سبک پوشیدنمردانه

۴۵ راهنمایی برای ساخت سبک مردانه (قسمت دوم)

بیایید نگاهی به راهنمایی برای ساخت سبک مردانه بیاندازیم. مسئله ای دشوار و گاهی خسته کننده که باعث میشود از داشتن یک استایل مردانه شیک صرف نظر کنیم. اما اسکار شافلر ادیتور مجله Esquire میگوید: “وقتی چهره ات خوب باشد حالت خوب است و هنگامی که شما احساس خوبی داشته باشید، کارها را به خوبی انجام می دهید.”

در مقاله قبلی ما سعی کردیم تعدادی از نکات برای ساخت سبک مردانه را به شما بگوییم در این قسمت میخواهیم ادامه این نکات را به شما بگوییم پس با ما همراه باشید.

زمان با ارزش تر از چیزی است که شما فکر میکنید و قطعا نباید بیش از نیمی از زمان خود  را صرف پیدا کردن در کمد لباس خود بکنید. اگر میخواهید از زمان با ارزش خود به درستی استفاده کنید استایل مردانه و سبک خود را پیدا کنید.

نکات ساخت استایل مردانه جذاب

 

۱۳) کپی کنید!

لازم نیست تمام فکر خود را درگیر این موضوع کنید که سبکی را بسازید و متفاوت باشید. به جای این تلاش برای متفاوت بودن تلاش کنید هوشمندانه عمل کنید. به مد و آنچه اتفاق می افتد توجه کنید و آیتم های مربوطه را کپی کنید.

ممکن است استایل هنرمند محبوبتان را دوست داشته باشید بدون هیچ نگرانی آن را استفاده کنید.

شما برای این کار میتوانید ازز مجلات مد استفاده کنید. معمولا مجلات مد در بخش مخصوصی به بررسی استایل افراد مشهور و هنرمندان میپردازد و جزئیات  استایل آنها را بیان میکند از آنها بهره ببرید.

۱۴) هزینه کنید.

بو درک “هرکس گفته است پول شادی نمی آورد، دقیقا نمیدانسته به کجا برود.”

شما اگر میخواهید سبک و استایل مردانه خود را بسازید لازم است که در این راه کمی هزینه کنید. این به معنا نیست که شما تمام حساب بانکی تان را خالی کنید. به عنوان یک نکته شما باید پول مناسبی برای لباس ها و استایل خود خرج کنید.

اگر بخخواهیم خلاصه بیان کنیم شما باید مقداری پول برای ” محصولات مراقبت از پوست و مو، کفش، لباس، اکسسوری ها، جواهرات و .. ” هزینه کنید. ما میدانیم که خرید همه اینها در یک زمان ممکن نیست اما به تدریج این موارد را بخرید و در کمد خود قرار دهید.

۱۵) برند مورد علاقه خود را پیدا کنید.

در اکثر مواقع لباس های ارزان قیمت، انتخاب مناسبی برای ساخت استایل مردانه نیستند. شما باید لباس هایی را بپوشید که ارزش چند بار پوشیده شدن را داشته باشد.

پیدا کردن برند مورد علاقه تان باعث میشود لباس های باکیفیت را امتحان کنید و این یکی دیگر از راهنمایی ها برای ساخت سبک مردانه است.

برخی از برند هایی که میتوانید به لباس های آنها علاقه مند بشید عبارتند از :

  • H&M
  • Banana Republic
  • The Gap
  • Macy’s
  • Johnson Murphys

۱۶) سعی نکنید خیلی متفاوت باشید.

در دنیایی که این روزها همه برای خاص بودن تلاش میکنند شما ظاهر و سبک خودتان را حفظ کنید اینگونه شما خاص تر و متفاوت تر به نظر خواهید رسید.

اگر شما به دنبال ظاهری شیک هستید اینکه تلاش کنید متفاوت به چشم بیایید ویژگی چندان مثبتی نیست.

۱۷) از شامپو بیش از اندازه استفاده نکنید.

مو به عنوان یک ابزار مهم در استایل شناخته میشود و باید برای مراقبت از آن تلاش کرد. استفاده از شامپوی بیش از حد باعث از بین رفتن موهای شما میشود.

با توجه به اینکه بدن نمیتواند به طور روزانه تمام چربی مورد نظر موهارا تامین کند استفاده زیاد از شامپو باعث خشکی و در نهایت شکنندگی موها میشود. به طور کلی بیش از سه بار در هفته نباید مو ها را با شامپو بشویید.

۱۸) نظر بخواهید.

یکی از مهم ترین راهنمایی ها اینست که  از دیگران نظر بخواهید. ممکن است در خرید از یک پیراهن لیمویی رنگ خوشتان بیاید اما آیا اطراقیانتان با پوشیدن آن لباس موافق هستند یا با پوشیدن آن لباس شما را تحسین میکنند؟

آنچه شما فکر می کنید خوب به نظر می رسد ممکن است برای هر کس دیگری واقعا بد باشد. نه اینکه کاملا سبکتان را بر اساس نظر دیگران بسازید اما در بعضی مواقع از آنها بخواهید که نظرشان را به شما منتقل کنند.

۱۹) ریش خود را درست کنید.

اگر شما هم جزو آن دسته از مردانی هستید که ریش میگذارید پس بهتر است همیشه ریش های خود را تمیز و مرتب نگه دارید. سرمایه گذاری روی یک تیغه خوب و مناسب باعث میشود شما به اصلاح کردن نیز علاقه مند شوید و ریش های خود را مرتب کنید.

فراموش نکنید که ریش هم مانند مو در استایل مردانه جایگاهی داارد و حالا که شما ریش میگذارید پس باید از آن مراقبت کنید.

۲۰) ساده باشید.

سبک مینیمالیستی را بپذیرید و ساده باشید. این در بیشتر مواقع جواب میدهد. نگاهی به آیتم های مردانه بیاندازید تا به این موضوع پی ببرید که اکثر هنرمندان و هنر پیشه های معروف از این قانون پیروی میکنند.

از اینن سبک پیروی کنید ما به  شما  اطمینان میدهیم پشیمان نخواهید شد. استایل دیووید بکهام را دیده اید؟ او هرگز از وجود یک تیشرت، یک جفت شلوار و کفش مناسب در استایل خود دست نمیکشد.

۲۱) به خاطر نام برند خرید نکنید.

هر کسی دوست دارد که از برند های لوکس ومعروف دنیا خرید کند اما این به این معنا نیست که لباسی  که مارک باشد حتما کیفیت نیز دارد یا مناسب هر فردی باشد.

در هنگام خرید قبل از هر چیزی خوب نگاه کنید و به همه چیز توجه کنید. صرفا از اینکه به خاطر نام برند خرید کنید خودداری کنید. یک برند  همانطور که میتواند یک لباس شیک و با کیفیت تولید کند به همان اندازه نیز میتواند بی کیفیت باشد.

۲۲) اعتماد به نفس داشته باشید.

وقتی برای مهمانی یا مراسم شام دعوت شده اید پس از پوشیدن لباس خود با اطمینان و اعتماد به نفس قدم بردارید و در مجلس حضور پیدا کنید. برای اطمینان بیشتر قبل ااز ورود به داخل سالن خود را یک بار دیگر چک کنید.

برای اینکه در مراسم های مهم دچار اینگونه استرس ها نشوید بهتر است دو تا سه روز قبل لباس خود را اماده کنید و در روز مراسم اگر نیازی بود چیزی را اضافه یا کم کنید.

۲۳) کمد لباس خود را بر اساس تغییرات وزنتان تغییر دهید.

بسیاری از مردان به طور مداوم یا وزن کم میکنند یا اضافه میکنند و تعداد اندکی هستند که وزن خود را ثابت نگه میدارند. با توجه به این نکته باید کمد خود را بر اساس تغییرات وزنی خود تغییر دهید زیرا برای داشتن یک استایل مردانه جذاب باید لباس هایتان کاملا اندازه باشد نه خیلی گشاد و نه خیلی تتگ.

۲۴) پیراهن سفید را فراموش نکنید.

حداقل یک مرد باید در کمد لباس خود دو پیراهن سقید داشته باشد. این پیراهن ها بسیار کاربردی هستند و  میتوانید وقتی که نمیدانید چه بپوشید از آنها استفاده کنید.

 

 

 

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

بستن