سبک پوشیدنمردانه

کت تکراری بپوشیم اما تکراری نشویم!

اینکه بتوانیم یک لباس را هر روز بپوشیم بدون اینکه تکراری به نظر برسیم یک هنر محسوب میشود. در این مقاله به شما می آموزیم چطور هر روز کاری در هفته را با یک کت تک مردانه بگذرانید بدون اینکه تیپ‌تان خسته‌کننده شود.

شنبه؛ سلام بر روز تازه

با شروع هفته‌ی جدید به خودتان انرژی بدهید، سراغ کمدتان بروید و یک استایل شیک بسازید. استایلی که صبح شنبه حواس همه را به شیک بودن شما جلب کند، و ذهن ها را از چشم‌های پف کرده از خواب و ابروهای در هم دور کند.

پیراهن سفید ساده: هر مردی، در هر سن و سال و موقعیتی که هست باید یک پیراهن سفید مردانه داشته باشد. از داشتن پیراهن سفید غافل نشوید.یک پیراهن سفید برای هر مردی ضروری است.

برای انتخاب رنگ شلواری که کت تک مردانه سرمه‌ای و پیراهن سفید شما را تکمیل کند، سراغ یکی از رنگ‌های سال ۲۰۱۸، بروید. اگر چنین رنگی در کمدتان نبود توسی، آبی ملایم و کرم هم برای این ست پیشنهاد میشود.

کیف مشکی، کفش قهوه‌ای:بارها و بارها تاکید کرده‌ایم که داشتن کفش چرمی مردانه برای ساختن استایل‌های ویژه لازم است. این بار روی خرید کیف مردانه هم تاکید می‌کنیم.

یکشنبه؛ خواب از سرم پریده!

یکشنبه‌ها معمولا روزهای آرامی هستند و هنوز سیل کارها کسی را در خودش غرق نکرده است. برای چنین روزی، با استفاده از کت تک مردانه که قرار شد در تمام روزهای هفته ثابت باشد، برای خودتان تیپی مشابه تصویر زیر بسازید، تیپی راحت و آزاد.

بلوز به تناسب رنگ پوست: نارنجی تیره و خاکی برای پوست‌های تیره و سبز و آبی سیر برای تناژهای روشن پوست بسیار مناسب هستند.

شلوار: شلوار جین سفید یا کتان کرم، میتوانند شما را در این ست یاری دهند.

کفش رسمی: نوع کفشی که برای این ست انتخاب می‌کنید تعیین میکند این ست رسمی است یا روزمره. لوفر برای ساخت استایل روزمره مناسب است و کفش رسمی برای ساختن استایل نیمه رسمی. با لوفر می‌توانید از شلوار پاکتی استفاده کنید یا پایین آن را تا بزنید.

دوشنبه پر هیجان

با رسیدن دوشنبه، حجم کارها تقریبا زیاد شده و کسی وقت نمیکند سرش را بخاراند. با این وضعیت بهتر است به فکر یک استایل روزمره باشید. ولی قبل از آن، به نکات زیر در مورد انتخاب لباس‌هایتان دقت کنید:

جین جدی: این استایل با حضور شلوار جین، جذاب می‌شود. نکته‌ی مهم اینجاست که به هیچ وجه نباید از شلوار جین‌های سنگ‌شور یا مدل‌های پاره و کوتاه استفاده کنید. این مدل‌ها به اندازه‌ی کافی جدی نیستند و باعث زیر سوال رفتن شخصیت کاری شما میشوند. رنگ جین را هم تیره انتخاب کنید.

پولوشرت تیره: تی شرت‌های یقه‌دار یا همان پولوشرت‌ها، گزینه های خوبی برای اضافه شدن به کت تک مردانه هستند. برای روزهای شلوغ، رنگ‌های تیره تمرکز بیشتری ببرای تمرکز حواس به شما میدهند.

لوفر ساده: وقتی در ست شما شلوار جین وجود دارد، می‌توانید با خیال راحت سراغ لوفر یا کفش مدل ملوانی بروید.

سه شنبه ها با اکسسوری

یکی از بهترین روزهای هفته، سه شنبه است. این روز سرشار از امید برای رسیدن به تعطیلات آخر هفته و تفریح و گردش است. و مثل چهارشنبه و پنجشنبه هم برنامه‌های خانوادگی را در خودش جا نداده است. بنابراین از فرصت استفاده کنید و با همکاران‌تان بیرون بروید. برای یک گشت و گذار همکارانه انتخاب‌های زیر مناسب هستند.

تی شرت سفید ساده: یک تی شرت ساده سفید، بدون نوشته یا عکسی به شما این امکان را میدهد  تیپ تابستانه شادی بسازید که برای سر کار و ساعت‌های کافه نشینی پس از آن مناسب است.

شلوار هم‌رنگ کت: شلوار سرمه‌ای هم‌رنگ کت تک مردانه یکی از بهترین انتخاب‌ها برای این ست است. به خصوص اگر قرار است یک عالمه عکس اینستاگرامی بگیرید و شیک به نظر برسید. فقط دقت داشته باشید شلوار شما ساده و روزمره باشد و در عین حال خط اتو نداشته باشد وگرنه کاملا رسمی به نظر می‌رسد.

کفش راحت: داشتن یک جفت کتانی مردانه ی سفید رسمیت کت و شلوار مردانه شما را خنثی می‌کند.

نکته: استفاده از زیور آلات و اکسسوری ها را فراموش نکنید. یک دستبند زیبا یا کیف دستی جمع و جور و رنگی برای استایل سه شنبه‌ها پیشنهاد خوبی است.

چهارشنبه‌، شمارش معکوس

چهارشنبه را باید جشن گرفت! استایل زیر شما را آماده‌ی این جشن می‌کند.

پیراهن با یقه متفاوت: چندی پیش گفتیم داشتن پیراهن سفید مردانه برای هر مردی واجب است. حالا اگر دنبال مدل می‌گردید، پیراهن سفید یقه ایستاده را به شما پیشنهاد میدهیم. استفاده از پیراهن‌هایی که یقه‌ی ایستاده دارند یک شرط دارد و آن اینکه گردنتان بلند باشد. یقه‌های بلند، گردن کوتاه را کوتاه‌تر نشان می‌دهند.

شلوار پاستلی: رنگ‌های ملایم پاستلی انتخاب‌های خوبی برای مردان جوان هستند تا رنگ شلوارشان را از بین آن‌ها انتخاب کنند. داشتن یک شلوار سبز_آبی پاستلی انتخاب هوشمندانه‌ای است.

کفش جیر: کفش جیر مردانه، به اندازه کفش چرم رسمی نیست. در عوض برای ساختن استایل نیمه رسمی گزینه‌ای عالی است.

برچسب ها

نوشته های مشابه

بستن