زنانهسبک پوشیدن

۹+۱ نکته مهم برای خرید مانتو دخترانه

خرید مانتو دخترانه اصول خودش را دارد که نباید از آنها غافل شد . قبل از این‌که خرید را شروع نمایید حتما نگاهی به این اصول بیندازید و سپس ظاهرتان را به روز کنید .

مانتو دخترانه برای چه مناسبتی؟

خیلی وقت‌ها وارد فروشگاه که می‌شویم , چه اینترنتی و چه حضوری , تا چشممان به یک مانتوی قشنگ می‌ افتد یک دل نه صد دل عاشق و سپس هم دست به جیب می‌شویم . ولی نکته‌ای که موقع خرید مانتو دخترانه باید به آن دقت کرد مناسبت است . قرار است برای شرکت در یک جشن مهم مانتو تهیه کنید یا یک مانتوی دم دستی می‌خواهید؟ جواب دادن به همین سوال ظاهرا معمولی , تعیین کننده خیلی چیزها اعم از جنس مانتو است .

چه جنسی تهیه کنید؟

دختر فعالی هستید یا این که معمولا گوشه نشینی را ترجیح می‌دهید؟ برای مهمانی مانتو می خواهید یا این که برای استفاده روزمره؟ یادتان باشد الیاف سبک با خاصیت انعطاف‌پذیری بالا , برای استفاده روزانه و آدم‌های پر جنب و جوش مناسب می‌باشند و الیاف سنگین‌تر با انعطاف‌پذیری پایین برای آدم‌های آرام و مهمانی‌های رسمی مناسب میباشند . پس اول یک تست شخصیت شناسی انجام دهید یا دست کممشخص کنید بیشتر در چه محیطی به سر می برید .

 تیره پوشی خوب نیست!

در هر سنی که هستید پوشیدن رنگ‌های شاد را از خودتان دریغ نکنید . دین اسلام نیز پیشنهاد کرده که رنگ‌ تیره‌ای نظیر مشکی را هر چه کمتر بپوشیم خوب تر است و در عوض به رنگ‌های شادی مانند زرد و سبز توصیه کرده است . مخصوصا دخترها به روحیه‌شان اهمیت بدهند و رنگ‌های شاد و پر انرژی بپوشند .

اگر خیلی به مانتوی مشکی علاقه دارید، در خرید معمولی یا خرید اینترنتی مانتو که مجلسی است، از این رنگ استفاده کنید.

رنگ ایده‌آل من چیست؟

اکنون که رنگ‌های گرم و سرد را شناختیم , باید رنگ پوست خودمان را هم بشناسیم و بدانیم پوستمان تناژ سرد دارد یا این که گرم . برای درک کردن این قضیه کافی است طلای زرد رنگ و سفید داشته باشید و آن را روی پوستتان امتحان کنید.اگر معمولا طلای زرد بیشتر به شما می‌آید احتمالا رنگ پوستتان گرم است و اگر طلای سفید زیباترتان می‌کند تناژ پوست شما سرد است. رنگ‌های گرمی که بالاتر معرفی کردیم تناژ سرد پوست را گرم‌تر نشان می‌دهد. بر عکس این قضیه هم صادق است.

 برای چه فصلی خرید می‌کنم؟

به فصلی که برایش مانتو میخرید دقت کنید . در فصل‌های سرد سال , سراغ رنگ‌های گرم بروید و هنگامی هوا گرم و خوب است , رنگ‌های خنک را انتخاب نمایید . مثلا رنگ‌هایی نظیر قرمز , قهوه‌ای , زرد ونارنجی گرم میباشند و رنگ‌های آبی , صورتی ملایم و حتی سبز خنکای متفاوتی دارند .

چه لباس‌هایی دارم؟

قبل از خرید مانتو دخترانه و موقع رفتن به فروشگاه مانتو , خوب است یک بار محتویات کمدتان را با دقت نگاه کنید و به یاد بیاورید بیشترشال‌ و روسری‌ ها و شلوارهایتان چه رنگی دارند . دانستن این نکته کمکتانمیکند مانتویی بخرید که به بقیه لباس‌هایتان میاید و برای خودش فقط خاک نخورد .

 جیب اختصاصی دخترانه

یکی‌از چیزهایی که موقع خرید مانتو دخترانه عالی است در نظر داشت , توجه به جیب است . شاید به نظرتان نکته‌ ساده‌ای برسد , اما داشتن جیب‌های جا‌دار یا ساده , هر چیزی به جز کوچک , برای مانتو دخترانه یک امتیاز مثبت است . دخترها نیاز دارند بعضی وسایلشان را توی جیب‌هایشان بگذارند , مثل رژ لب یا اصلا دست‌هایشان را در جیب‌ها جا دهند و قدم بزنند .

 طرح‌های ریز و با‌مزه

مانتو دخترانه میتواند شامل زلم زیمبوهایی باشد که دل دخترها را شاد می‌کنند , به عنوان مثال سر آستین‌های گل‌دار داشته باشد , دکمه‌هایش جینگول باشد یا این که گلدوزی‌های ریز داشته باشد . اگر هم مانتویی دارید که ساده است از سنجاق سینه و زیورآلات غافل نشوید که حالتان را بهتر می‌کند .

 تقلید نکنید

لباس‌ها نیز مانند عطرها هستند , یعنی احتمال دارد لباسی که به یک نفر میاید لزوما به کس دیگری نیاید . دلیلش نیز به سایز , فرم بدن و حتی رنگ پوست وابسته است . بنا‌بر‌این لازم است موقع خرید مانتودقت زیادی کرد و تمامی نکات را مد نظر گرفت تا خرید بی عیب و نقص انجام شود .

 جلو بسته و راحت

مانتوهای طراحان ایرانی با دقت به معیار‌های ایرانی و اسلامی طراحی شده‌اند به همین منظور هم پیدا کردن مدل‌های راحت جلو بسته در بینشان اصلا کار سختی نیست.در هر سنی که هستید می‌توانید یک مانتوی جلو بسته را با یک گردنبند زیبا و بلند همراه کنید و از زیبایی‌اش لذت ببرید.

خرید مانتو از فروشگاه اینترنتی تیپ تیک

اگر برای خرید اینترنتی مانتو دخترانه دنبال ایده‌های خوب و مدل‌های زیبا هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به بخش مانتوهای فروشگاه اینترنتی تیپ تیک  بزنید و از بین مدل‌های شاد آن دست به انتخاب بزنید.

برچسب ها

نوشته های مشابه

همچنین ببینید

بستن
بستن