زنانهسبک پوشیدن

تیپ جین و راه هایی خوش پوشی

ممکن است ساختن یک ست جین در نگاه اول ساده به نظر رسد اما نکات مهمی دارد که در شرایطی که آنها‌را بلد نباشید از یک آدم خوش استایل به یک فاجعه متحرک جین‌پوش تبدیل می شوید.بی تردید دوست ندارید این وضعیت برایتان پیش بیاید,براین اساس خوب است به نکاتی که در ادامه برایتان آورده ایم توجه کنید.

امتحان کردن تناژ‌های متنوع

توصیه ما این است که به دو دلیل سراغ تناژ‌های تیره و روشن جین در یک ست بروید.دلیل اول این است که تیپ سراسر یک‌رنگ,خسته کننده به نظر می رسد.دلیل دوم اما مهم‌تر است;جین روشنتوجه‌ها را به خودش جلب می کند و جین تیره مانع توجه کردن می گردد.با این حساب چنانچه بالا تنه لاغری دارید می توانید یک شومیز یا این که تی شرت جین روشن بپوشید و اگر پایین‌تنه‌تان تو‌پر است,سراغ شلوار  جین زنانه تیره یا دامنی با همین ویژگی ها بروید .

استفاده از تناژ‌های سیر و روشن در ست جین، زیبایی بیشتری به ظاهر شما می‌دهد.

یک قانون برای انجام دادن ممنوعه

فرض کنیم خیلی دل‌تان می خواهد کت تک و شلوار جینی بپوشید که یک رنگ هستند و به قانون قبل هم توجهی ندارید . در‌این‌صورت‌ پیشنهاد ما این است که خستگی یک رنگ بودن دو لباس جین را با به کاربردن بقیه لباس‌ها یا این که اکسسوری‌ از بین ببرید . برای مثال کیف و کفشی انتخاب فرمایید که کاملا متضاد با لباس‌های جین شما میباشند یا این که خصوصیت برجسته‌ای دارند که حواس بیننده را به خودشان جلب میکنند.

وقتی لباس‌های جین شما تک‌رنگ هستند با استفاده از تنوع رنگ کیف و کفش یا مدل آن‌ها، در ظاهرتان تفاوت ایجاد کنید.

به دنبال ایده‌های جدید

هنگامی نوبت به ست کردن لباس‌های جین میرسد,باید تا حد امکان ست را به روز نگه دارید.به عنوان نمونه,احتمال دارد پوشیدن کت جین به همراه شلوار جین زنانه در ظاهر مشکل خاصی نداشته باشدولی حقیقت این است که ست‌هایی به مراتب جدیدتر نیز وجود دارند.به جای ست‌های همیشگی,پوشیدن لباس‌هایی مانند تی شرت جین زنانه و دامن را امتحان کنید.( تی شرت جین با شلوار جین زنانه  و دامن با کت جین ترکیب خوبی ایجاد می‌کند . )

به ست لباس جین‌تان رنگ و انرژی اضافه کنید. پوشیدن یک بلوز رنگی شاد زیر کت تابستانه یا پوشیدن پالتو یا بارانی روی ست زمستانه، استایل شما را خاص و متفاوت می‌کند.

دور انداختن اکسسوری‌های جین

فکر کنید یک بلوز جین به همراه یک شلوار جین پوشیده‌اید. تا اینجای کار و با توجه به نکاتی که تا الان گفتیم مشکل خاصی وجود ندارد. فاجعه وقتی اتفاق می‌افتد که یک دستبند جین دور مچ دست‌تان پیچیده و مانتوی جین تن کرده باشید. کیف‌تان جین باشد و حتی کفش‌تان هم همین‌طور! تمام یا حتی یکی از این‌کارها اشتباه هستند و تلاش‌هایتان برای خوش‌پوشی را به باد می‌دهند.

از طرح‌ها و مدل‌های مختلف برای تکمیل ست جین زنانه‌ای که برای خودتان ساخته‌اید، کمک بگیرید. لباس‌های طرح‌دار شما را از سادگی در‌می‌آورند.

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

بستن