برندها و طراحاندنیای مد

با مجموعه لباس های ترک LC Waikiki شیک‌پوشی را تجربه کنید!

با مجموعه لباس های ترک LC Waikiki شیک‌پوش شوید!

LC Waikiki یکی از محبوب‌ترین نام‌ها در دنیای مد و لباس است. مجموعه‌ای از باکیفیت‌ترین لباس های ترک مد روز که به شما این امکان را میدهد که شیک پوشی را تجربه کنید.

“ال سی وایکیکی” برای بسیاری از افراد در ایران نامی آشنا است و البته دوست‌داران مد در بسیاری از کشورهای دنیا آن را می‌شناسند.

اگر به فکر خرید لباس های ترک با کیفیت بالا، قیمت مناسب و طراحی‌های منحصر به فرد هستید، LC Waikiki می‌تواند به شما کمک کند؛ برندی که در بیش از ۳۶ کشور دنیا و ۷۷۷ فروشگاه زنجیره‌ای آن را می‌توان پیدا کرد.

نگاهی به تاریخچه‌ی LC Waikiki

LC Waikiki در سال ۱۹۸۸ در فرانسه متولد شد و پس از آنبه منظور افزایش تولید، همکاری خود را با ترکیه آغاز کرد. استفاده از پارچه‌های باکیفیت ترک، خیلی زود باعث افزایش محبوبیت این برند به خصوص در ترکیه شد.

در کمتر از ۱۰ سال پس از شکل‌گیری ال سی وایکیکی، ترکیه با استانداردهای بالایی که در زمینه‌ی تولید و طراحی لباس دارد، توانست این نام را به برندی ترک تبدیل کند. بعد از آن “ال سی وایکیکی” به مرجعی برای جوانانی که از مد پیروی می‌کنند، تبدیل شد.

LC Waikiki امروز در مجموعه‌ی بزرگی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای یا چندبرندی در کشورهای مختلفی در سراسر دنیا از جمله خاورمیانه، کشورهای اروپایی و روسیه عرضه می‌شود و به این ترتیب توانست جایگاه ویژه‌ای برای خود در دنیای مد تعریف کند.

کسانی که امروزه از طرفداران LC Waikiki هستند، می‌خواهند در عین حال که شیک و مد روز به نظر می‌رسند، ظاهری ساده هم داشته باشند.

ال سی وایکیکی برای گروه‌های مختلف در سنین متفاوت از جمله زنان، مردان و کودکان طراحی و تولیدات ویژه‌ای دارد.

LC Waikiki به کودکان و نوجوانی که به لباس‌های خاص و متفاوت علاقه‌مندند، جوانان و زنان مردانی که می‌خواهد شیک و در عین حال ساده بپوشند، کلکسیون‌های مختلفی را پیشنهاد می‌دهد.

کیفیت بالا، قیمت مناسب، تنوع در محصولات، طراحی‌های زیبا و به روز و کاربرد خیره کننده‌ی رنگ در طراحی‌ها، از جمله ویژگی‌هایی است که باعث محبوبیت “ال سی وایکیکی” شده است.

 

یک استایل خاص با لباس های ترک

ال سی وایکیکی از لباس شب زنانه تا لباس های اسپرت و ورزشی برای آقایان را در مجموعه‌های بزرگسال خود دارد. پس برای آنکه یک تغییر اساسی در تیپ خود به وجود آورید فرصت را از دست ندهید.

در مجموعه لباس های بچگانه ی LC Waikiki انواع لباس نوزاد ، دخترانه و پسرانه جا می‌گیرد که در دوخت و طراحی آن‌ها به نیازهای خاص کودکان از جمله راحتی، لطافت پارچه و طرح‌های مناسب سن و سال توجه شده است.

شعار ال سی وایکیکی این است: “همه لایق آن هستند که خوب لباس بپوشند“. این برند با شعار خود، دسترسی به مدهای روز و پوشاک با کیفیت را با یک قیمت مناسب برای همه امکان‌پذیر کرده است.

فروشگاه اینترنتی تیپ تیک هم بر آن است که دسترسی به جدیدترین و باکیفیت‌ترین مجموعه‌های برندهای معتبر ایرانی و غیرایرانی را برای خریداران مد و لباس ساده‌تر کند.

توجه به کیفیت و ضمانت کالاها از جمله ویژگی‌های تیپ تیک است تا تجربه‌ای متفاوت و شیرین از خرید اینترنتی در حوزه‌ی مد و لباس را برای ایرانیان به وجود آورد.

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

بستن