سبک پوشیدن

۱۰ توصیه اساسی برای ساخت یک استایل شیک و منحصر به فرد

چندنکته برای داشتن استایلی شیک و راحت، منحصربه فرد لباس بپوشید

احتمالا برای شما ههم پیش آمده که به کمد پر از لباس خود نگاه کنید اما با خود بگویید هیچ چیز برای پوشیدن ندارید؟ نقش پوشش در زندگی بسیار پر رنگ است و یک استایل  شیک و زیبا به شما کمک های زیادی خواهد کرد اما گاهی با تمام این موارد دچار مشکل میشوید و نمیتوانید ست لباس مورد علاقه خود را پیدا کنید. در این مقاله روش هایی گفته میشود که با رعایت آنها میتوانید از تمامی لباس ها برای ساخت استایل مورد علاقه تان استفاده کنید.

۱۰ توصیه ها هوشمندانه برای ساخت استایل شیک

۱- برای خودتان لباس بپوشید.

همیشه لباسی را انتخاب کنید که دوست دارید و در آن راحت هستید. البته این به معنا نیست که هر لباسی را در هر موقعیتی بپوشید بلکه منظورم اینست که با توجه به زمان و مکان لباسی را انتخاب کنید که هم مناسب آن موقعیت باشد و در آن احساس راحتی میکنید.

پیروی از مد لزوما به این معنا نیست که نتوانید لباس های مورد علاقه تان را بپوشید.

۲- بدن خود را بپذیرید.

این را بپذیرید که تمام انسان ها نقص هایی دارند اما تفاوت شما با افراد خوش استایل چیست؟ این افراد نقص های بدن خود را پذیرفته اند و سعی کردن آنها را برطرف کنند و یا با پوشیدن لباس های مناسب این نقص را پذیرفته اند.

متناسب با بدنتان لباس بپوشید و از نقاط قوت بدنتان برای جذابیت بیشتر استفاده کنید.

۳-مدل هایی را بخرید که دوست دارید.

حتی اگر از نظر بقیه بهترین استایل را هم داشته باشید اما خود به آن علاقه نداشته باشید هیچ ارزشی ندارد. خرید مدل های مورد علاقه تان به شما کمک میکند در مواردی که نمیتوانید تصمیم بگیرید چه لباسی بپوشید انتخاب های شما آسان تر شود. سلیقه خود را باور داشته باشد و به خود اعتماد به نفس داشته باشید.

۴-قبل  از خرید لباس آن را پرو کنید.

در خرید های حضوری حتما قبل از خرید لباس آن را پرو کنید و در یک آینه تمام زوایای آن را ببینید. ممکن است شما لباسی را انتخاب کنید که اصلا مناسب فرم بدن و استایل شما نیست یا حتی بعد از پوشیدن احساس کنید که دیگر بهآن لباس علاقه ای ندارید. در این موارد میتوانید از دوستان خود نظر سنجی کنید.

۵- لباس های غیر استفاده را از کمد خارج کنید.

لباس هایی را میدانید دیگر هرگز به سراغ آنها نمیروید را از کمد خارج کنید. لباس هایی را که به مدت شش ماه حتی یک بار آنها را نپوشیده اید را جدا کنید  چون قطعا مجدادا آنها را نخواهید پوشید. داشتن کمدی خلوت و مرتب که گلچینی از لباس های مورد علاقه شماست به شما کمک می کند که راحت تر انتخاب کنید.

۶- متناسب با موقعیت لباس بپوشید.

همانطور که قبلا گفته شد لباس ها را با توجه به موقعیت انتخاب کنید. توجه به موقعیت یکی از اصولی است که همیشه باید در نظر بگیرید. اینکه پیرو مد باشید بسیار خوب است اما لازم نیست حتما لباس هایتان مد روز باشد.

۷- به طرح لباس دقت کنید.

در خرید لباس بیشتر تمرکزتان را روی انتخاب طرح لباس بگذارید و سعی نکنید که از روی برندها لباس خود را انتخاب کنید زیرا در این صورت بعد از مدتی این لباس برایتان عادی میشود و دیگر تمایلی به پوشیدن آن ندارید.

برای ساخت یک استایل شیک از طرح های مناسب استفاده کنید نه از برندهای مختلف.

۸- مطابق با بودجه خود خرید کنید.

اگر به این فکر کنید که مطابق بودجه خود خرید میکنید به شما کمک میکند تا تنها لباس هایی را که مورد نیاز است خریداری کنید و از خرید لباس های اضافه جلوگیری میکند.

در این صورت میتوانید از تمام لباس هایی که خریده اید استفاده کنید.

۹- با کیفیت خرید کنید.

همیشه لباس های گران نشانه کیفیت و ارزان بودن نشانه بی کیفیتی نیست. سعی کنید متعادل لباس بخرید. یک لباس با کیفیت بهتر از چند لباس بی کیفیت است. همیشه به یاد داشته باشید که لباسی که می‌پوشید نشانه ی شخصیت شماست.

۱۰- سایز بدن خود را بدانید.

فردی را تصور کنید که با یک لباس کاملا تنگ یا گشاد از کنار شما عبور میکند چه واکنشی دارید؟ همیشه یک لباس هم اندازه باعث میشود استایل شیک شما جذاب تر دیده شود. گشاد یا تنگ بودن لباس ظاهر شما را خراب میکند و به استایل شما صدمه میزند.

 

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

بستن