سبک پوشیدنزنانه

چگونه در دوران بارداری شیک پوش بمانیم؟

بارداری دوران حساسی از زندگی یک خانوم است که ممکن است بسیار شیرین یا به خاطر عوارض ناشی از بارداری کمی تلخ باشد یکی از دغدغه مادر ها در این دوران پوشیدن لباس مناسب بارداری است و اینکه چگونه مانند قبل شیک پوش بمانند.

وقتی از بارداری صحبت میشود باید به شیک بودن لباس هم توجه کرد. ما به شما میگوییم که در این دوران حساس و بسیار زیبا چه لباس هایی بپوشید تا هم راحت  باشید و هم شیک به نظر بیایید. با توجه به اینکه در فصل زمستان هستیم باید بیشتر از خودتان مراقبت کنید تا سلامت شما و فرزندتان به خطر نیوفتد.

لباس مناسب بارداری برای خانوم های باردار در زمستان

ما برای شما لیستی از لباس هایی که در دوران بارداری به آنها نیاز دارید را فراهم کردیم بهتر از قبل از خرید به این لیست نگاهی بیاندازید ممکن است بعضی از آنها همین الان در کمد لباس شما وجود داشته باشد.

۱) پانچو را در کمد خود قرار دهید.

در طول دوران بارداری دائما شکم بزرگ و بزرگ تر میشود. پانچو یکی از گزینه هایی است که میتواند به شما در پوشاندن شکم شما کمک کند. پانچو ها درست مانند یک پتوی گرم و نرم است ککه دور خود پیچیده اید پس برای اینکه هم در زمستان گرم بمانید و هم شیک خرید پانچو را در اولویت های خود قرار دهید.

۲) در دوران بارداری شلوار را فراموش نکنید.

خیلی از خانوم ها در دوران بارداری دامن را به شلوار ترجیح میدهند با اینحال فراموش نکنید که چند شلوار را هم در کمد خود قرار دهید. برای این دوران شلوار های خاصی طراحی شده است اما شما میتوانید از شلوار های فاق کوتاهی که در کمد لباستان دارید هم استفاده کنید.

استفاده از شلوار های قدیمی خودتان تا زمانی  که برای شما تنگ نشده میتواند مفید باشد اما به محض اینکه حس کردید آن شلوار برای شما تنگ است بلافاصله آن را عوض کنید.

در زمان بارداری از شلوار های جذب نیز میتوانید استفاده کنید به شرط اینکه به شکم شما فشاری وارد نکنند. میتوانید از شلوار فاق کوتاه استفاده کنید.

۳) از خرید ژاکت صرف نظر کنید.

ژاکت یکی دیگر از لباس مناسب بارداری است که در زمستان میتوانید آن را بپوشید اما اگر به فکر صرفه جویی در هزینه ها هستید میتوانید تنها از ژاکت قبل از دوران بارداری استفاده کنید.

شما میتوانید ژاکتتان را روی بلوز خود پوشیده و دکمه های آن را باز بگذارید.

۴) لایه لایه لباس بپوشید.

در دوران بارداری بدن شما به خوبی نمیتواند حرارت شما را تنظیم کند و ممکن است در اوج گرما احساس سرما کنید یا برعکس. به همین خاطر به شما توصیه میکنیم که از شیوه لایه لایه پوشیدن کمک بگیرید.

لایه لایه لباس پوشیدن به شما این امکان را میدهد که در هنگام سرما یا گرما تعدادی از آنها را برای رسیدن به دمای معتدل آضافه یا کم کنید. برای این نوع پوشش از تاپ های بارداری و تیشرت های حاملگی میتوانید استفاده کنید. حتما چند تیشرت سایز  بزرگ در کمد لباس خود قرار دهید.

۵) از گن بارداری استفاده کنید.

با بزرگ تر شدن شکم بدن شما به سرعت به گن احتیاج خواهد داشت .گن ها علاوه بر جمع کردن و محافظت کردن از شکم باعث میشود یک لایه به لباس های شما اضافه شود و پهلوهای شما را گرم نگه دارد.

۶) از بوت های بدون بند استفاده کنید.

در طول دوران بارداری شکم شما بزرگ تر و سنگین تر میشود و خم شدن برای شما امری سنگین و گاهی هم خطرناک است. برای محافظت از  پاهایتان در زمستان از بوت های بلند و بدون بند  استفاده کنید.

اگر شما هم به دنبال لباس بارداری زنانه هستید که هم در ان راحت باشید و شیک پوش باقی بمانید پیشنهاد میکنم سری به فروشگاه اینترنتی تیپ تیک زده و از لباس های بارداری فروشگاه دیدن نمایید.

برچسب ها

نوشته های مشابه

بستن