حال کاربردی را طراحی کرده است.اگر شما هم از کیف های کم حجم و کوچک خسته شده اید وقت آن رسیده است که یک تجربه متفاوت داشته باشید.این طرح یکی از محبوب ترین کیف ها در بین انواع مدل کیف بود.

کیف های بافت دار سبدی:

یکی دیگر از ترند ها ۲۰۱۸ کیف های چرمی یا پارچه ای با بافت های متعدد هستند که این بافت ها معمولا روی دسته ها و بدنه کیف طراحی شده است.یکی از مطرح ترین برند هایی که دست به تولید این کیف زده است برند الکساندر ونگ میباشد.

کیف های جعبه ای:

شاید شما هم اعتقاد داشته باشید این کیف ها چندان کاربردی نیستند و خیلی برای استفاده مناسب نیستند  اما این کیف ها ظاهری جذاب و منحصر به فرد دارند که سبکی خاص به خانوم های شیک پوش میبخشند.و البته شواهد هم نشان میدهد که یکی از محبوب ترین ترند های امسال بوده اند.

کیف های کمری:

این کیف ها بسیار کاربردی و صد البته دوست داشتنی هستند.این نوع کیف ها بیشتر در برند های ژیوانشی و گوچی دیده شدند.این کیف ها یکی از ترند های پاییز و زمستان امسال به شمار می آیند.

کیف هایی با طرح هندسی:

اگر دنبال ترند های خاص و شاید هم نامتعارف میگردید به شما توصیه میکنیم که از این کیف ها استفاده کنید.این کیف ها با استفاده از اشکال هندسی منتظم طراحی شده اند.نمونه های اصلی این کیف را میتوانید در مجموعه برند های لویی ویتان و فلیپ لیم جستجو کنید.

برچسب ها

نوشته های مشابه

بستن